Lees zijn posts nog eens en stel dan nog eens deze vraag..quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat doet dit topic in relaties en psych?
rare snuiters als jij zijn hier altijd welkom!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef emirson het volgende:
ik heb geen relatie, maar wel liefde,
kan ik ook alleen met liefde hier posten, of moet ik echt eerst een relatie hebben?
Absoluut!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef emirson het volgende:
Het begon allemaal op een zaterdag,
de rode envellop van de belasting tarief heeft mijn belast,
ik voel me nog overbelast,
kom ik in aanmerkin voor een pischiater?
Ik denk dat het daar wel eens tijd voor word. Ik ga er van uit dat je net je bedrijf bent kwijtgeraakt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef emirson het volgende:
Nee denk het niet je lijkt me volstrekt normaalquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef emirson het volgende:
Het begon allemaal op een zaterdag,
de rode envellop van de belasting tarief heeft mijn belast,
ik voel me nog overbelast,
Voor zijn wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef Antaris het volgende:
Misschien heeft de belastingdienst een leuke baantje voor jouw
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef ArnoKlaassen het volgende:
opzouten ArnoKlaassen. Maak er een einde aan en spring van de brug
Nergens tenzij je ergens in een hutje in de woestijn wil wonen waar je 25 kilometers moet lopen voor water.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:34 schreef emirson het volgende:
mijn probleem is niet de mensen die hier rond hangen,
ze zijn allemaal lief en aardig, netals de belasting dienst
maar de belasting dienst weet niks anders dan procenten breuken aftrekken,
en cijfers,
ik heb 2 jaar cijfers bekeken die ik van de belasting dienst kreeg, hield niet op,
de cijfers werden zo veel dat ik wel eens wisskunde lerraar kan worden op de universiteid,
maar ik zoek werk waar ik niet meer belast kan worden,
welke land verwelkomd me ? zonder te belasten
Als je er achter komt, meldt je het hier dan ook ff?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:34 schreef emirson het volgende:
mijn probleem is niet de mensen die hier rond hangen,
ze zijn allemaal lief en aardig, netals de belasting dienst
maar de belasting dienst weet niks anders dan procenten breuken aftrekken,
en cijfers,
ik heb 2 jaar cijfers bekeken die ik van de belasting dienst kreeg, hield niet op,
de cijfers werden zo veel dat ik wel eens wisskunde lerraar kan worden op de universiteid,
maar ik zoek werk waar ik niet meer belast kan worden,
welke land verwelkomd me ? zonder te belasten
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef emirson het volgende:
ik had handel in edelmetalen, katalysatoren,auto handel op een bedrijfspand 3werk1
Hulpverleningquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:38 schreef emirson het volgende:
Mijn kleren die ik draag heb ik belasting voor betaald,
mijn auto betaal ik belasting voor
de onderhoud aan mijn auto wordt belasting betaald
benzine ruitensproeier vissticks sla olie komkommer koetjesreep melk drugs paracetamol blaatjes websites goud vis haas koek pakje melk pakje boter pakje sla pakje druiven pakje kipsoep
kommkomer en zouten gerechten, lecetine aardgas suiker graan euro/usd usd/cad chf/jpy
zijn allemaal belast,
ik ben aldoor belast met het ademen tot lopen en leven, mijn pischologie is belast door de belastingdienst,
ik zoek dringend een pischiater
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:42 schreef Bombshell het volgende:
Maar nu je het er over hebt binnenkort zal ik wel weer belasting kunnen terug vragen..
Niet belastingplicht, dat is je promillage.quote:
Weet je wie niet slaapt? De mod, zout eens op naar ONZ ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 00:23 schreef emirson het volgende:
meeste mensen van deze forum slapen nu vast wel?
ik hoop dat ze geen rode enveloppen uit de lucht zien vallen,
want dan kan je jaarenlang naar een pischiater en nog zul je er een trauma aan overhouden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |