konijn uit de hoed toveren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij nou eens een trucje gaat doen
Joah!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
konijn uit de hoed toveren?
Vlinders?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
Er zit een liedje van Nick en Simon in mijn hoofd.
ik weet welke alleen ik weet de naam niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
Er zit een liedje van Nick en Simon in mijn hoofd.
ga m zingen, dan raak je hem kwijt omdat je de tekst vergeetquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die was op de radio en ik krijg hem met geen mogelijkheid uit mijn hoofd gestampt.
Dat zullen ze hier vast waarderen, ik kan fantastisch zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga m zingen, dan raak je hem kwijt omdat je de tekst vergeet
hahahaha ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zullen ze hier vast waarderen, ik kan fantastisch zingen.
Ik ga wel een keer voor jullie zingen, leuk jullie oortjes verpesten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahaha ik ben benieuwd
ja goed idee, hoor ik geen gekrijs meer van kinderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer voor jullie zingen, leuk jullie oortjes verpesten.
Ik wil wel horenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer voor jullie zingen, leuk jullie oortjes verpesten.
Oké, ik doe het wel:quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu adoreer ik weer mezelf
jaa doe, ik ook hequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik eens even een leuken liedjen uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |