...en terechtquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had twee OPs geleden een hartje achter jouw naam gezet en nu staan er hartjes bij mijn naam, en CC verdenkt jou.
Haha joh! Hilarisch, toffe papasint heb jijquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
Sint kan bij mij zo goed rijmen... Dit zijn enkele fragmenten uit mijn gedichtjes:
[..]
[..]
Hoe gruwelijk is dat
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haha joh! Hilarisch, toffe papasint heb jij
Wie denk jequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
DIE SPOILER
WIE O WIE HEEFT DIE DAAR NEERGEZET
ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
DIE SPOILER
WIE O WIE HEEFT DIE DAAR NEERGEZET
wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
Wacht maar, ik moet het nu natuurlijk wel even doen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss Allessss alles alles allesss allessss allesss
Dat bedoel ik! Hoe diep kun je gezonken zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt man serieus, hoe kan je lachen om het woord allessss
ehh bedanktquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Hoe diep kun je gezonken zijn
Dat doen wij nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
Ik lach er niet om hoorJullie lachen erom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |