Zit redelijk veilig in Utrechtquote:
Ik zie absoluut aanknopingspunten tussen jou en Fabeldiertje. Fabeltje kan je namelijk vast wat bijles geven op het gebied van de Nederlandse taal en grammaticaquote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Misschien is dat dan een beter idee,
kijk jij bent een meisje dus da's de andere kant zeg maar .. aan zo'n tip heb je wel iets
Ik wordt trouwens ook niet snel verliefd, maar ik hecht wel aan mensen .. vriendschappen enzo.
Lekker boeiend de nederlandse taal is toch al verloederd als dit je boeit moet je net zoveel om vrouwen geven.quote:Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie absoluut aanknopingspunten tussen jou en Fabeldiertje. Fabeltje kan je namelijk vast wat bijles geven op het gebied van de Nederlandse taal en grammatica
Ik zie d'r wel voor de klas staan ... met die bril ,, en dan zo'n lange aanwijsstokquote:Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie absoluut aanknopingspunten tussen jou en Fabeldiertje. Fabeltje kan je namelijk vast wat bijles geven op het gebied van de Nederlandse taal en grammatica
Sommige mensen boeit het wel, en als die aangeven af te knappen op spelfouten is het niet handig om 'ik wordt' te schrijven. Verder werkt de gekozen hosseltactiek helemaal prima, als dit geen date wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lekker boeiend de nederlandse taal is toch al verloederd als dit je boeit moet je net zoveel om vrouwen geven.
Hoax! Vast iemand van het ultrageheime RFF (Relatieplanet Fakers Front), ingehuurd door Relatieplanet zelf om jou over te halen om lid te worden. Zou er niet intrappen Glen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor, krijg ik nu 1 dag na het aflopen van mijn goldmember opeens een interesseberichtje... wat moet je er toch mee aan.
Volgens mij zit niemand in dit topic op datingsites om een BIJvrouw te zoekenquote:Op maandag 13 december 2010 18:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hookay, zal wel. Ik heb al met al ook maar 3 dagen in totaal echt actief zitten messagen dus veel ervaring heb ik niet op dat gebied
[..]
Mja. Vrouwen die dat beide wel willen zie je na 4 uur 's avonds in de KostenKoper
[..]
Oh! Ik heb me altijd afgevraagd of die site fo' real was of dat het gewoon een grote hoax was. Iemand ervaring?
Wat is erquote:Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke interesses? Je hebt neem ik aan ook culturele dingetjes als boeken, theater, reizen () en filmhuisfilms (vooral geen michael bay meuk!) in je profiel staan?
[..]
Ah sorry, ik ben meer van het subtielere sarcasme. Subtieler dan "get a life" in ieder geval.
Edit: en ja ik snap wel dat je het over "domme slet" had, raar gevoel voor humor.
Kijk uit wat je wenst, het kunnen ook JOUW koffers zijnquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef VacaLoca het volgende:
Persoonlijk ga ik veel naar het buitenland dus ik zoek wel iemand die makkelijk de koffers pakt.
Ook balen kerel..quote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
En zoals ik eerder al vermoedde gaat het niet door morgen
Als ik een voorgevoel heb zit ik er zelden naast, vraag me niet waar ik het op baseer ik weet het gewoon.
Stelt ze het uit, of gaat het helemaal niet door?quote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik een voorgevoel heb zit ik er zelden naast, vraag me niet waar ik het op baseer ik weet het gewoon.
We nemen hun telepathie over.quote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
Dat maakt u dan wel een beetje een sletje, jongedamequote:
Dat is al zooo'n oude fotoquote:Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat maakt u dan wel een beetje een sletje, jongedame.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat maakt u dan wel een beetje een sletje, jongedame.
[ afbeelding ]
Balen zeg, is dat dezelfde die eerder ziek was? Welke reden gaf ze?quote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
Doet me aan garfield denken ...quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Balen zeg, is dat dezelfde die eerder ziek was? Welke reden gaf ze?
Ben er nu over aan het smsen. In eerste instantie kwam het doordat ze moest invallen op haar werk. Maar ik wist eigelijk al dat dat een smoesje was. Nu blijkt dat ze het allemaal toch te snel achterelkaar vindt gaan, terwijl het gister toch erg gezellig was. Heb nu teruggestuurd ofdat ze volgende week ofzo nog wil daten of dat ze er helemaal mee op wil houden.quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Balen zeg, is dat dezelfde die eerder ziek was? Welke reden gaf ze?
Er ontstaat hier toch geen tweede PicardMike ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben er nu over aan het smsen. In eerste instantie kwam het doordat ze moest invallen op haar werk. Maar ik wist eigelijk al dat dat een smoesje was. Nu blijkt dat ze het allemaal toch te snel achterelkaar vindt gaan, terwijl het gister toch erg gezellig was. Heb nu teruggestuurd ofdat ze volgende week ofzo nog wil daten of dat ze er helemaal mee op wil houden.
Eerlijk gezegd hoop ik nu op het laatste, ik loop me al gigantisch in te houden en als het allemaal nog steeds te snel is dan zal het toch wel op niks uitdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |