Ik zit er nog op te wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn hele leven lang al een midlife-crisis.
Gebruik je wel weer lipstick? Dat doen mensen dan weleens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen Harley gekocht.
Tezz heeft een Harleyquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen Harley gekocht.
Ja, ik wachtte en wachtte en er gebeurde maar niks.....quote:
Nee. Ik heb wel in de loop der jaren steeds jongere vrouwen genomen, dat weer wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Gebruik je wel weer lipstick? Dat doen mensen dan weleens.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Sunnie volgend jaar loop je op stiletto's
Ah nee joh! Dan zit je daar zo alleen met die echo.....quote:
Je ziet die hot-pants zeker ook al voor je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
En die danspasjes, en dat zwarte haar en....quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je ziet die hot-pants zeker ook al voor je?
Goed zo!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Mijn maisbroodje wordt goeoeoeoeoed, lekker lang laten rijzen, beter en langer kneden, niet in een bakblik maar bloot in de oven en wát een resultaat![]()
![]()
Nooit gedronken. Maar met wintergreen en munt lijkt het me wel, eh, muntig zoals tijgerbalsem ja. Niks voor mij dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een blikje Root Beer aan het drinken die ik uit de toko had gevist. Elk jaar probeer ik het weer en elk jaar denk ik: GATVER TIJGERBALSEM![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Root_beer
Lust iemand hier root beer?
En Tav.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die danspasjes, en dat zwarte haar en....
Wauw Steer, er zit Sassafras Albinum inquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een blikje Root Beer aan het drinken die ik uit de toko had gevist. Elk jaar probeer ik het weer en elk jaar denk ik: GATVER TIJGERBALSEM![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Root_beer
Lust iemand hier root beer?
Kuipplant misschien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb 't geprobeerd met een Sassafras in de tuin, maar hij ging dood
Ja? Er schijnen 3 soorten sassafrassen te zijn maar 1 ervan is uitgestorven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wauw Steer, er zit Sassafras Albinum inzeer zeldzaam gewas in Europa
De Myristica fragrans zie je hier anders ook amper.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wauw Steer, er zit Sassafras Albinum inzeer zeldzaam gewas in Europa
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt er dus mee masseren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik lees net dat wat ik proef als tijgerbalsem een component is van kamfer olie.
Ik heb iets lekkers gemaakt wat er op leek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:03 schreef DarkElf het volgende:
ga zo eens een lekker toetje in elkaar prutsen, eton mess dus moet eerst nog de merenques maken..
daarna lekker filmpje kijken. Tot later en iig fijne avond liefjens
Sassafras is wel winterhard hoor, als ze het eenmaal volwassen is. Mooie herfstkleur, en dat bladquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
De Myristica fragrans zie je hier anders ook amper.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:03 schreef DarkElf het volgende:
ga zo eens een lekker toetje in elkaar prutsen, eton mess dus moet eerst nog de merenques maken..
daarna lekker filmpje kijken. Tot later en iig fijne avond liefjens
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef DarkElf het volgende:
Tis mijn smaak niet maar zie wel dat het mooie laarzen zijn
Zure grond lees ik. Na veel drugslinks genegeerd te hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sassafras is wel winterhard hoor, als ze het eenmaal volwassen is. Mooie herfstkleur, en dat blad
Ja! Thijs vind ze net zo tof als ik en ze staan echt geweldig!! Voor al uw feesten en partijen!!quote:
klopt maar ach kan best, hoef niet om tien uur in bed te liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
eaton mess.. maar merengues maken duurt toch onwijs lang joh!!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt maar ach kan best, hoef niet om tien uur in bed te liggen
Oh! Ik las nu dat het een kerstcadeau is van Thijs!! Aaah [inserst hartjesmilie weet de code niet]quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Thijs vind ze net zo tof als ik en ze staan echt geweldig!! Voor al uw feesten en partijen!!
Gewoon gaaf om ze te combineren met feestelijke kleding. Heb verder alleen bruin en zwarte laarzen, dus dit is wel erg tof om mee te combineren
tijdens t wachten kijken we filmpjequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
bedoelde meer dat je tijdens het wachten best hier nog ff wat kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |