Ik zit er nog op te wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn hele leven lang al een midlife-crisis.
Gebruik je wel weer lipstick? Dat doen mensen dan weleens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen Harley gekocht.
Tezz heeft een Harleyquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen Harley gekocht.
Ja, ik wachtte en wachtte en er gebeurde maar niks.....quote:
Nee. Ik heb wel in de loop der jaren steeds jongere vrouwen genomen, dat weer wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Gebruik je wel weer lipstick? Dat doen mensen dan weleens.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Sunnie volgend jaar loop je op stiletto's
Ah nee joh! Dan zit je daar zo alleen met die echo.....quote:
Je ziet die hot-pants zeker ook al voor je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Sunnie volgend jaar loop je op stiletto's
En die danspasjes, en dat zwarte haar en....quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je ziet die hot-pants zeker ook al voor je?
Goed zo!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Mijn maisbroodje wordt goeoeoeoeoed, lekker lang laten rijzen, beter en langer kneden, niet in een bakblik maar bloot in de oven en wát een resultaat![]()
![]()
Nooit gedronken. Maar met wintergreen en munt lijkt het me wel, eh, muntig zoals tijgerbalsem ja. Niks voor mij dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een blikje Root Beer aan het drinken die ik uit de toko had gevist. Elk jaar probeer ik het weer en elk jaar denk ik: GATVER TIJGERBALSEM![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Root_beer
Lust iemand hier root beer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |