Hoe laat?quote:Op zondag 12 december 2010 12:24 schreef Vortix het volgende:
En Fokking Hell ook vanavond op Nederland 2 volgens mij. Beelden door militairen zelf geschoten (wat eigenlijk verboden was door MinDef)
Ga het over een uurtje halenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 12:54 schreef Vronsky het volgende:
Ah dat sluit netjes aan, dus eerst dagboek, dan restrepo en dan fokking hell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het duurt even voor je weer voldoende kracht hebt.quote:Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net de logeerkamer gedaan, ff pauze en dan de WC ff witten.
whehehequote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het duurt even voor je weer voldoende kracht hebt.
is vast een hint.quote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe
Logeerkamer van Lotusss is baby-blauw
Duct Tape?quote:Straks toch ff kijken of ik die luxaflex niet kan ophangen. Plafond is nl. van beton, en hoop maar dat ik er doorheen ga komen. Heb helaas geen Hilti boor.
Geen hintquote:
Dat zegt ze nuquote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen hint
Willen beiden niet aan kinderen, gelukkig!!!!
En nee, duct tape gaat niet werken en het ziet er ook niet uit.
Moet? Niks moetquote:Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Geen wonder dan dat je de wc moet witten.
"Mocht", ik zeg "mocht" het zo ver komen dan zal ik zeker niet voor mijn verantwoordelijkheden weglopen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat zegt ze nu, maar straks gaat het klokje tikken en ben jij de lul
.
Kom, kom. Een verzoek van Lotusss is voor jou een bevel.quote:
Lotusss is wel subtieler dan ik dat ben ja. Ik zeg de dingen die op m'n lever zitten rechtuit.quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Vronsky het volgende:
Nee, jij snapt het niet:
Je MOET het wel doen, je bent gewoon subtiel omgepraat om het voor haar te doen.
Ook al heb je het zelf voorgesteld: Zij is waarschijnlijk met het idee gekomen om de wc te witten
Je bent een slaaf ER, breek vrij!
Ohhh? Is dat zo?quote:Op zondag 12 december 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, kom. Een verzoek van Lotusss is voor jou een bevel.
Je vergeet dus alle Onderofficieren en Officieren van de LB en LMB. Want een vraag/verzoek om iets te doen staat gelijk aan een bevel.quote:Op zondag 12 december 2010 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh? Is dat zo?
Dacht het dus niet. Moet de eerste nog tegenkomen die mij een verzoek geeft wat eigenlijk een bevel is
quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef Vronsky het volgende:
Stiekem is het wel schattig, dat je denkt dat je nog een vrije wil hebt.
Ja ho ff. Wil jij ff werk en privé gescheiden houden?quote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet dus alle Onderofficieren en Officieren van de LB en LMB. Want een vraag/verzoek om iets te doen staat gelijk aan een bevel.
Dat is over een paar maanden wel anders.quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef Vronsky het volgende:
Stiekem is het wel schattig, dat je denkt dat je nog een vrije wil hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |