MM Almere had er nog een aantal op voorraad. Heb zelf de special edition opgepikt voor 59 euro. De steelbook van Gamestop die ik volgende week ontvang gaat dan direct in de verkoop. Mocht iemand interesse hebben laat het weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef LordLynx het volgende:
Iemand nog een idee waar je een Explorer Edition zou kunnen scoren, net bericht gehad dat mijn reservering niet geleverd kan worden
Waar had je hem besteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef BB-King het volgende:
Joepie, hij lag vanochtend in de bus!
Game on!
Ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef Majkool het volgende:
Inmiddels ook binnen en er alweer 3 uurtjes opzitten.
GeniaalMeeslepend weer
Wat CoExist zegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef Kensuke het volgende:
Als ik mijn online pass invoer zegt het systeem dat de code niet meer geldig is. Alsof het al gebruikt is, terwijl mijn versie gewoon gloednieuw is natuurlijk. Hebben jullie dit ook? Is de multiplayer gewoon nog niet online?
SPOILER: chapter 1-4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben blij dat ik dit keer weinig gameplayvideo's en screen gekeken heb voor dat ik de game speelde
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Wehkamp... omdat ik er 10 euro korting op kon krijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waar had je hem besteld?
Voorlopig ga ik dit topic even vermijden totdat ie bij mij ook in de bus valt.
Die zullen niet voor 2 november verzenden denk ik?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand hem al binnen via de PUabo-actie?
De main story uitgespeeld in een weekendje dus... Precies waar ik bang voor was. Hoeveel uur heb je er ongeveer ingestoken BB-King!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef BB-King het volgende:
Zojuist uitgespeeld... altijd jammer als het weer afgelopen is.
Wel een toppertje! Hmm, hopen dat Crushing mode mij niet al teveel gaat ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |