Ik kijk wel of hij morgen in de winkel ligt, voor een fatsoenlijke prijs, anders bestel ik hem wel gewoon online, op weekdagen heb ik toch bijna geen tijd om ermee te beginnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Niet mijn bon, gevonden op insidegamer, maar wilde hem wel ff posten:
[ afbeelding ]
Op tweakers lees ik net een post dat Uncharted waarschijnlijk vandaag in de verkoop gaat. Dit omdat hij in Frankrijk wel verkocht wordt door Sony Frankrijk en Sony Benelux zou hem vanaf vandaag laten verkopen. Moet vanmiddag toch even R'dam Centrum in, dan kijk ik meteen even daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:56 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kijk wel of hij morgen in de winkel ligt, voor een fatsoenlijke prijs, anders bestel ik hem wel gewoon online, op weekdagen heb ik toch bijna geen tijd om ermee te beginnen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Niet mijn bon, gevonden op insidegamer, maar wilde hem wel ff posten:
[ afbeelding ]
Geduld is een schone zaak, dame.quote:
Darn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, dame.
Je had ook dat bonnetje moeten printen en dan roepen: "In fucking Almere ligt het al in de schappen!!!111".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
De MM in Breda heeft m nog niet in de schappen liggen.
Mja, eik wel hè. Hmpf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je had ook dat bonnetje moeten printen en dan roepen: "In fucking Almere ligt het al in de schappen!!!111".
Pwnedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef Majkool het volgende:
Hier hadden ze 'm wel al binnen, maar mochten het nog niet verkopen, bij 2 winkels iigNiet meegekregen dus...
Echt enige game waar ik nog naar uitkijk dit, ook al game ik nog amper...
Klopt! Ik heb m net opgehaald! Uncharted in the house!quote:
Oh. Toen ik daar vanmorgen was, was er niks te halen. Ook niet voor een andere console trouwens hoor.quote:
UC SE is op SATURNus ook los...quote:
Vrij verwarrend idd. Het is leuk dat hij eerder uit is, maar nu krijg je weer dat gezeik van wie doet het wel en wie doet het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef The_Substitute het volgende:
Wat is dit voor een release?
Zijn onlinestores meer gebonden aan de originele releasedata, dan normale gamestores? M.a.w. kan ik hopen dat Bol hem ook eerder kan/zal versturen dan 2 november?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |