abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98852059
Best wel wat klachten zo te lezen... Maargoed is het een verbeterde versie van 2?
pi_98852166
Merendeel van de klachten kunnen simpel met een patch worden verholpen. Vertrouw er ook op dat dit zal gebeuren. Voor de elementen die echt deel uitmaken van de core (de powerplays dus) lijkt dit ondenkbaar en is dit iets waar ik (helaas) mee dien te leven.

Of het een verbeterde versie is van U2? Nog te vroeg om daar een grondig oordeel over te vellen. Uitgebreider? Daar kan ik wel een antwoord op geven: JA.
pi_98852372
Agja, zolang ik maar niet meer in een muur vastzit en niet meer weg kan komen tijdens multi..
pi_98854276
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 01:18 schreef be-strong het volgende:
Best wel wat klachten zo te lezen... Maargoed is het een verbeterde versie van 2?
Ik vind het geen klagen want het is nog een BETA....
De game is niet perfect... en hoe meer mensen fouten
in de game vinden en doorgeven aan naughtydog... kan alles nog
opgelost worden.

Je kunt dus pas klagen als dit soort fouten in de game zitten als ie in de verkoop is gegaan.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_98854380
Geen last meer van lage framerate en freezes sinds patch 1.01. ^O^
pi_98858551
Hij speelt erg lekker, alleen vind ik de melee niet lekker werken. Wie online wilt spelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98889780

Aan het strand in Cannes. _O_
pi_98904191
Cool! :D

Gisteren even stukje beta geprobeerd, maar viel me beetje tegen. Zal misschien wel wennen zijn na elke dag U2 online.

Bugs(?):
- ik werd gekeeld door een geest ;( (ik dood poppetje via melee -> onzichtbaar poppetje keelt mij nog drie seconden of zo)
- bij tweede game crashte m'n ps3 al ;(

Meer heb ik nog niet gespeeld :@
Maps vind ik beide wel oké!
pi_98939603
De melee mogen ze ook even onder de handen nemen. Loop je twee keer op vierkant te rammen, lig je ondertussen bij de eerste vuistslag die jij krijgt te incasseren al op de grond. Tyft op.

Wat mijn eerdere opmerking over de power plays betreft moet ik op mijn woorden terugkomen. Begin er zo langzamerhand wel aan te wennen. Het zorgt tenslotte voor een meer intense spelverloop.
pi_99021070
Net een stukje gespeeld. Naja kvond niet dat het beter is geworden.. Hopelijk heeft de spel wel mooiere plekken. Werden jullie ook niet gek van die autisten die niet weten dat je bij siege in die groene cirkel moet blijven om punten te maken.. Staan we er uiteindelijk met zn drieen in zown cirkel gaat de een weer ff dr buiten staan om te schieten...kkmongolen.. Of of ze gaan eerst alle vijanden doodmaken dan in de cirkel staan...
  maandag 4 juli 2011 @ 14:37:12 #136
258885 Solique
I Kill You !
pi_99021359
Nog geen tijd gehad voor de beta, vanavond eens proberen. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_99104073
Moet zeggen dat ik de power plays nader inzien toch niet als ergerlijk ervaar. Het feit dat het steeds voor een spannende plotwending zorgt maakt het interessant. Ik haal tenslotte vooral voldoening uit een game die je close wint dan dat je moet toezien hoe je ass gekicked wordt.

quote:
Patch 1.02

General:

Last place team in Three Team Deathmatch now gets placed into Observer Mode in Sudden Death

Gameplay:

Disabled the accumulation of medals to stack Medal Kickback activations. Now, if your Medal Kickback is waiting to be activated, you cannot earn more medals that count towards your Medal Kickback counter until you have activated your current Medal Kickback. Players will still be awarded medals
Disabled the activation of a Power Play after 40 kills have been reached in Team Deathmatch
Increase the minimum time between Power Plays activating from 30 seconds to 60 seconds

Technical:

Made updates to reduce the long Matchmaking wait times some players were experiencing
Fixed an issue where some in-game objects would not be able to be picked up by players
Fixed an issue where the idol in Plunder would not reset properly. The Plunder idol will now reset to one of the specified idol spawn points
Fixed an issue in which the team with the least amount of kills could potentially win in Sudden Death even if they finished the game with less kills than the first place team
Fixed issue with the game timer hitting 0:00 in Co-op Hunter and the match not ending properly
Fixed instances where some players would take damage through the shield in Co-op matches
Fixed issues which caused some players to experience trouble connecting to Multiplayer
Fixed an issue where some PS3 consoles would hard reset under certain circumstances
Added support for early generation HDTV sets that do not support 720p by enabling 1080i upscaling

User Interface:

Change “Found Player” notification to reflect the actual player ID in the Matchmaking screen after having completed a match
Reduce the waiting time before the vote count down after a match from 30 seconds to 15 seconds
Added an option in the Display menu for disabling Uncharted TV
Sound from Uncharted TV now plays through TV output instead of the headset
Enabled Facebook functionality that was temporarily disabled. Players can now use their PS3 linked Facebook accounts to view the online status of their Facebook friends, send invites, and join parties
Invite notification now appears in the Multiplayer Lobby. Notification will appear as a red asterix in the Invites tab.
Added an icon in the upper right corner of the screen to indicate that your buddy wants to High Five. Only appears when you and your buddy have created a “buddy kill” situation and the blue “buddy kill” icon appears on your screen.
New font for in-game text and menus

Server:

Added additional data tracking to aid analysis of matches, player behavior, and other technical information by Naughty Dog
Patch zal in de komende uren beschikbaar zijn.
pi_99265527
Prachtig hoe ND de paupers die whinen dat de player health zogenaamd is aangepast het zwijgen oplegt.
pi_99301291
Wat mij betreft schrappen ze co-op Hunter en brengen ze wat meer co-op adventure missies. Damn wat is dit zalig. :)

Tevens Yemen :Y)
pi_99510356
En toen liep de beta ten einde. :'(

Met volle teugen genoten en de teller eindigt op 38 uur en 14 minuten. Ik voel me net een junk :').
pi_99510465
Wtf, sinds wanneer was de beta?
pi_99510652
Sinds bijna 3 weken al (voor plus members).
pi_99848645
http://gamevideos.1up.com/video/id/34305/bigger

Stukje single player cutscene, getoond op Comic Con. Spoilergehalte valt denk ik mee, maar uiteraard is kijken op eigen risico.

Hier een plaatje van een kitten die mijn mening deelt:
pi_102214618
1 november komt rap dichterbij nu O+ MUST PLAY
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:13:28 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_102583484
Zooooooooooo zeg die nieuwe beta is lekker!!!!!! En hij loopt gewoon tot in november door, wat een festijn *O*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:32:52 #147
346879 Mary-Louise
Take a leap of faith.
pi_102608664
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Zooooooooooo zeg die nieuwe beta is lekker!!!!!! En hij loopt gewoon tot in november door, wat een festijn *O*
Hoe kreeg jij de code?
pi_102617372
NOG 1 MAAND ZOMFG KAN NIER MEET WACHTEN AAAARGH
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:53:23 #149
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_102653625
Blijf tot 1 november nog lekker bezig met dead Island daarna .......
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_102657233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat niet gewoon de hele multiplayer (vanaf de Amerikaanse store)?

Die's trouwens in Europa vanaf woensdag ook beschikbaar voor PS+-leden, aldus het PS Blog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')