Ik weet het al, en wil je dat ik het voor je spoil?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef be-strong het volgende:
Ahhh hopelijk is Elena er ook weer...
zodat ik als vrouw kan spelen bij multiplayen..lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you to resist!@''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
HOE KOM IK DAAR NOG IN CYB HELP MEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Beta zal vanavond rond 23.00 uur online zijn.
quote:Again: Not able to connect, stuck on "Connecting..." or "Error intializing session mgr" - we're know & getting things back up ASAP
Of opnieuw downloadenquote:
Ik ben Fruit niet, maar je kan als free PS+ de beta downloadenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en Fruit, al achtergekomen of je als free PS+ de beta kunt downloaden?
Dank voor het verlossende antwoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:31 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik ben Fruit niet, maar je kan als free PS+ de beta downloadenHeb even co-op gedaan met 2 maten. Daarna ook geprobeerd tdm te doen, maar de server kon helaas geen speler vinden...
Ik Kon alles in het menu bekijken en veranderenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:36 schreef Cyberia18 het volgende:
En er zijn momenteel nog aanhoudende problemen met de servers. Volgens ND wordt dit in een ogenblik gefixed.
Zelf nog niet kunnen spelen... Maar de mankementen moet je aan NaughtyDog doorgeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
- Lage framerate en freezes.
- Matchmaking duurt soms erg lang.
- Menu's beetje onoverzichtelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |