Ik heb H&M maat 34 van topjes en jurkjes, maar ga voor asos maat 10quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben hier voor het eerst, en heb even wat vraagjes.
Ik wil namelijk een jurkje bestellen die ik zag op de ASOS site. Nou weet ik alleen niet goed welke maat ik moet hebben.. Normaal heb ik met topjes namelijk maat 34, en als ze niet rekbaar zijn 36.
Ik begreep dat 34 UK size 6 is, en 36 UK size 8 is. size 6 is uitverkocht, dus zou ik een 8 moeten hebben. Maar bij de size guide van het jurkje wat ik hebben wil, staat bij size 8 dat de borst 81 cm moet zijn. Maar ik heb 87 cm... size 10 staat bij borstomvang 86 cm, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik een maat 38 moet, ook omdat ik in de OP las dat de kleding vaak wat groter uitvalt..
Het is een jurkje zonder bandjes en ondanks dat mijn borstomvang 87 is, heb ik maar een cupmaatje 75B, dus ben bang dat als ik voor die 38 ga (size 10) dat dat ding dan van me borsten zakt
Maar straks is size 8 weer te klein!
Wat raden jullie me aan?
Het gaat om dit jurkje: http://www.asos.com/Asos/(...)20&sort=-1&clr=Print
Yep, haha! Maar hij is te doen gelukkig. Misschien was een maat 10 nét beter geweest, of was die net weer wat te losjes geweest (aangezien het strapless is) Is toch altijd lastig beslissen dan, maar goed, ik hou de 8 gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb H&M maat 34 van topjes en jurkjes, maar ga voor asos maat 10. Ik heb ook cupmaat 75b en een size 8 zit echt veels te klein bij mij. Bij iedereen zit het natuurlijk anders, maar dat is hoe asos maten bij mij vallen
. Chiffon zou wellicht een beetje mee kunnen rekken.. Misschien past het dan wel
.
- Edit: Oh je hebt hem al haha!
Ik dacht net in mezelf alles is leuk behalve het laatste jurkje. Had je laatste regel nog niet gelezen haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Juminelle het volgende:
Nieuwe bestelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel alleen nog over het laatste jurkje, die is denk ik een beetje te trashy voor een feestje.
Haha ja, het lijkt een beetje een cheap marktjurkje eigenlijk, maar ik was toch wel benieuwd hoe het me zou staan. En anders stuur ik het gewoon weer terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht net in mezelf alles is leuk behalve het laatste jurkje. Had je laatste regel nog niet gelezen haha.
Code is al niet meer geldig. En waarom wordt Model's own nagellak niet naar Nederland geshipt?quote:
Alleen van model's own of ook andere merken? Heb laatst nog een bestelling met lakjes binnen gekregen van ASOS.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Code is al niet meer geldig. En waarom wordt Model's own nagellak niet naar Nederland geshipt?
Heb je hem ook daadwerkelijk in je mail gekregen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Code is al niet meer geldig. En waarom wordt Model's own nagellak niet naar Nederland geshipt?
Over dat lakje:quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen van model's own of ook andere merken? Heb laatst nog een bestelling met lakjes binnen gekregen van ASOS.
Bepaalde dingen zijn UK-only. Voor schoenen is dat ook af en toe het geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Over dat lakje:
[ afbeelding ]
The following errors have occurred:
This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.
vaag...
Ik ook, collectie is erg mager zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef don-diablo het volgende:
En nu kijk ik op de site en kan ik zowaar niet echt wat leuks vinden
Ik heb op zich al een hele rits gestreepte shirts maar wou evt een paar nieuwe erbij, maar zie eig. niet echt wat ik zoek en lentejassen zijn allemaal ook maar een beetje mwoah. Mager dekt het wel.quote:
Dit heb ik dus ook. Ik heb ook altijd geluk dat ik net bestel voordat er nieuwe kortingscode's uitkomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef don-diablo het volgende:
En nu kijk ik op de site en kan ik zowaar niet echt wat leuks vinden
Jij hebt net besteld, das dan ook kut.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook. Ik heb ook altijd geluk dat ik net bestel voordat er nieuwe kortingscode's uitkomen
Het lijkt erop dat het lakjes beleid weer is veranderd, want als ik in mijn order history kijk zijn alle lakjes die ik paar maanden terug besteld had opeens rood.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen van model's own of ook andere merken? Heb laatst nog een bestelling met lakjes binnen gekregen van ASOS.
Will do. Zie ook liefst wat meer pics van dingen die besteld worden enzo. Ga zelf dit weekend nog eens kijken. Heb wat leuke dingen gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we hier niet af en toe laten zien met foto's hoe onze ASOS-dingetjes ons staan?
Oh ja, heb nog steeds een stel ongedragen ASOS-pumps maat 40/7 te koop...
Ik heb geen cameraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we hier niet af en toe laten zien met foto's hoe onze ASOS-dingetjes ons staan?
Oh ja, heb nog steeds een stel ongedragen ASOS-pumps maat 40/7 te koop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |