Crosspost uit het bestel-topic, kwam vanmorgen binnen, 4 dagen eerder dan gepland. De korte broeken zijn prima qua maat, de zwembroeken voor het mooie net iets te groot, maar goed, voor 6 euro 't stuk mag je ook niet klagen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef BigSmurf het volgende:
Alvast voor de zomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze ongeveer net zo slecht als die van de H&M. Ze vallen meestal wel wat langerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef SpamNinja het volgende:
Iemand die ervaring heeft met de basic t-shirts van Asos? Dan bedoel gewoon een model als de teardrop neckline of scoop neck ofzo. Hoe vallen deze? Zit normaal tussen een S en een M in, en het is vooral de lengte van het shirt wat bij een S soms net te klein is.
Misschien zelfs iemand die een basic shirtje van Asos thuis heeft liggen en eventjes wil opmeten hoe ver het is van de nek tot de onderkant?
Bedankt!
Joahquote:
http://www.asos.com/Humor(...)=20&sort=-1&clr=Greyquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef bierjoost het volgende:
Heb je een link van die onderste trui?
Die verzendkosten zijn toch niet zo hoogquote:
Ik heb liever een kortingscode van 15-20%, daar kan ik tenminste wat meequote:Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Die verzendkosten zijn toch niet zo hoog
Nee weet ik, maar heb nu een reden om te bestellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Die verzendkosten zijn toch niet zo hoog
Bij mij meestal rond de 4-6 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:32 schreef Beat1987 het volgende:
Weet iemand hoe hoog de retourkosten ongeveer zijn? Hangt zeker af van hoe zwaar het pakketje is of niet?
Ik twijfel even of ik een trui wil terugsturen of hem toch maar hou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |