ik heb je al een pm gestuurd, niet ontvangen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:37 schreef Sally het volgende:
Oh,wat erg...
![]()
![]()
![]()
Een boek doormidden vouwen en dan in een envelop proppen om 'm op te sturen...
Boekenvandalen!!
![]()
Nee, serieus: dat vind ik echt een last resort om te doen, hoor. Ik ben opgegroeid met liefde hebben voor boeken, en een paperbackje openvouwen geeft tegenwoordig al heel snel losse pagina's, naast een gekreukelde rug (dat laatste probeer ik bij het lezen al zoveel mogelijk te vermijden).
Edit:
[me=Sally] is de deur weer uit, 'uit eten' bij m'n vriend thuis![]()
[/me]
Ik hoor graag van TS of ze het wat vindt, en ik kan mijn titels wel eens verzamelen en hier plaatsenMoet wel als ik weer thuis ben, vriend heeft geen internet...
Groetjes en tot later
Hoi, ik zit net weer online te wezen, ik heb je PM net gezienquote:Op zondag 12 december 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik heb je al een pm gestuurd, niet ontvangen?
De RuilBeurs....Ik zoek, Jij krijgt.quote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Wouw! Heeft er iemand toevallig het boek overdosis hier? Ik wil heb zelf een aantal Robin Cook boeken te ruil? Robin Cook is geweldig.
Overdosis! Gekregen van Rebel-Angel!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Welke robin cook boeken heb je nu?
Oh goede schop, ik moet ook nog even langs het postkantoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Sally het volgende:
schUPje: reminder to myself! een dezer dagen eens boektitels overtikken...
Ik heb alleen overdosis gelezen. en volgens mij heb ik die net met de stapel boeken naar mn tante gedaan. boek is over half jaar ofzo weer terug (boeken hoppen met mn ma en 3 tantes)quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alle boeken van Cook al gelezen behalve Overdosis.
Tof!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef loecje het volgende:
[..]
Ik heb alleen overdosis gelezen. en volgens mij heb ik die net met de stapel boeken naar mn tante gedaan. boek is over half jaar ofzo weer terug (boeken hoppen met mn ma en 3 tantes)
ik zal eens roepen dat alle boeken mijn kant weer op mogen. kan ik een boekenkast vullen en een aantal op dit forum droppen voor de liefhebber.
Dat is prima hoor! Als er geen bladzijden missen dan vind ik het prima.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:10 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij heb ik Overdosis liggen, alleen is het dan wel een afgeschreven bibliotheek exemplaar. Wil wel eens kijken of het hem is als dat geen probleem is voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |