klopt. rijstwafels stinken nu eenmaal en ik zal niet stoppen voor rijstwafelseten alleen nog maar mag in daarvoor aangewezen ruimtes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawol jah!.
Rock blijft een beetje hangen in zijn rijstwafelsstinken kreet.
Kudzooi. De laatste SoD. Morgen ook al de laatste Timur.
+1 Wereldshow! blij dat ik de beste man 2x in t theater heb kunnen zien en als ie weer gaat touren en hij komt in de buurt probeer ik er weer bij te zijnquote:
Die Waalwijker tochquote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat ben jij vanavond weer vaag bezig zeg...
Ging dit soms over die #ikvertrek-tweet van 'm? Lees daar dan het vervolg eens op.
blijkbaar eerder. vorig jaar begonnen ze om 16:00 met uitzenden en werden pas 19:15 opgeslotenquote:Op zondag 12 december 2010 02:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. rijstwafels stinken nu eenmaal en ik zal niet stoppen voor rijstwafelseten alleen nog maar mag in daarvoor aangewezen ruimtes.
zo, net een pracht van een chinese film gezien op Ned2. als ik nog op tijd wakker wil zijn voor Timur moet ik maar eens naar bed gaan denk ik....
Maar volgende week geen Timur dus? Ze gaan toch pas rond zessen het huis in? dan kunnen Timur en MT50 toch gewoon doorgaan?
Voor zover ik weet gaat Timur op zaterdag nog gewoon door hoor. Uitzending vanuit Eindhoven begint namelijk om 15 uur.quote:Op zondag 12 december 2010 02:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
blijkbaar eerder. vorig jaar begonnen ze om 16:00 met uitzenden en werden pas 19:15 opgesloten
ik heb die van mariah carey gehoord, maar deze is veel mooierquote:
Al op en al gewandeld, nu ontbijtenquote:Op zondag 12 december 2010 11:19 schreef -Hans- het volgende:
Opstaan.
Vandaag The Big Day Borisz. Ben benieuwd welke politicus het wordt.
Even lekker wakker knallen met SlamFM rewind en daarna Timur.
Hanzel!quote:Op zondag 12 december 2010 11:19 schreef -Hans- het volgende:
Opstaan.
Vandaag The Big Day Borisz. Ben benieuwd welke politicus het wordt.
Even lekker wakker knallen met SlamFM rewind en daarna Timur.
Timur weet het zelf dan nog niet want gisteren zei hij dat vandaag de laatste van het jaar was.quote:Op zondag 12 december 2010 07:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat Timur op zaterdag nog gewoon door hoor. Uitzending vanuit Eindhoven begint namelijk om 15 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |