jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef trolololo het volgende:
Zou je haar doen? had ik als OP verwacht...
Maar het begint met "Daar ben je mijn jongen..."quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef trolololo het volgende:
Pics van flippert?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef trolololo het volgende:
speciaal voor jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaOmdat John Mayer en omdat mooi nummer
![]()
Oke.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:34 schreef eucalyptus het volgende:
Lieve Flippiee, wil je met me trouwen?
Ik ga al trouwen met iemand anders maar daarna wil ik wel er over nadenken om met jou te trouwenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:34 schreef eucalyptus het volgende:
Lieve Flippiee, wil je met me trouwen?
met mij tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met iemand anders maar daarna wil ik wel er over nadenken om met jou te trouwen
met mij tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met iemand anders maar daarna wil ik wel er over nadenken om met jou te trouwen
Wie is het nou geworden? Bob of Ugjerke?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YES!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee, kutkindquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu zeg met HappyBob, blijven julle mij lief vinden toch
[..]
ERWIN
Met een gebroken hart kan ik je nog wel lief vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu zeg met HappyBob, blijven julle mij lief vinden toch
[..]
ERWIN
Zorgvuldig gekozen woorden!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een gebroken hart kan ik je nog wel lief vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |