Ah, die heb ik vandaagquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Aphrodyte het volgende:
Uh ja, dus net ontbeten met een pide met feta en een koffiebroodjeMorgen weer een balansdag lol
Haha bij mij lukt het juist wel (4,5 kilo kwijt al in 6 weken!quote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ah, die heb ik vandaagIk probeer tot kerst 'rustig' aan te doen. Tot nu toe lukt dat niet echt aardig
Ik ook zoiets, maar ik heb het eraan gegeten, telt dat ook?quote:Op maandag 13 december 2010 11:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha bij mij lukt het juist wel (4,5 kilo kwijt al in 6 weken!) Maar had vandaag even een zwak momentje
wooh gefeli!quote:Op maandag 13 december 2010 11:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha bij mij lukt het juist wel (4,5 kilo kwijt al in 6 weken!) Maar had vandaag even een zwak momentje
tot het kerst isquote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik heb het eraan gegeten, telt dat ook?![]()
Ik denk dus elke dag: 'Vandaag écht!' En dan gaat het mis, en denk ik 'ach, morgen kan ook..'
Dus gewoon op 1 Januari beginnenquote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik heb het eraan gegeten, telt dat ook?![]()
Ik denk dus elke dag: 'Vandaag écht!' En dan gaat het mis, en denk ik 'ach, morgen kan ook..'
Heb je misschien een receptje voor die zelfgebakken naans?quote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef minilot het volgende:
Nu zelfgebakken naanbrood met chipotlehummus.
Vanavond pasta met broccolipesto (met pistachenootjes en pecorino) en gehaktballetjes!
Jazeker:quote:Op maandag 13 december 2010 14:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb je misschien een receptje voor die zelfgebakken naans?
Dat ga ik ook maar doen, zeker vanwege mijn uitgebreide lunch net:quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dus gewoon op 1 Januari beginnen
quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar doen, zeker vanwege mijn uitgebreide lunch net:
Een dikke boterham met dik roomboter en twee speculaasjes. En drie plakjes kruidkoek, ook met dik roomboter. Om de kcal een béétje te drukken: Een beker optimel
Of een krentenbol, dik roomboter en héle oude kaas. Jummie! Zie je, je brengt me op verkeerde ideeën. Gelukkig geen krentenbollen in huisquote:Op maandag 13 december 2010 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
roomboter
Ook op een verse krentenbol met een plakje jonge kaas niet te versmaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |