Haha dat is ook een van de weinige dingen waar ik niet van houquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef minilot het volgende:
Ontbijt: Roerei van drie eieren, een fijngesneden tomaat en wat gerookte kip. En bieslook. En een beetje mayo.
Vanavond, op verzoek van vriendlief: hutspot.
Hutspotquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef minilot het volgende:
Ontbijt: Roerei van drie eieren, een fijngesneden tomaat en wat gerookte kip. En bieslook. En een beetje mayo.
Vanavond, op verzoek van vriendlief: hutspot.
Nooit meer een aardappel? Oh, dat zou ik vreselijk vinden!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef minilot het volgende:
Ik vind het ook niet echt vies hoor, maar ik zou zelf nooit het initiatief voor wat voor stamppotten dan ook nemen. Als ik nooit van mijn leven meer een aardappel krijg, dan ben ik daar niet verdrietig om.
Ik ook niet! Ik eet ze weliswaar niet op de traditionele manier (gekookt met jus) maar ze zijn vind ik véél te lekker en makkelijk om nooit meer te eten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
over aardappelen; zo lekker, zoveel varianten en voedzaam! kan ik niet missen
400 gram linzen uit blik afspoelen onder heet water, 1 eetlepel olijfolie en 3 eetlepels citroensap erdoorheen mengen met zout, peper, wat gesneden olijfjes, peterselie en rucolaquote:Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Weird- het volgende:
Heb je een recept van de linzensalade?
Ik heb ook nog pannenkoeken liggen. Hmm. Maar niet doen, mijn 'rustig' aan week gaat nu best goedquote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Aphrodyte het volgende:
De laatste 2 pannenkoeken gaan er doorheen voor lunch, met appel-perenstroopKop thee erbij.
Wat is daar slechter aan dan brood? Ik heb de afgelopen maand regelmatig pannenkoeken gegeten en ik val ook af hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb ook nog pannenkoeken liggen. Hmm. Maar niet doen, mijn 'rustig' aan week gaat nu best goed
Niet belegt met knakworst?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
thee en koekjes gebakkken door mijn dochter
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet belegt met knakworst?
Meergranen beschuitje met kaas...
Ik noem het altijd Shabby Shabby, vanwege het eten dat zowat hetzelfde smaakt en vanwege het publiek dat er zit om onbeperkt te vreten. En dat voor een barbaar als ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Een avondje Shabu Shabu onbeperkt japans-achtige gerechtjes eten dus![]()
maar een warm hamkaas croissantje is ook zoveel male lekkerder dan thuis ontbijtenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
Een warm hamkaas-croissantje bij de warme bakker vandaanIk had vanmorgen zo geen zin in ontbijten thuis
Somsquote:Op donderdag 16 december 2010 09:18 schreef Riann het volgende:
[..]
maar een warm hamkaas croissantje is ook zoveel male lekkerder dan thuis ontbijten
Plus nog meer fanta, 2 bastogne koeken en een 10-zaden boterham met filet A. met pijnboompitjes en parmesaan. Verbazend interessante combinatiequote:Op donderdag 16 december 2010 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
2 dubbele whisky en een glas fantaNachtdienst hoezee
Wat is dit nu weer voor eigenaardige conclusie?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mensen geven daadwerkelijk iets om hun lichaam![]()
Zou je ook 's moeten proberen!
Heb je geen honger, dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Staal het volgende:
Wat eten jullie overdag allemaal gezond.
Ik heb vandaag 1 boterham op, sloot koffie en nu een kop thee.
Ik doe het al jaren, ben slank en werkelijk nooit ziek. Hooguit een verkoudheidje.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
eigenaardig? Leven op 1 boterham overdag is gewoon niet gezond. Ook niet als je 's avonds ineens gezond avondeten eet.
Nee, heb een kleine maag denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je geen honger, dan?
ik heb vanmorgen een bak volle yoghurt op met wat allbran, toen tussendoor (moest 5 uur werkcollege geven, dus niet echt kans op iets substantieels te eten) 6 granenkoekjes, en als lunch een kliekje pasta met basilicum-knoflookolie, geroosterde groente en parmezaanse kaas.
Maar ik ben ook wel een vreetzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |