quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wil jij mij adopteren?
jij eet altijd zo lekker
Het leest als een menu-kaart.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef DarkElf het volgende:
Morgen weer eens boodschappen doen dus het weekmenu is klaar:
Zat: panang curry met kip en doperwtjes en rijst en toe jelly met sinaasappel en kardemon.
Zon: Lenteuitaart met speltdeeg
Maand: Italiaanse stijl hamburgers met gebakken courgettes (courgette/ui/knoflook/oregano en peterselie)
Dins: zelfgemaakt knoflookbrood (knoflook/boter/chilipeper/citroensap/p&z/koriander) met wortelsoep met feta en koriander.
Woens: gebakken witvis met sinaasappel/zwarte olijf/tomaatjes/knoflook/basilicumsalsa en knolselderijfrietjes uit de oven
Dond: crispy venkel uit de oven (venkel/volkoren broodkruim/olie/peterselie/knoflook) uit de oven met gegrilde tartaartjes
darkelf gaat mij adopteren, zodat ik elke dag bij haar kan etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het leest als een menu-kaart.
En ik zou alles bestellen.
Dat was me bekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
darkelf gaat mij adopteren, zodat ik elke dag bij haar kan eten
Ik heb boemboe van go-tan, die vind ik een stuk lekkerder dan die van conimexquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef loecje het volgende:
paniki van conimex of heb je een ander recept?
ik vind de vernieuwde receptuur nergens naar smaken.
Nou, dit wás veranderd in Eetcafé Vandaag op Kelfkensbos vanwege een Groupon..quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag: uit eten bij De Serre, cadeautje van Mr.Mo voor verjaardag!
Jagär, hoe maak jij je pesto? Wie weet kan ik nog wat lerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
weekmenu:
Za: zalmchowder met prei en wortel
zo: biefstuk met brood en sla ofzo
ma: geroosterde aardappel, wortel, courgette en rode ui uit de oven, eventueel met vega worstjes
di: prei/kikkererwten stoof met naanbrood
wo: pasta met zelfgemaakte pesto en broccoli
do: sinaasappelcouscous met auberginestoof.
Voor de rest ruimte voor spontaniteit enzo.
heel simpel: flink wat verse basilicum, wat geroosterde pijnboompitjes, teentje knoflook, wat olijfolie. En ja, de italiaanse goden gaan me nu vast vervloeken, maar dan de staafmixer erop tot alles fijn is. Dan er olie bij doen tot het de juiste dikte heeft en er naar smaak parmezaanse kaas doorheen roeren.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jagär, hoe maak jij je pesto? Wie weet kan ik nog wat leren
Klinkt goed! Maak je die koekjes, hummus en dip van vrijdag zelf?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef DarkElf het volgende:
Morgen weer eens boodschappen doen , dus nieuwe weekplanning gemaakt.
Zat: waterkerssoep en zelfgemaakt landbrood met ham/kaas
Zon: hebben eters en halve dag weg dus wrs frietjes halen oid
Maand: kalfsgehakt burgers op brood met rucola, tomaat en basilicumpesto
Dins: franse uiensoep met gruyere broodjes
Woens: noedels met garnalen, taugé en paddestoelen
Dond: gegrild tartaartje met peterselie salade (peterselie, komkommer, tomaat, verse munt, bosui, pijnboompitjes en dressing)
Vrij: courgette/fetakoekjes, turks brood met hummus en geroosterde paprikadip
yups. alleen t brood koop ik denk ik (of als ik de geest krijg vrijdag maak ik die ook zelf maar dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 14:26 schreef Lips het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maak je die koekjes, hummus en dip van vrijdag zelf?
Oh, heb je dan recepten van de koekjes, de hummus en de dip? Of zijn ze topsecretquote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yups. alleen t brood koop ik denk ik (of als ik de geest krijg vrijdag maak ik die ook zelf maar dat denk ik niet)
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh, heb je dan recepten van de koekjes, de hummus en de dip? Of zijn ze topsecret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |