ook als buitenlander?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef Djahani het volgende:
Zelfde als NL, boete van 60-120 euro.
en waarschijnlijk (zoals hier ook is) direct cash betalen. Zoniet, pech en rijbewijs kwijt.quote:
Of hoger omdat de Duitsers vermoedelijk niet kunnen controleren of je wel een rijbewijs hebt en in Nederland kunnen ze dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je dacht dat je vreemdelingenkorting kreeg?
dat dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hoger omdat de Duitsers vermoedelijk niet kunnen controleren of je wel een rijbewijs hebt en in Nederland kunnen ze dat wel.
Hoger dan 120 euro voor geen rijbewijs bij zal ik denk ik niet zijn, als je helemaal geen rijbewijs hebt is die natuurlijk wel hoger..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hoger omdat de Duitsers vermoedelijk niet kunnen controleren of je wel een rijbewijs hebt en in Nederland kunnen ze dat wel.
lol,zie het nu pasquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is rijbewees de verleden tijd van rijbewijs ofzo?
Ja, als je je rijbewijs niet kunt tonen, nemen ze 'm in beslagquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
en waarschijnlijk (zoals hier ook is) direct cash betalen. Zoniet, pech en rijbewijs kwijt.
Als je bij een reguliere controle al wordt aangehouden is het niet bij je hebben van een rijbewijs het minst van je zorgen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:16 schreef Adamsappel het volgende:
Wat gebeurt er als je word aangehouden voor bijvoorbeeld een reguliere controle en je hebt geen rijbewijs bij je in Duitsland?
Hoe wil je een rijbewijs inleveren dat je niet bij je hebt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
en waarschijnlijk (zoals hier ook is) direct cash betalen. Zoniet, pech en rijbewijs kwijt.
Ha ik zie het ook nu pas. Lachen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is rijbewees de verleden tijd van rijbewijs ofzo?
Dus wel geld voor vuurwerk maar niet voor een rijbewijs, zorgelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Adamsappel het volgende:
[..]
Ha ik zie het ook nu pas. Lachen.
Mijn portemonnee is gestolen en ik heb dus geen rijbewijs opgehaald omdat dit 100 euro kost en die had ik even niet liggen. Maar tegen kerst moet ik dus een paar uurtjes door duitsland rijden, samen met mijn broer, en dan kan het natuurlijk zijn dat ik word aangehouden. (mocht aangehouden het verkeerde woord zijn dan bedoel ik gecontroleerd)
Ik neem wel gewoon het proces verbaal mee en anders betaal ik wel een boete.
Bedankt voor de reacties.
Het kan best wel eens zijn dat jij nu ook in nederland niet meer mag rijden. immers je hebt geen geldig rijbewijs in bezit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Adamsappel het volgende:
[..]
Ha ik zie het ook nu pas. Lachen.
Mijn portemonnee is gestolen en ik heb dus geen rijbewijs opgehaald omdat dit 100 euro kost en die had ik even niet liggen. Maar tegen kerst moet ik dus een paar uurtjes door duitsland rijden, samen met mijn broer, en dan kan het natuurlijk zijn dat ik word aangehouden. (mocht aangehouden het verkeerde woord zijn dan bedoel ik gecontroleerd)
Ik neem wel gewoon het proces verbaal mee en anders betaal ik wel een boete.
Bedankt voor de reacties.
HELEMAAL als buitenlander. Ik dacht eigenlijk dat ze je in Duitsland daar een nachtje op het bureau in de cel voor konden gooien maar dat weet ik niet zeker.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2010 01:24 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dus wel geld voor vuurwerk maar niet voor een rijbewijs, zorgelijk hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |