Wou je hem nou bijna naar DIG schoppen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bijna wel, ik wacht nog heel even af
goeie, daar weten ze het antwoord vast welquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wou je hem nou bijna naar DIG schoppen?
De grill kan ook. Voor dat extra krokante laagje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:25 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Duurt te lang, magnetron is beter.
okay, voor jezelf nadenken gaat je dus bijzonder moeilijk af begrijp ik?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
ik heb hem dus heel eventjes in de magnetron gedaan, en da 20 seconden ofzo ging het bij dat chipje helemaal gloeien!!! denk dat ie nu echt kapot is
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Magnetron toch?
Disclaimer:
Nee TS niet doen, niet in de magnetron doen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
ik heb hem dus heel eventjes in de magnetron gedaan, en da 20 seconden ofzo ging het bij dat chipje helemaal gloeien!!! denk dat ie nu echt kapot is
Dit ga je niet menen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
ok, daar gaat de geloofwaardigheid van dit topic.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, voor jezelf nadenken gaat je dus bijzonder moeilijk af begrijp ik?
deze gemist soms?
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
Haha, zou wel grappig zijn als het echt zou gebeurenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
Het chipje gaat helemaal niet gloeien, je krijgt soort van bliksem in je magnetron.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef DutchRodent het volgende:
what the f*ck...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |