Vind je? Er wordt de weken rond kerst echt vele malen meer post verstuurd dan normaal. Dus ik vind het niet zo gek dat dingen dan wat langzamer zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kerst vier je toch pas op 25 en 26 december. Beetje vreemd wat dat er mee te maken heeft
whut?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Joysa het volgende:
Ik ben een station te vroeg uitgestapt
Ik moest in kesteren uitstappen, maar sta in opheusdenquote:
vertel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:47 schreef milka82 het volgende:
Ik zit hier ontzettend te stuiteren, schijt exen plus bijhorende moeders....
Je gaat naar Amerika, je kan daar 800 toffe lakjes kopen, ik zou gewoon een paar favorieten pakken en verder lekker daar shoppenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit veel te veel lakjes in te laden
Ik heb 13 mooie lakjes uitgezocht. Das toch wel redelijk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertel!
[..]
Je gaat naar Amerika, je kan daar 800 toffe lakjes kopen, ik zou gewoon een paar favorieten pakken en verder lekker daar shoppen
heel redelijk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb 13 mooie lakjes uitgezocht. Das toch wel redelijk?
En ik heb net 2 ontzettend lekkere oliebollen op![]()
die moest ik gewoon even eten voordat ik wegga
Ja omgz in 19 uurquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Dico!! Je gaat gewoon al bijna weg!!
Nee idd, die kennen ze daar niet. mams zei al van 'dan neem je toch een pak mix mee!' maar ik en hete olie is een no-goquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel redelijk!
En ja oliebollers, die krijg je daar natuurlijk ook niet met oud en nieuw
hehehe zou ik ook doen hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, lekker stereotype voeden vanavond. (Neef is jarig en z'n vrouw vindt me eng en duister en weet ik wat nog meer. En ik zou ik niet zijn als ik dat soort belachelijke dingen niet een beetje ging voeden.)
Boosh is een fijne zwart trouwens, dekt in één laagje.(Ok, ben ik niet de dunste lakker, maar dan nog!)
Fotooo!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef Debsterr het volgende:
Heeeey ladies! Dico, je gaat al bijna
wat spannend!
Ik had eindelijk m'n pakje met de 3 OPI Black Magic Mountain/1x Plymouth Lox en 1 onbekende.. is het Glacier Bay Bluesdie wilde ik al heul graag! En ik heb in de stad onwijs mooie echt leren laarzen gekocht.. voor 30 euro! Ze waren 150! Uitroeptekens te over!
Ga ik morgen makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Fotooo!
Milka wat is er met je ex en bij behorende moeder?
Oh dat stereotype voeden zou ik ook doen haha.. Mooie zwarte kohl rond je ogen doen!
Mag ik dan mee in de koffer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef Diconnected het volgende:
Wow ik heb nog helemaal niet zo veel kilo's
Kak, ik ben niet zo heel flexibel...quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm, als je heel hard propt wel
Niks is onmogelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak, ik ben niet zo heel flexibel...
Donkerbruinquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk![]()
Welke kleur?
Ooooo jaloers ist !! Heb ik nou net zin in..quote:
Wat onwijs leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:57 schreef Diconnected het volgende:
Dit was m'n taart trouwens van gister
[ afbeelding ]
Hihi, altijd lastig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
@Dico; coooooole taart
Wat voor kleur zal ik lakken?
BB it isquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi, altijd lastig!
Models Own Jade Stone of OPI Bogota Blackberry?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
met 0,0088 seconde van je vriend verliezen
Ik zou het beter willen zeggen, but she said it all! Ik ga je volgen via Hyves en je blog en meisje; GENIET!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
lieve lauren, heel veel plezier, een behouden reis, hou ons op de hoogte en koop je suf! Tot in augustus!![]()
ik weet niet of je dit nog leest beeb, maar heel, heel veel succes, plezier en voorspoed gewenst, en waar is je twitter?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Diconnected het volgende:
Lieve meisjes!
Ik ga afsluiten en m'n laptop inpakken bij de rest van m'n bagage. Inmiddels is alles ingepakt/volgestouwdMorgenochtend om half 8 word ik opgehaald door beste vriendje met een grote auto waarna we met z'n 4en richting Schiphol rijden. Inchecken en alles, lekker op het gemakkie. M'n opa en oma en beste vriendin met verloofde komen mij uitzwaaien. We drinken een kopje koffie oid en dan ga ik richting douane. Om 12.15 vertrekt mijn vliegtuig richting Washington DC, waar ik even mijn benen kan strekken voor 1,5 uur en dan weer op het volgende vliegtuig hop richting Los Angeles. Als alles meezit ben ik 19.09 plaatselijke tijd in LA (4 uur 's nachts hier in NL). Dan nog een uurtje ongeveer rijden richting Ventura, waar ik de komende 7,5 maand ga wonen.
Ik heb er echt ontzettend veel zin in, en zenuwen zijn er (nog) niet. Ik ben gewoon heel erg enthousiast![]()
Jullie zullen mij weer denk ik maandag of dinsdag horen, als ik een beetje ben gesetteld en alles.Voor de genen die mij willen volgen met mijn blog: http://laurenchilds.waarbenjij.nu/
En verder ben ik ook actief op Facebook, Hyves en Twitter!
Lieve dames, bedankt nogmaals voor al jullie steun en alles van deze afgelopen tijd! En natuurlijk blijven jullie van mij horen, jullie zijn niet van me af![]()
Ik ga nu proberen te slapen!
Dikke kus en knuffel![]()
,
Lauren aka Dico
Ik ben heel benieuwd naar je fotosquote:Op zondag 12 december 2010 13:17 schreef Loqi het volgende:
Heeeeeel erg veel plezier dico! Maar dat komt vast helemaal goed!
fotoshoot was kei tof! Maar wel chaotisch, ben helemaal op.
Krijg binnenkort nog een shoot met een van de fotografen (die mij ook mailde hiervoor)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef milka82 het volgende:
Lauren, heel veel plezier daar in de States, enne, niet te veel übercoole lakjes scoren he, ben nu al zwaar jaloers!
Debs, echt supermooie laarzen!Zo, jeetje! Ik begrijp dat je pissig bent! Vindt dat die schoonfamilie van jou zich niet zo met jou hoort te bemoeien. Succes MilkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
naja, niet bemoeien? Het kind is evengoed van haar ex natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zo, jeetje! Ik begrijp dat je pissig bent! Vindt dat die schoonfamilie van jou zich niet zo met jou hoort te bemoeien. Succes Milka
True, maar schoonmoeders enzo staan in mijn ogen los van het kind, het is lastig genoeg om als gescheiden ouders om het goed te regelen, laat staan dat schoonmoeders/schoonomas ook nog hun wil op gaan leggenquote:Op zondag 12 december 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, niet bemoeien? Het kind is evengoed van haar ex natuurlijk
Wel frustrerend overigens Milka
Moooooi!quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Dicooooo omg !! Ik heb je gemist.. Maar alsnog veel plezier gewenst en genieten maar![]()
@Milka: auch.. Ik snap dat je toch wat baalt; is ook niet niks...
@princess-a:beterschap meidje!
Vanmorgen kerstboom gehaaldVriend had hem uitgezocht en zei nog: hij is niet zo groot; maar wel vol en breed. Dus ik meteen: Ok prima; leuk boompie... Past ie echt nét binnen
[ afbeelding ]
Wat een joekel!quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Dicooooo omg !! Ik heb je gemist.. Maar alsnog veel plezier gewenst en genieten maar![]()
@Milka: auch.. Ik snap dat je toch wat baalt; is ook niet niks...
@princess-a:beterschap meidje!
Vanmorgen kerstboom gehaaldVriend had hem uitgezocht en zei nog: hij is niet zo groot; maar wel vol en breed. Dus ik meteen: Ok prima; leuk boompie... Past ie echt nét binnen
[ afbeelding ]
Welke?quote:
63, 52, 54, 46. Was maar 34 euro inclusief verzenden, viis.ee heeft wat kortingenquote:
M'n eerste holo van Nfu oh, ben blij dat ik die fx basecoat van Gosh hebquote:
laalalalaaaa can't hear youquote:Op zondag 12 december 2010 15:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
63, 52, 54, 46. Was maar 34 euro inclusief verzenden, viis.ee heeft wat kortingen.
Ja bij TD maar ze zijn er nog njetquote:Op zondag 12 december 2010 16:04 schreef Debsterr het volgende:
SQ, had jij nou ergens een paar CND's besteld? Wil er namelijk ook nog wat hebben.
Jij hebt er al genoeg johquote:
Oww ik hoopte dat je een adresje had waarbij ik niet meteen 9 stuks moet bestellenquote:Op zondag 12 december 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja bij TD maar ze zijn er nog njet
Die eerste is echt zo veelzijdigquote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net mijn eerste CND sparkle effect besteld in de kleuren crimson en amethyst <3 Jeej! Eindelijke! Ik heb de bij haarshop.nl besteld voor 7,95 p st. Ik heb trouwens echt zin in de Katy Perry voor Opi lijn! Die vind ik echt leuk!
nou die haarsalon verkoopt ze idd, en anders ff naar veldhoven karrenquote:Op zondag 12 december 2010 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt er al genoeg joh.
[..]
Oww ik hoopte dat je een adresje had waarbij ik niet meteen 9 stuks moet bestellen.
[..]
Die eerste is echt zo veelzijdig.
Mjah, of ff geduldig zijn en volgende maand toch maar een TD'tje.. tenslotte komt miss Perry er ook aan!quote:Op zondag 12 december 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou die haarsalon verkoopt ze idd, en anders ff naar veldhoven karren
Ja die moet jij natuurlijkquote:
Is je toetsenbord schoon verder? kan zijn dat er kruimels of stof ofzo in zit.quote:Op zondag 12 december 2010 18:37 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand van jullie dit; de E op mijn toetsenbord werkt niet goed meer, moet er echt keihard op rammen en dat tikt niet zo lekker.. kan ik dat fixen op één of andere manier?
ze hebben m nog wel in andere shopsquote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die moet jij natuurlijk. Ik ben trouwens een beetje verdrietig dat ik Party Hearty toen niet gehaald heb bij TD
.
Kan eens kijken voor zo'n toetsenbord stofzuigertje, die bestaan toch? ziet er schoon uit maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn..quote:Op zondag 12 december 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is je toetsenbord schoon verder? kan zijn dat er kruimels of stof ofzo in zit.
laptop toetsenbord?quote:Op zondag 12 december 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan eens kijken voor zo'n toetsenbord stofzuigertje, die bestaan toch? ziet er schoon uit maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn..
Even iets scherps eronder steken en de toets eruit wippen, om te kijken of er wat onder zit.. kan geen kwaad en je kunt hem gewoon weer terug duwen daarnaquote:Op zondag 12 december 2010 18:37 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand van jullie dit; de E op mijn toetsenbord werkt niet goed meer, moet er echt keihard op rammen en dat tikt niet zo lekker.. kan ik dat fixen op één of andere manier?
heb ik ook 1x gedaan, no way dat die toets er terug in gingquote:Op zondag 12 december 2010 18:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
Even iets scherps eronder steken en de toets eruit wippen, om te kijken of er wat onder zit.. kan geen kwaad en je kunt hem gewoon weer terug duwen daarna
dat moet gewoon kunnen hoor, daar zijn ze voor gemaakt.. ik maak altijd mn keyboards schoon zo..toetsen eruit, doekkie erdoor, toetsen erinquote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
heb ik ook 1x gedaan, no way dat die toets er terug in ging
ook van je laptop? het zijn hele dunne toetsen en ze laten niet los haha.. Heb hem half omhoog gewipt en er onder geblazen maar schiet geen ruk ermee op geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat moet gewoon kunnen hoor, daar zijn ze voor gemaakt.. ik maak altijd mn keyboards schoon zo..toetsen eruit, doekkie erdoor, toetsen erin
Spatiebalk is lastiger.. maar ook die kan gewoon terug
Heb een enorme zwarte bal stof onder mn E weggevist met een tandenstokerquote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
afstandsbedieningen en losse toetsenborden schroef ik ook zo open, maar een laptop durf ik ook niet
is trouwens echt een aanrader met afstandbedieningen, vooral als ze al heeeeel lang mee gaan... Je wil echt niet geloven wat daar ooit aan vette bagger in zit
Wat is dat?quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Princess-a, misschien eens een busje perslucht kopen? Dan schrik je pas!
Lucht in een spuitbusquote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is dat?en waar koop ik het? Vind het wel fijn als mn laptop er niet alleen schoon uitziet maar het ook is
Computerzaken? Wel ff buiten doen, of in een berging ofzo.. er komt heel veel uitquote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is dat?en waar koop ik het? Vind het wel fijn als mn laptop er niet alleen schoon uitziet maar het ook is
Aaaah er zijn meer mensen die dit hebben! Ik heb dat dus met milkshakes en slagroom. Als ik ze zie denk ik nomnomnomquote:Op zondag 12 december 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar mijn darmen worden er kwaad van... net als met walnoten. Overigens gaat elke koolsoort redelijk slecht bij mij, maar spruitjes slaan echt alles. En het toch stug blijven vreten
ik heb precies hetzelfde als jou!quote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaaah er zijn meer mensen die dit hebben! Ik heb dat dus met milkshakes en slagroom. Als ik ze zie denk ik nomnomnomlekker lekker
![]()
Maar een milkshake krijg ik niet eens op dan ben ik al ziek en slagroom duurt vaak een paar minuten, maar toch vreten heh! Net als jij met je spruitjes
nsame here.quote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Joysa het volgende:
ja dat had ik vanochtend ook
maar nu niet meer
Te lang met een opdracht beziggeweest, want dat moest af. Denken doet pijn.quote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Joysa het volgende:
ja dat had ik vanochtend ook
maar nu niet meer
hoofdpijn na festivalbier waar je niks van voelt is ook triestquote:Op maandag 13 december 2010 00:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te lang met een opdracht beziggeweest, want dat moest af. Denken doet pijn.
Hoofdpijn die niet door alcohol komt.(Da's tenminste m'n eigen schuld.
)
True. Maar da's niet onverwacht dan. Hoofdpijn krijgen van naar m'n beeldscherm kijken is nieuw voor me.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
hoofdpijn na festivalbier waar je niks van voelt is ook triest
Dat zeg ik ook wel eens, maar het weekend daarna zuip ik net zo hard.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef Mss het volgende:
Ik was vrijdag zo dronken, ik hoef voorlopig even geen drank meer
ik ben weer terug bij afquote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef Mss het volgende:
Ik ben zojuist foto's van mijn nagels aan het bekijken van begin dit jaar. Toen ik net gestopt was met bijten. Dat is best een wereld van verschil![]()
nee maar alles is afgebroken, en half afgepeuterd, en mn nagelriemen zien eruit als stront.quote:
jeetjequote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Loqi het volgende:
Vorige week m'n vriends oma overleden.. nu ligt een van mijn eigen omas in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking
Gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Loqi het volgende:
Vorige week m'n vriends oma overleden.. nu ligt een van mijn eigen omas in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking
Verdrietigquote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Loqi het volgende:
Aw wat klote voor jequote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Loqi het volgende:
Wat een liefiequote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Aw wat klote voor je
En ik wou juist zo'n vrolijke post gaan plaatsen...
ik doe het dan toch maar...
Dit is Meneer Beer
Meneer Beer (roepnaam Beer) zal vanaf 24 december bij ons komen wonen
[ afbeelding ]
Wat een snoepie! Ik wil hemquote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Aw wat klote voor je
Dit is Meneer Beer
[ afbeelding ]
Zienquote:Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb sinds tijden mijn haar eens gestijld, en tering, wat is het eigenlijk lang geworden
ja dat verwacht ik van welquote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat een liefiegaat dat goed met de andere woef?
Wat heb je mooi haarquote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
Haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu opschieten, want ik moet werken. En ja, dan moet mijn haar weer gewoon vast
Nee, want sneeuw wordt blubber, die blubber bevriest en dan duurt het weer eeuwen voordat je normaal over de stoep kan lopen en ik woon bovenop een heuvel en het is niet grappig als je op een ijsbaan naar beneden moet lopen.quote:
Ja maar als het goed weer wordt gaat het feest komend weekend niet doorquote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, want sneeuw wordt blubber, die blubber bevriest en dan duurt het weer eeuwen voordat je normaal over de stoep kan lopen en ik woon bovenop een heuvel en het is niet grappig als je op een ijsbaan naar beneden moet lopen.
Feest?quote:Op maandag 13 december 2010 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar als het goed weer wordt gaat het feest komend weekend niet door
Ik kom ZO ontzettend op visite in januariquote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Aw wat klote voor je
Dit is Meneer Beer
[ afbeelding ]
ja, iets met mensen die moeten voetballen bij goed weer, en dat niet hoeven bij slecht weer en dan mee komen feestenquote:
Ahwquote:Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een van mijn ratjes is net doodgegaan
Hij was al sinds gisteren vet zielig en net bij de dierenarts kreeg ie een hartaanval
thnx, tis wel typisch he?quote:Op maandag 13 december 2010 18:34 schreef Debsterr het volgende:
Loqi, veel sterkte! Alles komt in 3en zeggen ze wel eens.
Dico!!! Ik heb haar afscheid gemistquote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dico is goed aangekomen, het is 23 graden daar en ze heeft lekker geslapen vannacht.
Nu gaat ze SHOPPEEUHH![]()
Altijdquote:Op maandag 13 december 2010 18:34 schreef Debsterr het volgende:
Loqi, veel sterkte! Alles komt in 3en zeggen ze wel eens.
[..]
Ik kom ZO ontzettend op visite in januari!
En eenvoor Spees.
Hoi scheettiequote:Op dinsdag 14 december 2010 02:29 schreef Diconnected het volgende:
JOEEEEEEEEEHOEEEE
Even snel een berichtje van mij! Space had al gezegd dat ik inmiddels ben gearriveerd en alles. Nougoed, vanmiddag even een converter voor m'n laptop gekocht want de stekker paste niet in de converter die ik had meegenomenFail. Maargoed, alles okay hier enzo
Ben naar college geweest, heb nu meer info dus dat scheelt. Verder niet zo veel bijzonders nog te melden.... Ik ga straks even naar een pharmacy, even wat spullen halen die ik ben vergeten hier
en nog even langs familie hier in de stad. Maar nu eerst: dinnah
meatloaf opt menu
dusseeeh ik ga der vandeur, ik spreek jullie asap.
Oja, als jullie bepaalde dingen willen hebben, stuur me een PM en ik kijk wat ik voor je kan doen!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:29 schreef Diconnected het volgende:
JOEEEEEEEEEHOEEEE
Even snel een berichtje van mij! Space had al gezegd dat ik inmiddels ben gearriveerd en alles. Nougoed, vanmiddag even een converter voor m'n laptop gekocht want de stekker paste niet in de converter die ik had meegenomenFail. Maargoed, alles okay hier enzo
Ben naar college geweest, heb nu meer info dus dat scheelt. Verder niet zo veel bijzonders nog te melden.... Ik ga straks even naar een pharmacy, even wat spullen halen die ik ben vergeten hier
meatloaf opt menu
Oja, als jullie bepaalde dingen willen hebben, stuur me een PM en ik kijk wat ik voor je kan doen!
Die passen ze hier ook al toequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben een nieuw anti-rookbeleid. er hangen boxen buiten die de hele dag mariah carey kerstliedjes uitbraken
Bwhehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben een nieuw anti-rookbeleid. er hangen boxen buiten die de hele dag mariah carey kerstliedjes uitbraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je bent er! Veel plezier daarquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:29 schreef Diconnected het volgende:
JOEEEEEEEEEHOEEEE
meatloaf opt menu
Over een zwaar ontmoedigingsbeleid gesprokenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Is toch gezelligquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nespresso is echt de baasquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
als je nespresso watertank kapot is krijg je voor 6 euro binnen 24 uur een nieuwe. Klantenservice ftw
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef milka82 het volgende:
![]()
Oja, heb mijn kerstpakket binnen, zelfde meuk als alle andere jaren (chateau migraine, chocolade en toastjes) maar hooray, een gegeven paard niet in de bek kijken
![]()
He bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Moet je maar niet van die vuige sex hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef Loqi het volgende:
$@^#$% ik denk dat ik WEER blaasontsteking hebWTF, is nog geen maand geleden
Hiermee refereer ik naar je lengte:quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net een muffin van 15cmx10cm op![]()
Als ontbijt.
![]()
Leuke naam he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
helemaal de rottweiler gemist!
een van de rottweilers van mijn tante heette ook beer
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuke naam he?
Mijnheeft ook weer es wat hoor
Sinds juni dit jaar heeft hij erg veel last van zijn pols. Nu is ie voor de tweede keer naar de specialist geweest en het blijkt nu dat hij gewoon al jaren (ze kunnen niet zien hoeveel jaar) met een gebroken (!!) pols rondloopt. NOOIT last van gehad! Nooit in het gips geweest. Wel veel ongelukken gehad, bokser, betonvlechter, uitbener geweest etc.etc. Dus het kan van van alles komen, zelfs een (onge)val uit zijn kindertijd.
Vrijdag naar de specialist in Oss. Een operatie is onvermijdelijk, maar daar kleven grote risico's aan vast dat hij geheel arbeidsongeschikt raakt
Kutzooi
Dicoquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:48 schreef Diconnected het volgende:
Oh Puckz wat kut zegVeel sterkte enzo!
Ik vind je nieuwe pup echt te schattig trouwensquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dico![]()
![]()
nah, hopelijk valt het allemaal een beetje mee, we wachten het even af voor we allerlei doemscenario's gaan zien....
Mja, niet vuiger dan een ander denk ik, en auwquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die vuige sex hebben.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mja, niet vuiger dan een ander denk ik, en auw
weet je zeker dat je bij Lindy alleen geslapen hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]Kusje der op and zeh pain goes awayz!
Sinasquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:42 schreef Joysa het volgende:
Dadelijk kerstborrel..
zal wel met sinas zijn
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]Kusje der op and zeh pain goes awayz!
Iemand zei ooit kiwi tegen mequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis kut tho
Iemand nog tips om de pijn wat te verlichten en hopelijk minder snel weer een nieuwe te krijgen? (Ik slik al dagelijks cranberry pillen en drink heel erg veel)
Join the club, ondertussen bij de uroloog en fysiotherapeut gelopen met mijn blaas. Uhm, naast veel drinken en cranberry elke keer na de 'daad' spoelen/wassen. Heel romantisch maar alles voor het goede doel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis kut tho
Iemand nog tips om de pijn wat te verlichten en hopelijk minder snel weer een nieuwe te krijgen? (Ik slik al dagelijks cranberry pillen en drink heel erg veel)
MEDEWERKERS KORTINGquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik ga op zoek naar werkzag dat ze bij de Sephora mensen zoeken, dus ben benieuwd
Succes wijffie!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik ga op zoek naar werkzag dat ze bij de Sephora mensen zoeken, dus ben benieuwd
Ben ik allergisch voor (allebei de soorten)quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iemand zei ooit kiwi tegen me
maar ik ben vergeten de gewone of de gold
doe ik alquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef milka82 het volgende:
[..]
Join the club, ondertussen bij de uroloog en fysiotherapeut gelopen met mijn blaas. Uhm, naast veel drinken en cranberry elke keer na de 'daad' spoelen/wassen. Heel romantisch maar alles voor het goede doel.
*jaloers isquote:Op woensdag 15 december 2010 00:29 schreef Diconnected het volgende:
I has failed sum good stuffzZe hebben hier gewoon Orly en Seche Vite bij de drogist
Welke en wat kostdat?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:29 schreef Diconnected het volgende:
I has failed sum good stuffzZe hebben hier gewoon Orly en Seche Vite bij de drogist
Euhm, ik heb Lunar Eclipse gekochtquote:
Hipquote:Op woensdag 15 december 2010 06:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm, ik heb Lunar Eclipse gekochten Seche vite topcoat. Orly was 6.99$ en Seche 5.99$ Ze hebben hier bij de CVS vrijwel alle lakjes van Orly, maar ik ga morgen naar de mall, en langs bij alle pharmacy's enzo
Dus ik laat het jullie asap weten dames
Nee waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Loqi, ik denk dat je niet veel meer dan dat kan doen. Helaas zijn sommige meisjes er wat gevoeliger voor dan de ander.
Stoer!quote:Op woensdag 15 december 2010 06:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm, ik heb Lunar Eclipse gekochten Seche vite topcoat. Orly was 6.99$ en Seche 5.99$ Ze hebben hier bij de CVS vrijwel alle lakjes van Orly, maar ik ga morgen naar de mall, en langs bij alle pharmacy's enzo
Dus ik laat het jullie asap weten dames
Sterkte met je blaas meisquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niettoch bedankt
[..]
Stoer!Ik ben blij dat je je nu al vermaakt
En nu?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn paypal rekening was geblokkeerd omdat er teveel afgeschreven werd
Oh shittie! Wel door jouzelf?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn paypal rekening was geblokkeerd omdat er teveel afgeschreven werd
Ik denk het nietquote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh shittie! Wel door jouzelf?
Ja ik heb ze net al gebeld en hij wordt nu weer open gezet, ze dachten dat er iemand anders op mijn rekening bezig was maar ik was het zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh shittie! Wel door jouzelf?
Bwhahahahahha!!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net al gebeld en hij wordt nu weer open gezet, ze dachten dat er iemand anders op mijn rekening bezig was maar ik was het zelf
Omg sharaantjequote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net al gebeld en hij wordt nu weer open gezet, ze dachten dat er iemand anders op mijn rekening bezig was maar ik was het zelf
Prachtigquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij Sharana is het niet heel onwaarschijnlijk dat ze het gewoon zelf was hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De mijne is ook een keer geblokkeerd geweest omdat er teveel binnenkwam
![]()
Hoe gaat het nu met jou?
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij Sharana is het niet heel onwaarschijnlijk dat ze het gewoon zelf was hoorEn dat was dus ook zo!
![]()
Lief dat je het vraagt! Het gaat wel goed, ik heb mn hoofd een soort van op een rijtje zodat ik in elk geval deze week school kan afmaken en dan in de vakantie kan nadenken.. Maar nu kreeg ik op school te horen dat ik zoals afgelopen weken niet door kan gaan want dan haal ik deze periode niet en kan ik niet aan mn afstudeerstage beginnen
Dat heb ik ook gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
Liefquote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
even nog snel je schouders er onder en dan gaat het vast nog wel lukken
![]()
I'm surequote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Succes princess-a hoop dat het alsnog goed komt!
MSS; ik heb 2 kappers die wel goed zijn alleen je bent wel iets van 50 euro kwijt, ik weet niet wat jouw budget is voor een kapper? Ik was in Alkmaar namelijk gewend om 31 euro te betalen dus ik stond de eerste keer wel te kijken dat het zo duur was
Ik zal hier wel even vragen of mensen wat goedkopere wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:08 schreef Mss het volgende:
Poef, 50 euro is wel heftig voor alleen bijpunten. Hoewel, mijn lagen zijn best wel verneukt dus misschien dat er wel iets meer dan dat moet gebeuren. Maar ja, dat ligt toch wel boven mijn studentenbudget.
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zal hier wel even vragen of mensen wat goedkopere wetenze zullen er vast wel zijn!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dank jequote:Op woensdag 15 december 2010 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sterkte met je blaas meis
@DICO; INTENSE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza **********,
We hebben alles nagekeken en aangezien u alle vereiste stappen heeft
voltooid, hebben we uw rekening weer hersteld.
Wij danken u voor uw geduld en voor uw bijdrage om van PayPal de veiligste
en betrouwbaarste online betaaloplossing te maken.
Met vriendelijke groet,
Het PayPal-team
Paarsquote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welke kleur zal ik opdoen? Ik ben heel chagrijnig, maar geen zin in donkere kleuren.
Nee had ik vorige week al.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb superlieve oorbelletjes! Moeoeoeoe! (alleen dat 'emo' uit de omschrijving ben ik niet helemaal)
http://cgi.ebay.co.uk/cow(...)&hash=item3cb3467546
Cute!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb superlieve oorbelletjes! Moeoeoeoe! (alleen dat 'emo' uit de omschrijving ben ik niet helemaal)
http://cgi.ebay.co.uk/cow(...)&hash=item3cb3467546
Heb je je swarovski shit al binnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook net oorbellen gekocht
Yeps die oorbellen zijn ook mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je je swarovski shit al binnen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps die oorbellen zijn ook mooi
Jaaa klopt, ben benieuwd of hij leuk zal zijn, zal wel een downloader wordenquote:
Waarom zo duur?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa klopt, ben benieuwd of hij leuk zal zijn, zal wel een downloader worden
Deze gekocht http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:NL:1123
Nicequote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa klopt, ben benieuwd of hij leuk zal zijn, zal wel een downloader worden
Deze gekocht http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:NL:1123
Die zijn minder mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom zo duur?
Chinezen verkopen dat voor 3 dollar met free shipping
De derdequote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die zijn minder mooi
Zit nu te kijken welke ik nog erbij ga nemen, vind deze paar ook vet leuk:
1) http://cgi.ebay.nl/w-Swar(...)&hash=item230bf7c7e2
2) http://cgi.ebay.nl/Crysta(...)&hash=item230bf7a006
3) http://cgi.ebay.nl/Irish-(...)&hash=item230bf78f50
de muzieknootjes vallen af, die zijn stom uiteindelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De derde
de andere twee vind ik niks
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de muzieknootjes vallen af, die zijn stom uiteindelijkmaar die andere twee vind ik wel tof
wil eigenlijk alleen niet allebei kopen
![]()
deze is wel
http://cgi.ebay.nl/Crysta(...)&hash=item230bf7cd4a
Gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hij moet om enkel ...laat dan maar zitten
kneuzenactie
Dus je kan nu een nieuwe telefoon kopenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ik ben heel blij met de nieuwe teevee van m'n ouders.
Want ik mocht hun "oude" (Ding is 2 jaar oud ofzeau) en die is heul veul nicer dan m'n oude minibeeldbuisje
Nu alleen nog zorgen dat het geluid daadwerkelijk over m'n versterker gaat en niet over m'n teevee zoals nu, want dan is alles helemaal naais
Sterker nog, die had ik al besteldquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dus je kan nu een nieuwe telefoon kopen
zo jammer die telefoonquote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, die had ik al besteld(HTC Desire HD, voor de geīnteresseerden.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |