Als ik het goed heb staat er zoiets als "Victor, ik vind je een prima knul maar ik schaam me er voor om met jou op straat gezien te worden want mijn vrienden lopen over je te zeiken." ?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef gogosweden het volgende:
Victor voor de eerste ding, je maakt geen blunders voor mij, maar, het is zo gênant om iemand te ontmoeten die ik niet zo goed ken, het voelt alsof je me kent binnen en van buiten, maar het is moeilijk voor mijn vrienden en zo. ,. : (
dit zei menige maria tegen mij toen ik vroeg waarom wij nog nooit iets naast school hadden gedaan
ben ik gebruikt?
euhm zoiets..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Als ik het goed heb staat er zoiets als "Victor, ik vind je een prima knul maar ik schaam me er voor om met jou op straat gezien te worden want mijn vrienden lopen over je te zeiken." ?
true..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Woutjeh het volgende:
Sta jij toevallig een beetje bekend als "minder populair"?
Want als zij inderdaad zo populair onder de mannen is als jij zegt dan zullen haar vrienden dingen tegen haar zeggen als "wat moet je nou met zo'n jongen, zoek een echte kerel?", ect.
Kinderen op die leeftijd laten zich daar heel erg door beinvloeden.
Ze wil aandacht.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:12 schreef gogosweden het volgende:
oke wtf,
nou heb ik een foto met haar halfnaakt gekregen, die chick weet echt niet wat ze wil man__!
Posten!!!11!111!!111!quote:Op donderdag 30 december 2010 03:12 schreef gogosweden het volgende:
oke wtf,
nou heb ik een foto met haar halfnaakt gekregen, die chick weet echt niet wat ze wil man__!
jonge dat je dat niet zietquote:Op donderdag 30 december 2010 03:12 schreef gogosweden het volgende:
oke wtf,
elke stap van miij in die richting wil ze niet ,..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Pompe voltanken geven witte kerst geven olie zoeken zorg dat een warm geworden auto afgekoeld word
Als je m nou niet snapt..
maar, als ze er mee stopt is mijn fap materiaal wegquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Dan moet je vragen waarom ze dat uberhaubt allemaal doet naar jou dan, en dat als ze toch niks wilt doen of ze daar dan aub mee wil ophouden.. je bent tenslotte een man..ja toch
maar whataaafuck deze chick zit dik boven gemiddeld!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Op internet staat zat fapmateriaal, fuck haar man kom op gewoon zeggen en anders move on
waarom niet joh:Pquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef gogosweden het volgende:
ja, ik (een kerel) heb dus een vriendin (gewoon vriendin niet love ofzo)
haar pc zou ik laatst maken, maar een deel wat nieuw zo'n 90 euro kost is stuk,
ik heb zelf nog zo'n deel liggen wat ongeveer 1 jaag oud is, zal ik dit haar gratis geven of niet?
oftewel: vriendin cadeau geven van ong 60 euro, ja of nee?
nehoor nog helemaal geen spijt van gehad !quote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Denk dat ie daar al spijt heeft van dat onderdeelAls het alleen om het rukmateriaal ging nou dan is dat duur materiaal geweest.. had ie beter op internet goed kunnen zoeken
Dit dus. Het is niet eens alsof zij of bekenden van haar erachter kunnen komen want ik gok dat behalve TS ze niemand in haar omgeving heeft die op Fok! zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef ErkendFokker het volgende:
eerst vraag je om onze hulp maar je beloont ons niet eens door foto's te geven. Beetje jammer dit.
die pic's staan nergens anders op internet, dus je weet maar nooit..quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Het is niet eens alsof zij of bekenden van haar erachter kunnen komen want ik gok dat behalve TS ze niemand in haar omgeving heeft die op Fok! zit.
Dus TS; Doe niet zo flauw en post gewoon die pics, Fok! heeft jou al een dienst bewezen door je van advies te voorzien dan moet je nu ook wel wat teruggeven aan de community. Dat is wel zo eerlijk, voor wat hoort wat immers.
als het aan de fokkers ligt welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
alsof die dan zomaar in Zweden terecht komen
het gezicht bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef ErkendFokker het volgende:
dan censor je ze toch. Op 4chan weten ze tenminste wel hoe het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |