Hoi Michhas!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Michhas het volgende:
Lutte waarom zeg je geen hoi meer tegen mij
Bedankt voor deze bijdragequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
De OP is wel ironisch..aan de ene kant niet vermelden wie de vaste slowchatters zijn om kliekjes tegen te gaan, maar aan de andere kant kan er wel gezien worden wie dat wel zijn, aan de hand van de Meet-namen
Kom je ook op de meet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
De OP is wel ironisch..aan de ene kant niet vermelden wie de vaste slowchatters zijn om kliekjes tegen te gaan, maar aan de andere kant kan er wel gezien worden wie dat wel zijn, aan de hand van de Meet-namen
True, maar we kunnen het niet echt op een andere manier vermeldenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh.. waarschijnlijk niet
[..]
Een beetje opletten kan geen kwaad, hehe..
Zie het maar zo..niet iedereen denkt door of gebruikt z'n hersenen bij de OPquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, maar we kunnen het niet echt op een andere manier vermelden
wat een gezeik om niksquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zie het maar zo..niet iedereen denkt door of gebruikt z'n hersenen bij de OP
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hai![]()
Heb je de sleutelmaker gevonden?
Stuquote:
Was het nou echt zo moeilijk te vinden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Nu heb ik een eigen huissleutel in Arnhem.
Nee, maar als ik niet wist dat er daar 1 zat, zou ik het niet gevonden hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het nou echt zo moeilijk te vinden?
Dat jij dat nou uitgerekend moet vragen.quote:
Ik wil het wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat jij dat nou uitgerekend moet vragen.
Ik heb niets met cijfers eigenlijkquote:
Ik ben niet altijd even scherp als jij vrees ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat jij dat nou uitgerekend moet vragen.
Ja, die oude was veel cooler.quote:
quote:
Sorryquote:
Het is gewoon doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Lutte het volgende:
Whaaaah, telkens kijk ik in de MyAT en dan heeft er weer niemand gepost ik word gek!
Ja, het is niet echt bijzonder leuk op deze manierquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Lutte het volgende:
Whaaaah, telkens kijk ik in de MyAT en dan heeft er weer niemand gepost ik word gek!
Smakelijk Stu!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat eten. Tot later misschien![]()
Zaterdagmiddag is altijd een rustig en doods moment op FOK!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Lutte het volgende:
Damn het is echt doodsestil hieroquote:
Luttequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Teal het volgende:
goeiemorgen
ben ik weer, ik was even lekker tukke op de bank
Halloquote:
Balen, hoe komt het?quote:
URL faalquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef Teal het volgende:
Doei alweer
ik ga gamen
vanavond paprika kijken[url=http://www.youtube.com/watch?v=jJzEW_eE1G0]trailer[url]
Gisteren keihard mn hoofd gestoten aan de tafel.quote:
Ik ben ook nog niet wakker hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef Teal het volgende:
[..]
ja ik zag hetmaar had het al aangepast. ben net wakker hea
goeiemorgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet wakker hoor.
Ik ben wel al sinds 11 uur ofzo wakkerquote:
zie mijn editquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben wel al sinds 11 uur ofzo wakker
Auch... heb je al wel pijnstillers op dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren keihard mn hoofd gestoten aan de tafel.
Ja maar jij bent weer in slaap gevallen.quote:
Nee. Ben bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Auch... heb je al wel pijnstillers op dan?
quote:
wat hebben we toch weer geen leven als er na meer dan een uur een keer iets word gezegd nog steeds aanwezig zijnquote:
ik kan wel wat liefde gebruiken vandaag want mijn contract (bij bijbaan) wordt niet verlengdquote:
Ik kan ook wel wat liefde gebruiken. Het gaat nog minstens 2 uur duren voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan wel wat liefde gebruiken vandaag want mijn contract (bij bijbaan) wordt niet verlengd
omdat ik er 3 jaar werk en ze als ze me nog een contract geven aan me vast zitten of zoietsquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat liefde gebruiken. Het gaat nog minstens 2 uur duren voorweer terug is.
waarom wordt je contract niet verlengd?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat ik er 3 jaar werk en ze als ze me nog een contract geven aan me vast zitten of zoiets
ik weet.quote:
Saaiquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HeeHaiHooi! Hoe was jouw dag?
Niet zoveelquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's minder. Is er nog wat gebeurd hier?
Motormuisquote:
Nee, behalve wat ik je PM'de dan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's minder. Is er nog wat gebeurd hier?
Ik ga eerst eens even vragen wat ik mag vertellen en wat er ondertussen gebeurd is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was ook niet heel erg veelNiks uitleg
Doe datquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens even vragen wat ik mag vertellen en wat er ondertussen gebeurd is.
Ik weet het nietquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Ik ben de weg helemaal kwijt, zwaar aan het trippen, ik hoor stemmen enzo. Allemaal omdat mijn baard weg is
Ach joh, stel je niet aan. Dat heb ik altijd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Ik ben de weg helemaal kwijt, zwaar aan het trippen, ik hoor stemmen enzo. Allemaal omdat mijn baard weg is
Da's suf. Ik ben moe omdat ik gisteren nog laat op wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
Ik word een beetje moe van luie dagen![]()
Was jij niet bij Micha slapen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's suf. Ik ben moe omdat ik gisteren nog laat op was
Dat was de bedoeling. Maar ik moest 's nachts opeens weg (12 uur ofzo) omdat privéredenen van haar familie.quote:
Dat was na mijn post, dus ik zat te wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen jullie! Het viel opeens stil.
Stiekem ben ik Yvonnequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:00 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk, ik vraag me soms echt af of je stiekem geen meisje bent, jij nieuwsgierig kind!
Okay... Das minder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling. Maar ik moest 's nachts opeens weg (12 uur ofzo) omdat privéredenen van haar familie.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
Ohw, Micha is HT's vriendin
Ik dacht steeds dat Michhas daarmee werd bedoeld
Nou stiekem hè...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
Ohw, Micha is HT's vriendin
Ik dacht steeds dat Michhas daarmee werd bedoeld
Ik ga wel weg, ik kan eindelijk douchen.quote:
Ik moet meer PM's versturen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
Maar Lutte, krijg ik nou nog antwoord?
Ik ga douchen.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hoef je geen dankjewel voor te zeggen
Ik word er helemaal vrolijk van![]()
Ik hou van Holland.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op TV?
Hihi, jeeej!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hoef je geen dankjewel voor te zeggen
Ik word er helemaal vrolijk van![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over![]()
[..]
Chagrijnig zoenen.[ afbeelding ]
Nee kneus, dat onderwerp... Daar had ik het met Mich over.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die van ons? Maar waarom bedankt Michhas jou dan?![]()
Laat ook maar
Okéquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee kneus, dat onderwerp... Daar had ik het met Mich over.
Goh wat een enthousiasmequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
Zo, nu heb ik tijd om alleen met Bong te praten
Zeg jij het eens!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh wat een enthousiasme
Waar zullen we het over hebben?
Gaming?quote:
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaming?
Heb zelf een Wii systeem maar helaas is dat niet zo populair meer de laatste tijd
Nee, Homebrew (softmod), daarmee kan je zonder hardwarematige aanpassingen gebruik maken van vele "extras"quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
![]()
heb je omgebouwd?
Oké, ik heb er een harde schijf achterquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, Homebrew (softmod), daarmee kan je zonder hardwarematige aanpassingen gebruik maken van vele "extras"
Ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, ik heb er een harde schijf achter
Helaas begrijp ik nu niks van wat je nu zegtquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik nietresoneert in mijn TV kast, maar een USB pendrive voldoet aan mijn wensen
Ook aangesloten dmv een Ethernet kabel ipv wireless
Was kort maar krachtigquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Helaas begrijp ik nu niks van wat je nu zegt![]()
Maar ik ga
Nevermind, hij had ze opgeruimd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Godverdomme, van de week jarretels vangekregen, nu zijn ze verdwenen.
Noteert.quote:
Lekker gegeten?quote:
Reageert.quote:
Prima. Lekker makkelijk zaterdagavondvoedsel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Ik moet zo nog ff eten dus ga zo wat klaarmaken
Pizza?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima. Lekker makkelijk zaterdagavondvoedsel.
Wil niet als eerste stoppen maar heeft er eigenlijk wel genoeg vaniseert.quote:
Ik ga hier niet mee stoppen, ik hoop dat jij dat realiseertquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil niet als eerste stoppen maar heeft er eigenlijk wel genoeg vaniseert.
Okequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga hier niet mee stoppen, ik hoop dat jij dat realiseert
Ik hou van Holland kijkennnnn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke![]()
Iemand nog leuke plannen vanavond?
Niksquote:
Ik hou van Holland kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke![]()
Is dat ook met Peter Heerschop? Ken het programma niet eigenlijk.quote:
Jup.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat ook met Peter Heerschop? Ken het programma niet eigenlijk.
maar binnenkort zonder Peterquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo is dat juichen? Ik vind hem altijd wel grappig.quote:
Maar dan komt Guuuuuuus!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo is dat juichen? Ik vind hem altijd wel grappig.
quote:
Goldeneye Wii edition spelen en Ik vertrek kijken op NED01quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke![]()
Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo is dat juichen? Ik vind hem altijd wel grappig.
Jawel! Ik moet met Remlove de kroeg inquote:
Hij stopt ermeequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
CC!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb ontdekt dat ik Grote beer in Amstelveen grappig vind
Graag graag graag. Ik deed me zorgjes maken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
LUTTE!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
Ik stuur je zo even een PM voor uitleg
wat danquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graag graag graag. Ik deed me zorgjes maken!
...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik was werkenvan half 11 tot 5, nee ik vind het niet gek dat jullie je zorgen maakten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over welke dag gaat het eigenlijk?
Spamgigolo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb meer posts dan Chocolate-Chick
Ik wel. Prachtig zelfsquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n mooi meisje.
Maar jij heet Adobequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij make-up draagt, ik ben puur natuur! Geen poespas
Klinkt logisch. Puur natuurquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje gehaald. Ik vind hem zelf wel grappigquote:
Dan meot je 'm ff wegklikkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik krijg steeds een melding binnen dat ik een PM heb maar dan heb ik helemaal niks?
Ik wel, en dan heb ik een PM. Maar da's stom! Want ik zie het rechtsbovenin wel als ik een PM hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik krijg steeds een melding binnen dat ik een PM heb maar dan heb ik helemaal niks?
Ik doe serieus geen make-up meer op. Pokkewerk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, al die schoonheidsidealen van tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe serieus geen make-up meer op. Pokkewerk.
ik ga de deur niet uit zonder make-upquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, al die schoonheidsidealen van tegenwoordigEn als ik make-up op doe ziet het er ongeveer zo uit
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga de deur niet uit zonder make-up
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, al die schoonheidsidealen van tegenwoordigEn als ik make-up op doe ziet het er ongeveer zo uit
De grote beer=Ploertendoder??quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik was vandaag de deur nog uit om te werken, en toen kwam ik langs de grote beer
Nee, een straat in Amstelveenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De grote beer=Ploertendoder??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom is daar een hartje bij dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, een straat in Amstelveen
Daar woont pedobear.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom is daar een hartje bij dan?
omdat ik van Beren hou,quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom is daar een hartje bij dan?
Hij heeft je gezien zonder make-up?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, die woont ergens in het Oosten heel erg vlak bij mij.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft je gezien zonder make-up?
Ik doe geen make-up upquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Ik doe geen make-up up![]()
ja ik snap hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Niet doen! Ongeluk is niet goed. Je moet ook niet bijgelovig zijn, want daarvan moet je scheten.quote:
gelukkig maar dat ik niet bijgelovig benquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet doen! Ongeluk is niet goed. Je moet ook niet bijgelovig zijn, want daarvan moet je scheten.
Weet je 't zeker?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar dat ik niet bijgelovig ben
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij maakt me nieuwsgierig!
dus ik ben nieuwsgierig omdat ik zeg dat ik nieuwsgierig ben?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf[ afbeelding ]
Eigen schuld dikke bult2 dikke bulten;(quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik ben nieuwsgierig omdat ik zeg dat ik nieuwsgierig ben?
Ninja editquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult2 dikke bulten;(
Helaas?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ninja editja helaas heb ik 2 bulten
ja niet helaas voor mannen natuurlijk, maar ik heb er soms wel last van jaquote:
Soms heb ik ook last van Leonardoquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja niet helaas voor mannen natuurlijk, maar ik heb er soms wel last van ja
ik heb er ook last vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Michhas het volgende:
tdrone
MAAAAAT ik wordt helemaal gek van die PM notificatie rechtsonderinDat ding achtevolgt me de hele fucking dag al, LAAT ME MET RUST
Ze hebben dat kruisje ook veel te klein gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |