Hoi Michhas!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Michhas het volgende:
Lutte waarom zeg je geen hoi meer tegen mij
Bedankt voor deze bijdragequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
De OP is wel ironisch..aan de ene kant niet vermelden wie de vaste slowchatters zijn om kliekjes tegen te gaan, maar aan de andere kant kan er wel gezien worden wie dat wel zijn, aan de hand van de Meet-namen
Kom je ook op de meet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Boudibou het volgende:
De OP is wel ironisch..aan de ene kant niet vermelden wie de vaste slowchatters zijn om kliekjes tegen te gaan, maar aan de andere kant kan er wel gezien worden wie dat wel zijn, aan de hand van de Meet-namen
True, maar we kunnen het niet echt op een andere manier vermeldenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh.. waarschijnlijk niet
[..]
Een beetje opletten kan geen kwaad, hehe..
Zie het maar zo..niet iedereen denkt door of gebruikt z'n hersenen bij de OPquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, maar we kunnen het niet echt op een andere manier vermelden
wat een gezeik om niksquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zie het maar zo..niet iedereen denkt door of gebruikt z'n hersenen bij de OP
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hai![]()
Heb je de sleutelmaker gevonden?
Stuquote:
Was het nou echt zo moeilijk te vinden?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Nu heb ik een eigen huissleutel in Arnhem.
Nee, maar als ik niet wist dat er daar 1 zat, zou ik het niet gevonden hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het nou echt zo moeilijk te vinden?
Dat jij dat nou uitgerekend moet vragen.quote:
Ik wil het wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat jij dat nou uitgerekend moet vragen.
Ik heb niets met cijfers eigenlijkquote:
Ik ben niet altijd even scherp als jij vrees ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat jij dat nou uitgerekend moet vragen.
Ja, die oude was veel cooler.quote:
quote:
Sorryquote:
Het is gewoon doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Lutte het volgende:
Whaaaah, telkens kijk ik in de MyAT en dan heeft er weer niemand gepost ik word gek!
Ja, het is niet echt bijzonder leuk op deze manierquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Lutte het volgende:
Whaaaah, telkens kijk ik in de MyAT en dan heeft er weer niemand gepost ik word gek!
Smakelijk Stu!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat eten. Tot later misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |