Nee dat ging snel hoor! Het eruit tillen van het matras en lattenbodems was meer werk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, heb je een Gertje gedaan????
Nee gekkie toch niet met mn bed....en anders had ik nu iets gebroken ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, heb je een Gertje gedaan????
hahaha Gert weet hoe hij een Gertje moet doen hoor hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee gekkie toch niet met mn bed....en anders had ik nu iets gebroken ofzo...ik kijk wel uit
dat had ik je al kunnen vertellen voordat je die film ging kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben Affleck is geen gangster, kan ie wel een masker opzetten en een bank overvallen. Is ie nog steeds geen gangster.
Ach de film was vermakelijk, maar ook niet meer dan datquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik je al kunnen vertellen voordat je die film ging kijken
Tja....niet alles wat op Internet staat is waarquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach de film was vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Een IMDBcijfer van 7.9 is toch echt iets te hoog gegrepen
.
Precies, daar hebben we de tv en krant voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....niet alles wat op Internet staat is waar
Zelfs die verkondigen onwaarhedenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, daar hebben we de tv en krant voor
het was dan ook wat sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs die verkondigen onwaarheden
quote:Op zondag 12 december 2010 00:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vanavond geen fotoserie, maar speciaal voor Liesje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervelend voor je.quote:Op zondag 12 december 2010 04:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neen, na drie uur slapen klaarwakker
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 06:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga nu maar eens naar bed, denk dat ik over 10 minuten slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |