Ja, die acteerlessen zijn alleen om in de camera te kunnen kijken en te durven sprekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hard op weg was om door te bunkeren met eten.Het is gemakkelijker om de dikste man ter wereld te worden dan een steracteur dunkt me zo.
Doeiii Nijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje moet heel snel gaan, boze ouders als ik nu niet snel weg ben![]()
Doei Fok!kers![]()
En sterkte TFM![]()
Dan moet ik naar de kerstavonddienst. Als dat niet gebeurd word ik verstoten uit de gemeenschap.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je de 24e naar de meet komen.
Ja, en jij zag er tien jaar geleden vast ook heel anders uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zonde hè, ze was zo lekker.
Het is overdags hoor, de meetquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de kerstavonddienst. Als dat niet gebeurd word ik verstoten uit de gemeenschap.
Het hele dorpje waar mijn ouders wonen gaat ernaartoe.
ja dat verschilt nogal, gelukkigquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond haar wel lekker, zeker in die clip.
En ik val niet echt op vaste types.
owee dat klinkt serieus....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de kerstavonddienst. Als dat niet gebeurd word ik verstoten uit de gemeenschap.
Beetje plankenkoorts ja?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die acteerlessen zijn alleen om in de camera te kunnen kijken en te durven spreken
Is geen dropje maar een buurtschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in Hoorn en waar ik naartoe moet ligt net aan de adere kant van NL.quote:
Heerlijk, al die veroordelende kerkgangers onder elkaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dat is jammerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in Hoorn en waar ik naartoe moet ligt net aan de adere kant van NL.
Nee hoor, ik was al lelijk. Dat is niet veranderd. Ik ben hooguit wat dikker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en jij zag er tien jaar geleden vast ook heel anders uit
Sweet dreams STquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lievepliefjes![]()
Slaap zachtquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
zo.
en nu slapen.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lievepliefjes![]()
Dat gaat me niet lukken vrees inquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je mij nu aan een auto helpt dan zorg ik er wel voor dat WW er is
Valt wel mee. Stiekem vind ik het wel vermakelijk.quote:
Heiden! Jij hebt beleidenis gedaan, dus jij moet. En het is zelfs geen buurtschap qua grootte. Paar huizen met een winkel en een school is het.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is geen dropje maar een buurtschapen ik ga hier ook niet
Het is wel fijn, want je weet precies waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heerlijk, al die veroordelende kerkgangers onder elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |