Hannibal zou er een sigaar bij opstekenquote:
klf is gona rock youquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
KLF komt al uit 1991! Dat is ouder volgens mij.Damn.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het oud genoeg is weet ik het meestal wel
Dat wel of zoals barretje zegtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn geweest trouwensn
Hannibal is doodquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hannibal zou er een sigaar bij opsteken
Dat was dan zijn laatste sigaar.quote:
With a nice Chiantiquote:
Dat klopt inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Stu Hannibal Smith bedoelt
treden ze nou nog op of niet meer??quote:
stuartquote:
ik heb het album net ff geript naar de pcquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
treden ze nou nog op of niet meer??is ooit eens naar concert geweest geloof ik..
Gaan we weer terug naar de jaren 90?quote:
he GF, weer herrezen uit de as?quote:
het is eens wat anders dan de Motown waar ik in hangquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaan we weer terug naar de jaren 90?
Oooh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
wokquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he GF, weer herrezen uit de as?
nieuw lampje gekocht ?
Ja?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef PeZu het volgende:
NIENKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eerlijk gezegd ben ik meer fan van de jaren 80quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
tura luraluuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik meer fan van de jaren 80
Dus hier een topper uit de jaren 80 dan maar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |