mijne is zonder visquote:
tring, tring,quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen niet thuis en dan bel je mij niet even?
hmmquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is zonder vis![]()
want vis
In deze van zondag zit geen vis.quote:
met 6 man is niet alleenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tring, tring,
met st.
ha st ik ben niet thuis, ik zit met 6 man in een huisje, kom je ook?
nah, wordt niks
rookworst is lekker, gekookte gelderse, chorizo, salami saucijsjes zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Boterhamworst? Rookworst? Saucijsjes?
Nou ja, dat scheelt alweerquote:
maar het is wel, ik ben alleen niet thuisquote:
Ikke niet en zit nu al een tijdje met een nummer in mijn hoofd en kan hem niet vinden want weet niet meer hoe die heetquote:
Shazaam!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet en zit nu al een tijdje met een nummer in mijn hoofd en kan hem niet vinden want weet niet meer hoe die heet
ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het is wel, ik ben alleen niet thuis
Weet je een paar zinnen perhaps? Dan kunnen we je helpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet en zit nu al een tijdje met een nummer in mijn hoofd en kan hem niet vinden want weet niet meer hoe die heet
soundhoudquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
De Wagamama chili men saus viel ontzettend tegen. Leek totaal niet op de saus de je hier krijgt als je chicken chili men besteld. Jammer
komt er uberhaupt text in voor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, welke dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |