Preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
Beter t materiaal voor een vloertje regelen dan gewoon geld...of ligt dat aan mij? Vind t net iets te makkelijk...gewoon geld vragen...kan ook nog wel een emmertje gebruiken
Dat gaan we ook doen, maar uiteraard is een vloer ook welkom!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
Beter t materiaal voor een vloertje regelen dan gewoon geld...of ligt dat aan mij? Vind t net iets te makkelijk...gewoon geld vragen...kan ook nog wel een emmertje gebruiken
Het is niet voor mij en Shitquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom kom je er nu pas mee? Ik heb een maand geleden 3 pallets aan parketvloeren weg gedaan.
met materiaal bedoel ik dus ook de vloer. En niet t geld om een vloer van te kopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat gaan we ook doen, maar uiteraard is een vloer ook welkom!
Vandaar mijn antwoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
met materiaal bedoel ik dus ook de vloer. En niet t geld om een vloer van te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
heb je mijn laatste pm aan jou gelezen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik kieper onze rooie pet er even bij
Stél dat iemand een vloertje over heeft, dan zou dat geweldig zijn. Maar zo niet, dan moet het er tóch komen. Dus...
dan snap ik je antwoord denk ik nietquote:
Hier is 'ie dan! Ik heb hem niet meer nodigquote:
Het idee alleen alquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef Pien85 het volgende:
Mocht het nodig zijn is er waarschijnlijk wel een mogelijkheid dat ik korting kan regelen bij Carpet Right. ik zeg waarschijnlijk en mogelijkheid omdat ik niets kan en wil beloven
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier is 'ie dan! Ik heb hem niet meer nodig
[ afbeelding ]
Zal van de week even contact opnemen met m;n oomquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het idee alleen alvoor het proberen
Dan heb je z'n nummer pas? Bel hem nu gewoon ffquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal van de week even contact opnemen met m;n oom
Nee, kan ik nu echt niet meer doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan heb je z'n nummer pas? Bel hem nu gewoon ff
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Pien85 het volgende:
Nee, kan ik nu echt niet meer doenVeel te laat
Heb van mama geleerd dat je na 10en mensen niet meer mag bellen
Morgen zijn jullie de eerste
Als je het filiaal wilt delen, pm dan maar evenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:19 schreef Pien85 het volgende:
Weet trouwens niet waar de persoon van de vloerbedekking in de buurt woont, maar het gaat hier maar om 1 filiaal waar ik eventueel korting kan krijgen... als de reiskosten duurder zijn dan de korting... dan weet ik niet of t handig is
gePMtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het filiaal wilt delen, pm dan maar even
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
max 150 euro per pm gedoneerd
Stand: max 185 euro
wwwwwwwwwwwwwwoooooooooooooooowwwwww!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
max 150 euro per pm gedoneerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stand: max 185 euro
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dan snap ik je antwoord denk ik nietMaar goed, we gaan gewoon zorgen dat die vloer er komt! Mogen we ook weten voor welke fokker?
In that case: de vloer is voor Vamp. Nou ja eigenlijk: voor het nieuwe huis van Vampquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef vamperotica het volgende:
Nogmaals.....
* stil is![]()
Ik weet het... ik val in herhaling
Binnen 10 dagen moet de vloer er zijn, dus als het goed is, gaat het snelquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:59 schreef brunette82 het volgende:
niet stom bedoeld, maar wanneer wordt deze topic gesloten? of wanneer krijgt vamp de nieuwe woning?
dit omdat ik mijn eigen geld zelf heel hard nodig heb deze maand.
maar mocht het volgende maand anders lopen, dan wil ik uiteraard ook wat doneren.
Ik neem hem even mee naar achteren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
misschien kunnen we iets regelen voor de mensen die later iets kunnen missen Elies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |