Magdeburg is (helaas) een van de lelijkste steden van Duitsland. In de laatste oorlogsmaanden bijna compleet platgebombardeerd en dan deed de DDR nog de rest. Heel jammer want voor de oorlog was deze stad een van de mooiste in Duitsland.quote:
Beaune en BAquote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooiste, dat is weer eens wat anders dan leukste. De eersten die mij te binnen schieten:
1. Stockholm (Zwe)
2. Bristol (Eng)
3. Amsterdam (Ned)
4. Bath (Eng)
5. Beaune (Fra)
(6. Valencia (Spa))
(7. Wenen (Oos))
(8. Granada (Spa))
(9. Nîmes (Fra))
(10. Buenos Aires (Arg))
http://en.wikipedia.org/wiki/Bangkokquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Wat heeft die stad dan?
Er zijn zoveel prachtige tempels met gouden boeddha's, het houdt echt niet op. Check onder meer de Grand Palace, Wat Pho en Wat Arun.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Wat heeft die stad dan?
Beetje saai alleen..quote:
quote:
Dat geldt toch ook voor iedereen met een NLse stad in het lijstje...!?quote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Blik het volgende:
Iedereen die Brussel in zijn lijstje heeft staan is niet meer serieus te nemen. Wat een verpauperde stad is dat...
Het ging om mooi, niet leuk. En de oude Hollandsche steden zijn met hun understated grandeur zeker wel mooi te noemen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor iedereen met een NLse stad in het lijstje...!?
Na 6 uur s'avonds is alles dood hier in NL.Het zijn hoogstens grote dorpen, maar echt geen steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |