Daar blijven ze bij mij ook nog over zeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaan we toch maar even niet doen.
februari toch? Geen idee nog, ligt geheel aan de jetlag die ik heb. Vorige keer had ik er een hele ruime week last van. Echt slaaptekort en zombierijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook wel logischMisschien de volgende meet weer
heb ik al gezienquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar blijven ze bij mij ook nog over zeuren
Nee hoor. Geen interessequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ook dat ik een zusje heb als je weet dat dit de gevolgen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
fok nog niet snappenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel en de rest die mijn hyves wetenquote:
Om jou te stangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ook dat ik een zusje heb als je weet dat dit de gevolgen zijn.
hyves? daar doe jij niet aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel en de rest die mijn hyves weten
[..]
Om jou te stangen
Hyves is voor mensen met een sociaal levenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel en de rest die mijn hyves weten
[..]
Van je familie moet je het maar hebben.quote:
Klopt, heb ook wel geteld 7 vriendenquote:
Soms lijkt het er wel op dat ik dat hebquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves is voor mensen met een sociaal leven
ik heb hyves en feesboek weggegooidquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves is voor mensen met een sociaal leven
ewwwwwwwww.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, heb ook wel geteld 7 vriendendoe er ook niks aan
[..]
Soms lijkt het er wel op dat ik dat heb
Je hebt je Fok! account nog en wat heb je nog meer nodig online?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb hyves en feesboek weggegooid
twitter, msn en mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt je Fok! account nog en wat heb je nog meer nodig online?
Ik begin er niet aan. Ik heb al geen zin om het steeds bij te werken. Ik heb wel een twitter, maar dat is meer voor informatievergaringquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb hyves en feesboek weggegooid
Ik heb het van horen en zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wel eng hoor
beter stuurt ze nakende pcis door, wat heb je nu aan een verslag op vrijdag avondquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, vrouwelijke stagiaire in kwestie is zo lief om het verslag door te sturen.
*noteert pluspuntje*
quote:Toffee & Caramel Sweet Dreams
Caramelijs met slagroomsoesjes en toffeesaus
sweet dreams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |