ja dat doe ik altijd meequote:
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!quote:
Als of ik het anders van jou gewent benquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.![]()
Ik trek alleen graag alle beweringen van bepaalde personen hier in twijfel.
Dan mag ik aannemen dat ik je de 25ste wel zie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!
volgens mij trek je liever ergens anders aan hehquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discussiëren over politiek. Dat is zinloos.![]()
Ik trek alleen graag alle beweringen van bepaalde personen hier in twijfel.
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Kerstavond in het dorpshuus!
Ik vind het ook jammer dat je niet kuntquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan, maar het is niet anders.
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag ik aannemen dat ik je de 25ste wel zie?
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij trek je liever ergens anders aan heh
ik vind het ook jammer dat je niet kan...-O-quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
LL maakt er ook een dorpshuus van! Keigezellie!
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan, maar het is niet anders.
ik twijfel nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.
[..]
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.
Yup, ik bedoel bij oma jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Na de kerkdienst? Ik weet niet of ik daarheen ga.
[..]
Alleen als ik de anderen succesvol in vertwijfeling trek.
Ben jij nog nooit in vertwijfeling getrokken door iemand anders? Dan doen de dames het hier toch niet helemaal goed.quote:
nopequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit in vertwijfeling getrokken door iemand anders? Dan doen de dames het hier toch niet helemaal goed.
Dat zou ik niet weten dus.quote:
Droevig.quote:
Aan gruwelijk veel meer zaken. Of ik nog misschien bij anderen misschien een hapje en drankje kerst ga doen, wat ik de dagen ervoor heb gedaan, etc.quote:
droevig?quote:
Ik heb de vrije dagen te hard nodig volgend jaar. En ik ben eigenlijk altijd de vrijwilliger met kerst en oudjaarsdag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer dat je niet kan...-O-
pics van de zusjesquote:
Das logischequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aan gruwelijk veel meer zaken. Of ik nog misschien bij anderen misschien een hapje en drankje kerst ga doen, wat ik de dagen ervoor heb gedaan, etc.
Is ook wel logischquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de vrije dagen te hard nodig volgend jaar. En ik ben eigenlijk altijd de vrijwilliger met kerst en oudjaarsdag.
Dat gaan we toch maar even niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |