de post hier vroeg wat ik eigenlijk verzond, toen ik die van OUD ging postenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Heb vandaag een collega zonder FOK! te noemen het SeSa verhaal uitgelegdhij vond het errug modern
Ik baal welquote:
Vind het ook haske leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
de post hier vroeg wat ik eigenlijk verzond, toen ik die van OUD ging posten
ik uitleggen, zij Cool!! leuk een kerstpakketje met een inhoud waar je meer mee hebt dan met die van de baas
Ik ben benieuwd of die kat daar bij APK in zijn hut echt zwerverig en zielig is, of verziekt door toeristen en steeds die hutten in kruipt om te slapenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
Wij hadden ook een dag een kat tot onze beschikking in het hotel![]()
Echt een lieverdje, die altijd daar op het resort rond liep. Was ook schoon, voor zover je dat kan zien/voelen en die kwam lekker op onze zonnebedjes liggen te knorren
Da's inderdaad balen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal wel
Straks alles kwijt, en geen baan dus niet echt geld voor nieuwe laptop
Mn moeder heeft wel gezegd dat ze helpen etc maar ik hou niet van afhankelijk zijn
doet hij helemaal niets meer? of tikt hij? oidquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal wel
Straks alles kwijt, en geen baan dus niet echt geld voor nieuwe laptop
Mn moeder heeft wel gezegd dat ze helpen etc maar ik hou niet van afhankelijk zijn
Doet me denken aan die keer dat ik met mijn vader op Kreta was. De eerste nacht was het hotel overboekt en kregen we ergens een kamer in een ander hotel, op de begane grond. Het was erg warm en dus hebben we de openslaande deuren opengezet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd of die kat daar bij APK in zijn hut echt zwerverig en zielig is, of verziekt door toeristen en steeds die hutten in kruipt om te slapen
Hahahaha, wat een invasiequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik met mijn vader op Kreta was. De eerste nacht was het hotel overboekt en kregen we ergens een kamer in een ander hotel, op de begane grond. Het was erg warm en dus hebben we de openslaande deuren opengezet.
Worden we de volgende morgen wakker, overal katten in de kamerIk denk wel een stuk of 15. Die hadden allemaal een lekker plekje gezocht
Volgens mij doet deze het wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Goffer, die link doet t niet.
Maar als je op die link klikt Cat, dan kun je naar 4 december en dat staat ie bij Timur Open Radio, de Flirt je Lesbo Stijf.
Ook erg leuk voor mensen die m nog niet gehoord hebben, vreselijk leuke radio
Oh ik kan daar zo slecht tegen, zielige diertjes op vakantie waarvan je dan niet weet hoe het aflooptquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen Tombo.
Dit jaar op vakantie voelde ik iets langs mijn been strijken. Ik schrok me rot keek naar beneden en daar zei een heet klein kittentje mauw![]()
Durfde het alleen niet op te pakken omdat het er echt niet gezond uitzag. Ben ook bang dat deze het nie gehaald heeft.
Gaat dat horen gaat dat horen allemaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij doet deze het wel.![]()
http://sites.bnn.nl/page/timur/player/74851
Bedankt voor het zoeken en de tips.
Ik zit weer tequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat dat horen gaat dat horen allemaal
Ik heb m ook gewoon nog es geluisterd, echt, geweldig romantisch en schattigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit weer teen en
en.
Ow, nu komt het stukje wat ik heb gemist!
Die dieren hebben in die landen vaak een beter leven dan de mensen, je moet het allemaal een beetje kunnen relativeren vind ik hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het ook niet loslaten ik denk er nog regelmatig aan.
Die arme beestjes in de hitte.
*giechelgiechelgiechel*quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m ook gewoon nog es geluisterd, echt, geweldig romantisch en schattig
Die bleven bezig ja.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
@Tombola, wat kutIk heb nog een wat oudere laptop, wil je die een tijd lenen tot je wat anders hebt, dat ik die meeneem de 29e?
De zwerfhonden op Madeira hebben een wereldlevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die dieren hebben in die landen vaak een beter leven dan de mensen, je moet het allemaal een beetje kunnen relativeren vind ik hoor.
Ik denk dat mijn honden jaloers zouden zijn op menige zwerfhond die ik in Thailand en Indonesië gezien heb hoor, lekker over straat zwerven, eten krijgen van alle mensen en doen waar je zelf zin in hebt![]()
Ik vind echt dat het bij het land hoort.
Ik vind de mensen die daar lopen te bedelen en zo net wat zieliger ook
Ik vond het begin al hilarisch.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die bleven bezig ja.
Wat zal dat een leuk stelletje zijn he![]()
![]()
Mooie blonde haren, groene ogen, een brede glimlach, zo te horen ben je net een breedbekkikker
Nou ja, dat is natuurlijke selectie, dat zou hier in NL ook wel wat beter mogen gebeuren af en toe, al dat kunstmatig in leven houden van zwakke dieren is ook niet echt heel verstandig, dus daar kun je ook anders naar kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
De zwerfhonden op Madeira hebben een wereldleven
Ik heb het ook lang niet met elk zwerfdier hoor, maar zo eentje als waar FR het net over had, dat het er superslecht mee gaat en dat je denkt dat ie het niet overleeft, daar kan ik echt niet tegen.
Maar doet hij nog wat? In dit geval, hoe minder hij doet, hoe meer kans het is dat het niet de harde schijf is en je data dus nog te redden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]wat lief!
Ik kijk eerst even wat mn neef kan (en anders wil mn moeder hem ook wel meenemen naar haar werk, daar lopen ook handige harry's rond), als het nodig is hoor je het
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef Ynske het volgende:
lol discussie over taal, geen idee waar ik dat moet posten echt een FHF topic![]()
Ja joh dat weet ik ergens ook wel. En toch kan ik dat knopje niet omzetten als ik zo'n heel stakkerig geval zie. Maar da's mijn makkequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijke selectie, dat zou hier in NL ook wel wat beter mogen gebeuren af en toe, al dat kunstmatig in leven houden van zwakke dieren is ook niet echt heel verstandig, dus daar kun je ook anders naar kijken
Hij komt niet eens tot het inlogscherm, dus goede hoop nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar doet hij nog wat? In dit geval, hoe minder hij doet, hoe meer kans het is dat het niet de harde schijf is en je data dus nog te redden.
Ik duim.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt niet eens tot het inlogscherm, dus goede hoop nu
Ik ga naar mn neef, duim voor me!
Duimt meequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt niet eens tot het inlogscherm, dus goede hoop nu
Ik ga naar mn neef, duim voor me!
Cat, pm me die offerte eens danquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, vandaag contact gehad met de ketelmeneer: een nieuwe printplaat kost 350 euro.
Dat ga ik dus echt niet investeren in die ouwe ketel. Hij belt me nog met een offerte voor een nieuwe.
Buh bye eindejaarsuitkering.
Ik heb nog niks.quote:
Ja, ik zit klaar voor The Voice (bijna).quote:
Naja privé heb ik daar echt geen last van.quote:
Ik zou willen dat ik nog mijn oude baan had, had ik het heerlijk rustig gehad door al die stakingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja privé heb ik daar echt geen last van.
Jij wel?
nee, maar wat ik me afvraag is of t echt wel het doel dat ze willen bereiken halenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja privé heb ik daar echt geen last van.
Jij wel?
Ik denk dat ik de laptop zo dichtklap en een filmpje ga kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik zie de berg post maandag wel komen op mn werk![]()
Geen Voice en geen drank?
Waar wou JIJ het dan over hebben vanavond?
Tuurlijk, en TNT is echt een kutbedrijf met hele slechte service, dus wat willen ze nou?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wat ik me afvraag is of t echt wel het doel dat ze willen bereiken halen
daar twijfel ik aan, en ja ik snap dat t super vervelend is dat er banen wegmoeten, maar laten we wel wezen, er word minder verstuurd. tuurlijk vind ik ook dat de top moet inleveren, maar snap ook dat er wel banen geschrapt moeten worden.
Dan sluit je jezelf echt buiten jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de laptop zo dichtklap en een filmpje ga kijkenMét warme choco
daar hoor ik idd meer goede berichten overquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk, en TNT is echt een kutbedrijf met hele slechte service, dus wat willen ze nou?
Wij zijn blij met de concurrentie hoor, we gebruiken al jaren de Falkpost voor juridische stukken, en dat bevalt echt zoveel beter dan TNT
Ehm, ze schrappen die banen voornamelijk omdat ze af willen van de fulltime krachten. Ze willen liever parttime krachten, vandaar dat je nog steeds spotjes op de radio hoort dat je maar lekker post moet gaan bezorgen nadat je de kinderen naar school hebt gebrachtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wat ik me afvraag is of t echt wel het doel dat ze willen bereiken halen
daar twijfel ik aan, en ja ik snap dat t super vervelend is dat er banen wegmoeten, maar laten we wel wezen, er word minder verstuurd. tuurlijk vind ik ook dat de top moet inleveren, maar snap ook dat er wel banen geschrapt moeten worden.
Falk is super, je kent die mensen daar bij voornaam, en die regelen alles, die doen echt hun best.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar hoor ik idd meer goede berichten over
quote:
Naja dat slaat natuurlijk nergens op, maar goed, ik snap ergens ook wel dat t mss gewoon niet meer echt geschikt is als fulltime werk, dus tja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm, ze schrappen die banen voornamelijk omdat ze af willen van de fulltime krachten. Ze willen liever parttime krachten, vandaar dat je nog steeds spotjes op de radio hoort dat je maar lekker post moet gaan bezorgen nadat je de kinderen naar school hebt gebracht
Het zal mij verder een worst wezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat slaat natuurlijk nergens op, maar goed, ik snap ergens ook wel dat t mss gewoon niet meer echt geschikt is als fulltime werk, dus tja.
Het lijkt me hier in NL ook echt een kutberoep jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het zal mij verder een worst wezenIk moest vooral zo lachen dat ze vorig jaar die spotjes op de radio hadden van, ga lekker post bezorgen, lekker buiten
En dat het toen non stop sneeuwde en het glad en ijskoud was
Heeeej jij, kom jij mee zuipen en voice kijken?quote:
Ik denk ik beantwoord vast alle vragen die je zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde alleen maar vragen wanneer we het op een zuipen gaan zetten hoor, ik doe echt geen afwas vanavond![]()
Moet zo wel nog ff de was in de droger doen en daar zie ik al als een berg tegenop
Ja gezellig hè?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeej jij, kom jij mee zuipen en voice kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Heb nu Kungu-Fu Panda op, best leuk nog. En straks Harry Potter. Terwijl ik zit te gamen, dus ik zal niet veel meeposten
Is het een beetje verslavend misschien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik post de laatste tijd ook niet veel sinds ik na school ook nog eens met starcraft bezig ben
Ja je verwaarloost ons behoorlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik post de laatste tijd ook niet veel sinds ik na school ook nog eens met starcraft bezig ben
Ja, WTF, gewoon meer dan Sting en andere buitenlandersquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greysje, je kan gewoon 3 keer naar Neuk en Simon
En dan zingt ze nog niet eens, want hoe harder ze zingt hoe erger het wordtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Maes het volgende:
Oh ik zie wat jullie bedoelden met het oog
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zingt ze nog niet eens, want hoe harder ze zingt hoe erger het wordt![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef senesta het volgende:
Oh god, dat flower power mens weer vanavond he?
Zou ze die jurkjes bij Harriet's halen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Zij wordt steeds drie keer zo breed als anders in die jurkjes
Terwijl ze er normaal bij interviewtjes enzo veel slanker uit ziet.
Ja dat dacht ik dus als eerste, weer zo een gruwelijk onflatteuze outfitquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Zij wordt steeds drie keer zo breed als anders in die jurkjes
Terwijl ze er normaal bij interviewtjes enzo veel slanker uit ziet.
Zo te zien is het lui of zoietsquote:
Een lui oog is dat je oog wegdraait niet dat hij steeds dichtvaltquote:
Srsly, zo deed hij dus de godganse tijd bij De Beste Zangers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Maes het volgende:
Meneer vd Boom laat zich ook weer van zijn aardige kant zien
Dan is dit een passief oogquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Een lui oog is dat je oog wegdraait niet dat hij steeds dichtvalt
Haha true, het leidt echt af he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef Maes het volgende:
Ze zingt niet goed genoeg als dat het enige is waar we op letten
Hij gaat echt geit-achtig mekkeren qua vibrato van de zenuwen steedsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha true, het leidt echt af he.
Zo en weg met die zigeuner nu, die irriteert me al na twee zinnen
Hij doet altijd Buble achtige dingen idd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef senesta het volgende:
En het is steeeeeeeds hetzelfde deuntje bij hem lijkt wel
Whehehehe en anders maar gewoon een nekschotquote:
Ja echt welquote:
heb je niet ergens de verkeerde meegenomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Sjon is vanavond heel gezellig en lief met me aan het spelen![]()
![]()
Mwahhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Sjon is vanavond heel gezellig en lief met me aan het spelen![]()
![]()
Het goede gedeelte is nog niet begonnen?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Geen yamaatje aan vanavond, alleen Chico , die heeft Non dr broekspijp aan
Zoals je ziet, we zijn het gewoon met je eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Het goede gedeelte is nog niet begonnen?
Je moet gewoon zo stoned als een garnaal zijn om dit te waarderenquote:
Laat je de deur maar open staan,quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen we ff naar de reclame?
Mijn was moet in de droger
Nou hij had wel de achterdeur open laten staan en Fiep was op onderzoek uitgegaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Had die vent van je nu weer dat dure hondje weg laten lopen?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |