de post hier vroeg wat ik eigenlijk verzond, toen ik die van OUD ging postenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Heb vandaag een collega zonder FOK! te noemen het SeSa verhaal uitgelegdhij vond het errug modern
Ik baal welquote:
Vind het ook haske leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
de post hier vroeg wat ik eigenlijk verzond, toen ik die van OUD ging posten
ik uitleggen, zij Cool!! leuk een kerstpakketje met een inhoud waar je meer mee hebt dan met die van de baas
Ik ben benieuwd of die kat daar bij APK in zijn hut echt zwerverig en zielig is, of verziekt door toeristen en steeds die hutten in kruipt om te slapenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
Wij hadden ook een dag een kat tot onze beschikking in het hotel![]()
Echt een lieverdje, die altijd daar op het resort rond liep. Was ook schoon, voor zover je dat kan zien/voelen en die kwam lekker op onze zonnebedjes liggen te knorren
Da's inderdaad balen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal wel
Straks alles kwijt, en geen baan dus niet echt geld voor nieuwe laptop
Mn moeder heeft wel gezegd dat ze helpen etc maar ik hou niet van afhankelijk zijn
doet hij helemaal niets meer? of tikt hij? oidquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal wel
Straks alles kwijt, en geen baan dus niet echt geld voor nieuwe laptop
Mn moeder heeft wel gezegd dat ze helpen etc maar ik hou niet van afhankelijk zijn
Doet me denken aan die keer dat ik met mijn vader op Kreta was. De eerste nacht was het hotel overboekt en kregen we ergens een kamer in een ander hotel, op de begane grond. Het was erg warm en dus hebben we de openslaande deuren opengezet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd of die kat daar bij APK in zijn hut echt zwerverig en zielig is, of verziekt door toeristen en steeds die hutten in kruipt om te slapen
Hahahaha, wat een invasiequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik met mijn vader op Kreta was. De eerste nacht was het hotel overboekt en kregen we ergens een kamer in een ander hotel, op de begane grond. Het was erg warm en dus hebben we de openslaande deuren opengezet.
Worden we de volgende morgen wakker, overal katten in de kamerIk denk wel een stuk of 15. Die hadden allemaal een lekker plekje gezocht
Volgens mij doet deze het wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Goffer, die link doet t niet.
Maar als je op die link klikt Cat, dan kun je naar 4 december en dat staat ie bij Timur Open Radio, de Flirt je Lesbo Stijf.
Ook erg leuk voor mensen die m nog niet gehoord hebben, vreselijk leuke radio
Oh ik kan daar zo slecht tegen, zielige diertjes op vakantie waarvan je dan niet weet hoe het aflooptquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen Tombo.
Dit jaar op vakantie voelde ik iets langs mijn been strijken. Ik schrok me rot keek naar beneden en daar zei een heet klein kittentje mauw![]()
Durfde het alleen niet op te pakken omdat het er echt niet gezond uitzag. Ben ook bang dat deze het nie gehaald heeft.
Gaat dat horen gaat dat horen allemaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij doet deze het wel.![]()
http://sites.bnn.nl/page/timur/player/74851
Bedankt voor het zoeken en de tips.
Ik zit weer tequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat dat horen gaat dat horen allemaal
Ik heb m ook gewoon nog es geluisterd, echt, geweldig romantisch en schattigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit weer teen en
en.
Ow, nu komt het stukje wat ik heb gemist!
Die dieren hebben in die landen vaak een beter leven dan de mensen, je moet het allemaal een beetje kunnen relativeren vind ik hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het ook niet loslaten ik denk er nog regelmatig aan.
Die arme beestjes in de hitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |