I know, maar ik wil ook gewoon maar 1 flesjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat anders de verzendkosten de pan uit rijzen voor 1 zo'n flessie
* Stuart begint zich hardop af te vragen hoeveel reacties er nog moeten volgen op het feit dat ik vandaag zoveel posts heb in deze reeksquote:
ja, ik zou dit nooit op inet delen, zoals nog wel veel meer dingen die hier op fok worden verteld hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was altijd al het lulletje van de klas dus dat boeide me echt niet. Al hield ik op school wel zoveel mogelijk m'n bek.
Ik ben op zich wel blij dat ik het kan maar ik ben af en toe te open.
ik had al zo'n vermoedenquote:
Ik heb iets met een iets hoger tempo, maar ik denk dat je het wel diggt. Even zoeken.quote:
En dat boeit mij dus geen fuck. Mensen mogen best weten dat het niet zo goed gaat, wat maakt mij dat nou uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, ik zou dit nooit op inet delen, zoals nog wel veel meer dingen die hier op fok worden verteld hoor
je moet blijven, het is hastikke gezelligquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart begint zich hardop af te vragen hoeveel reacties er nog moeten volgen op het feit dat ik vandaag zoveel posts heb in deze reeks
Begin er een beetje simpel van te worden om eerlijk te zijn. Als ik hier dagelijks 300+ berichten post (wat Pheno meent dat ik doe) snap ik het commentaar maar ik weet het nu wel.
DIt is overigens niet direct op jou gericht GF maar ik weet het nu wel van anderen. En anders blijf ik hier weg want ik heb geen zin in dit soort gemekker![]()
![]()
ik vind het juist leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart begint zich hardop af te vragen hoeveel reacties er nog moeten volgen op het feit dat ik vandaag zoveel posts heb in deze reeks
Begin er een beetje simpel van te worden om eerlijk te zijn. Als ik hier dagelijks 300+ berichten post (wat Pheno meent dat ik doe) snap ik het commentaar maar ik weet het nu wel.
DIt is overigens niet direct op jou gericht GF maar ik weet het nu wel van anderen. En anders blijf ik hier weg want ik heb geen zin in dit soort gemekker![]()
![]()
Is gewoon een beetje stangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
ik had de post van damart niet gezien anders had ik het niet geplaatstquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel het in detail gaan zoals vele dat hier op fok doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat boeit mij dus geen fuck. Mensen mogen best weten dat het niet zo goed gaat, wat maakt mij dat nou uit.
nee jij laat maar weinig los, hooguit wat voor thee je drinkt maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel ik in detail gaan zoals vele dat hier op fok doen
Het ligt er aan waar mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel het in detail gaan zoals vele dat hier op fok doen
Pheno blijft er anders over klagen. Het gaat te snel, hij kan het niet meer teruglezen, ik ben KSC, ik post teveel, blablabladiefuckingbla. Een grapje is leuk maar gezeik vind ik niet lollig meer.quote:
ik drink meer koffie hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee jij laat maar weinig los, hooguit wat voor thee je drinkt maar dat is het dan ook wel
Een sc terug lezen? Dat doe ik zelden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pheno blijft er anders over klagen. Het gaat te snel, hij kan het niet meer teruglezen, ik ben KSC, ik post teveel, blablabladiefuckingbla. Een grapje is leuk maar gezeik vind ik niet lollig meer.
Ik nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een sc terug lezen? Dat doe ik zelden.
space je even lekker mee?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Alsje Pezu. Beetje oldscool-achtig, maar wel lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |