ik iig nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik zie weer mijn wekelijkse 1 minuut GTST. Zijn er echt mensen die dat volgen?
halfquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Oeh, dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
dat zou wel tof zijn, so'n klein schattig meisje die iemand ondersteboven schreeuwt zo van WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
- Niet met vreemden meegaan, ook al bieden ze snoep aan.quote:
Bis laterquote:
Is ook niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik ook niet serieus genomen te worden door de meesten uit mijn omgeving.
Vertel eens meerquote:Overigens heb ik een nieuwe leuke collega op stage, nu we het toch over serieus nemen hebben.
GTSTquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik neem vreemden altijd serieus met condoom, dus ik doe niets wat niet mag toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
- Niet met vreemden meegaan, ook al bieden ze snoep aan.
- Niet met vreemden praten, ook al lijken ze nog zo aardig.
- Neem nooit vreemden serieus, zeker niet zonder condoom.
Zijn die regels nooit aan jou vertelt?
scott pilgrim vs the worldquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
dat zou wel tof zijn, so'n klein schattig meisje die iemand ondersteboven schreeuwt zo van WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
hihihiquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem vreemden altijd serieus met condoom, dus ik doe niets wat niet mag toch?
Ik denk dat het net iets minder erg is dan zonder, maar erger dan met ze praten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem vreemden altijd serieus met condoom, dus ik doe niets wat niet mag toch?
Ligt er aan? Minderjarig mag niequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vette film ja maar ik roep al jaren als er wat mis is : schreeuw zequote:
Wat wil je weten kerel?quote:
wtf minderjarig???quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vergeleken met de meeste hier ben ik ook nog verdomd minderjarig.
Stelletje vieze cougars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2010 20:36:01 ]
cougars on the prowlquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stelletje vieze cougars.
2 jaar jonger als ik en dan nog minderjarigquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stelletje vieze cougars.
Ik merk het. Als je het serieus opnam: niet doen. Sumimasen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Stuart het volgende:
Zal zo maar eens wat te eten gaan maken.
* Stuart is een beetje peckish
Nee hoor, is hetzelfde als praten, maar dan andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het net iets minder erg is dan zonder, maar erger dan met ze praten.
Ik doe ook geen minderjarigquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stelletje vieze cougars.
Hey! De meesten waren al van de basisschool af toen ik nog moest beginnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 jaar jonger als ik en dan nog minderjarig
Paypal it isquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Oh jee. Iemand wil een kalender via internet kopen, maar het kan alleen via Paypal. of ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |