Ik neem je met liefde serieusquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, vervloekt boers, niemand neemt me serieus.
Slowchats die echt langzaam gaan bestaan feitelijk nauwelijks. Maar goed, ik ben er verder klaar mee. Ik ga hier geen tijd meer aan bestedenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah..
af en toe vraag ik me met een gezonde dosis intresse wel af hoe iedereen toch zoveel tijd kan vinden om zo godsgruwelijk veel te posten.. af en toe voel ik me bijna lullig dat ik niet zoveel post !( das dus weer het andere uiterste..) maar tsja.. werk gaat toch echt voor Fok!
Fok! is gewoon mijn " virtuele sigaretje" .. en soms heb je geen tijd om te roken..
Maar ook ik heb wel eens eerder gezegd dat het geen KSC maar KFC zou moeten heten..
Slow is het allang niet meer!!
Heel vaak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
soms ben je ook niet grappig hoor
ja maar je had best verbetering kunnen beloven en tonen, vooruitgang in je manier van omgang met anderen enzo. Je hebt ook nog niet eens een complimentje over mijn haar gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik ben een egoistische grote klootzak dus dat ik niet lief was wist je al
ja gelukkig is alcohol ook geen hard drugsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het heeft iets teveel bass. Als ik echt erop zou willen spacen dan zou ik meer ambient gaan.
Maar stiekem ben ik gestopt met alle viese goedjes, behalve cafeïne en alcohol sinds een jaar.
Ik wil best een keer komen een bakje doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kom een keer een bakje doen??
( je woont in de buurt toch??)
vooruitgang?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ja maar je had best verbetering kunnen beloven en tonen, vooruitgang in je manier van omgang met anderen enzo. Je hebt ook nog niet eens een complimentje over mijn haar gemaakt.
Ik mag niet door vreemden serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem je met liefde serieus
man, klep mee, niemand bedoelt hier iets serieus met snelheden. Hoe dacht je anders dat er 2000+ topics in vijf jaar zijn volgeblaft?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slowchats die echt langzaam gaan bestaan feitelijk nauwelijks. Maar goed, ik ben er verder klaar mee. Ik ga hier geen tijd meer aan besteden
dat dus, en dan hoor je weer van iedere show iemand bij DWDD zeggen dat deze echt beter is dan de vorige, 'baanbrekend' en 'vernieuwend', iedere keer is het weer de gene met de hoogste kijkcijfers ooit, en de professioneelste deelnemersquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het eerst wel leuk, maar het wordt nu echt te erg uitgemolken.
Jij gaat iemand schreeuwen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooruitgang?![]()
![]()
ik deed dat zodat ik je liefde won, nu gaat het keihard bergafwaarts, ik ga je schreeuwen, slaan en misbruiken
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gelukkig is alcohol ook geen hard drugs![]()
zo heel af en toe is het nog wel lekker
Ha! Ik heb vandaag een college over huiselijk geweld gevolgd. Ik kan je zo aangeven nu.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooruitgang?![]()
![]()
ik deed dat zodat ik je liefde won, nu gaat het keihard bergafwaarts, ik ga je schreeuwen, slaan en misbruiken
jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij gaat iemand schreeuwen?Kun je mij dat ook leren?
Ja, erg. EN ook overal is er een talentenshow voor. Koks, 3000x zang, op kleur sorteren van de kleding, etcetc.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat dus, en dan hoor je weer van iedere show iemand bij DWDD zeggen dat deze echt beter is dan de vorige, 'baanbrekend' en 'vernieuwend', iedere keer is het weer de gene met de hoogste kijkcijfers ooit, en de professioneelste deelnemers
hmm.. haal ik nou weer mensen door elkaar.. ik dacht dat jij in de buurt van den haag woonde??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil best een keer komen een bakje doenmaar woon bij niemand echt in de buurt
tenzij WW bij zijn ouders is
En die je beter kennen weten ook dat ze dat niet moeten doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet door vreemden serieus genomen worden.
15 dagen per jaar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil best een keer komen een bakje doenmaar woon bij niemand echt in de buurt
tenzij WW bij zijn ouders is
Dat denk ik, google maar op mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. haal ik nou weer mensen door elkaar.. ik dacht dat jij in de buurt van den haag woonde??
Van wie niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet door vreemden serieus genomen worden.
ik ontken alles en zeg dat je manipuleert en allerlei dingen verzint zodat ik niet bij je wegga en dat je hiermee dreigt als ik je verlaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ha! Ik heb vandaag een college over huiselijk geweld gevolgd. Ik kan je zo aangeven nu.
fixedquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet serieus genomen worden door vreemden .
Gelukkig wil ik ook niet serieus genomen te worden door de meesten uit mijn omgeving.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die je beter kennen weten ook dat ze dat niet moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |