Ik ben dit weekend naar een soort cursus geweest en heb het zo ongelooflijk geweldig naar mijn zin gehad, eerst zag ik alles even niet meer zitten zoals in een eerdere post was te lezen. En nu zie ik alles inneens heel positief in. Ik ben veranderd, heb meer zelfvertrouwen, heb zoveel geleerd over mezelf. Natuurlijk heb ik ook nieuwe mensen leren kennen. Waarvan een jongen waarmee het wel klikte. Ik ben ook spontaan verliefd op hem aan het worden, het is echt heel erg appart, want normaal gesproken doe ik daar een half jaar ofzow over (ik moet iemand echt goed kennen). We waren allebei best wel verlegen, maar ik voelde me bij hem toch wel op mijn gemak (en meteen ook heel erg ongemakkelijk en zenuwachtig). Maar dit verhaal heeft ook nog een doel. We hebben elkaars e-mail adres, en we zouden elkaar toevoegen op msn. Maar nou wil ik dat doen en geeft mijn msn aan dat dat niet gaat ofzow, omdat hij geen paspoort heeft. Ik durf hem niet echt te mailen en zeker niet te bellen. Ik weet dat dit echt zo'n minuscule probleempje is (zeker vergeleken mijn andere problemen), en het is op zich ook niet echt een probleem, maar het is gewoon zo jammer. Heeft iemand misschien tips?