abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4420315
Ik ben dit weekend naar een soort cursus geweest en heb het zo ongelooflijk geweldig naar mijn zin gehad, eerst zag ik alles even niet meer zitten zoals in een eerdere post was te lezen. En nu zie ik alles inneens heel positief in. Ik ben veranderd, heb meer zelfvertrouwen, heb zoveel geleerd over mezelf. Natuurlijk heb ik ook nieuwe mensen leren kennen. Waarvan een jongen waarmee het wel klikte. Ik ben ook spontaan verliefd op hem aan het worden, het is echt heel erg appart, want normaal gesproken doe ik daar een half jaar ofzow over (ik moet iemand echt goed kennen). We waren allebei best wel verlegen, maar ik voelde me bij hem toch wel op mijn gemak (en meteen ook heel erg ongemakkelijk en zenuwachtig). Maar dit verhaal heeft ook nog een doel. We hebben elkaars e-mail adres, en we zouden elkaar toevoegen op msn. Maar nou wil ik dat doen en geeft mijn msn aan dat dat niet gaat ofzow, omdat hij geen paspoort heeft. Ik durf hem niet echt te mailen en zeker niet te bellen. Ik weet dat dit echt zo'n minuscule probleempje is (zeker vergeleken mijn andere problemen), en het is op zich ook niet echt een probleem, maar het is gewoon zo jammer. Heeft iemand misschien tips?
  zondag 2 juni 2002 @ 22:22:28 #2
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4420345
quote:
Op zondag 02 juni 2002 22:20 schreef klein_lief_heksje het volgende:
Uhm.. als ie je telefoonnummer geeft dan geeft ie aan dat hij het toch niet erg vind om gebeld te worden? Gewoon bellen, vragen hoe is het bla bla bla, en dan de vraag stellen, en voor hetzelfde geld blijf je een uur aan de haak hangen
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  zondag 2 juni 2002 @ 22:23:39 #3
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4420371
precies ga ervoor is je gevoel er goed bij? zo ja ga ervoor joh! suc6
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_4420436
Het is niet echt zo dat hij het gegeven heeft aan mijn persoonlijk, iedereen kreeg een lijst van de deelnemers met alle e-mail adressen en telefoonnummers (tenzij je dat niet wilde dat je erop stond), maar het uitwisselen waren we al wel van plan (van e-mail, niet telfoonnummer daar stond ik eigenlijk niet eens bij stil)voordat we van de lijst wisten. Het is trouwens ook zo dat ik echt niet durf te bellen.
  zondag 2 juni 2002 @ 22:28:43 #5
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4420460
stuur hem dan een mailtje ga ervoor toe nou misschien gaat het wel echt wat worden maar dan moet je er wel iets voor doen toch zet jij de eerte stap nou maar de rest zie je vanzelf wel
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_4420763
Sorry,

Ik begrijp echt totaal het probleem niet... waarom durf je niet te bellen of te mailen? Je hebt toch afgesproken om contact te houden? Anders had hij immers niet zijn email adres gegeven. Mailen dus! En als je nog steeds niet durft, stuur dan zo'n leuke e-card ofzo van bijv. Hallmark naar hem toe, hoef je maar 2 zinnetjes ofzo erop te zetten en dat vindt hij vast en zeker leuk.

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')