ik heb er 1 voor je meebesteld, en voor mij is dit dag 2, en ik moet, geloof ik, t/m zondag..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:35 schreef Vronsky het volgende:
JAWEL.
Al de afgelopen 2.5 uur, 8 uur biertijd, jwz.
(Alleen niet lamzuipen, dat komt morgen avond in der kroeg)
Heb je voor mij een bakkie pleur?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor je meebesteld, en voor mij is dit dag 2, en ik moet, geloof ik, t/m zondag..
Creepyquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed. Het zou eens tijd worden dat ik jullie ontmoet.
volgens mij is de koffiepot al een tikdje uit hier, maar zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
Dank.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
volgens mij is de koffiepot al een tikdje uit hier, maar zal kijken wat ik voor je kan doen.
Haha, alvast succes met de pods.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef jankaas020 het volgende:
Korporaal voortstuwing/energie E. Op de Johan de Wit is de voortstuwing elektrisch, dus alleen dieselgeneratoren voor de energie en geen voortstuwingsdiesels en/of gasturbines. Daarom is die functie samengevoegd.
neequote:
Nu een kater aan het kweken?quote:
nee nog nooit gedaanquote:
ben je aan de dip ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Avond C4 en m.k. Ga even en biertje pakken om de viese smaak uit mijn bek weg te krijgen, en het emmertje legen. Iemand anders ook nog een biertje?
Mad world aint it.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja ik dip ook, maar heb meer een vieze smaak in mijn bek na het lezen van dit topic Supercommando uit Arnhem met US green baret en ook nog prins? Wat een ongelovelijke eikel zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |