quote:
Hoop dat je wel snapt dat je soms beter werk kan hebben dat kut verdient dan dat je werkloos bent :/.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
@ER
Ik lees nu dat jij dat onderste hebt geschreven. Kom op hé. je gaat toch niet voor 8.60 per uur werken met jou leeftijd?!
Ik ook.quote:
heh, ik moet wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
@ER
Ik lees nu dat jij dat onderste hebt geschreven. Kom op hé. je gaat toch niet voor 8.60 per uur werken met jou leeftijd?!
Je kan wel werk hebben ER, maar of je van dat kleine loontje of zoals ik maar 12 uur per week kan werken.. je moet ook vaste lasten betalen. Denk jij dat je dat met 8.60 per uur kan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, ik moet wel.
Maitje, ik heb geen recht op WW of bijstand. Ik teer nu in op mijn financieel reserve.
Ik neem elk werk aan wat er voor mij is. Helaas,..........of ik voldoe niet aan profiel, of ben te oud. Of wordt gewoon afgewezen.
En ja, ik zal werken voor 8,60 per uur (bruto).
Daarom schreef ik eerder al eens dat jij blij moest zijn dat jij werk hebt.
Voor mij is het niet hebben van werk stressvol.
Ik ben reeël en heb al een kostenplaatje gemaakt hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je kan wel werk hebben ER, maar of je van dat kleine loontje of zoals ik maar 12 uur per week kan werken.. je moet ook vaste lasten betalen. Denk jij dat je dat met 8.60 per uur kan?
En laat ik even duidelijk zijn, dat ik je de beste baan ter wereld gun.
Maar we moeten wel reeël blijven.
Bang dat t erwtje op je rug zichtbaar wordt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan hoor![]()
Zou overigens niet goed zijn voor mijn tetten!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben reeël en heb al een kostenplaatje gemaakt hoor
Van full-time werk voor "maar" 08,60 kan ik best rondkomen. Tuurlijk, het is geen vetpot. Maar het kan.
Echter, het werk moet er wel zijn, en ja, ik wil het ook.
Probleem is dat ik enkel MAVO-D heb, en een hele hoop militaire certificaten heb waar ik in den burger geen ene flikker wat aan heb. Welk bedrijf vraagt nu een "diploma" LAW, of diploma schutter eerste klasse etc etc......
Punt is dat ik WIL werken, maar gewoon echt niet aan de bak kom.
En ja, dat is zwaar frustrerend. Zelfs voor een hongerloontje..........
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Bang dat t erwtje op je rug zichtbaar wordt?
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]... ik vind het echt vervelend voor je ER
oke, ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.
De 15 de heb ik een gesprek met een defensie-woordvoerdster van een niet nader te benoemen fractie. Ik zal het ze klip en klaar uitleggen.
En ja, er bestaan nog werkelozen die voor bijna niks willen werken.
Betrokkene welke zo denigrerend deed op de FP heb ik reeds een PM verstuurd. Dat ze daar maar eens over na gaan denken.....
quote:
Wut?quote:
KIEK UM GAAN.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Vronsky het volgende:
Edit: zijn er hier nog iPad eigenaars?
Ga er heel waarschijnlijk morgen eentje kopen en zoek een goede cover om de achterkant te beschermen. :/
Ik tik nu op een ipad jonguh kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
KIEK UM GAAN.
Edit: zijn er hier nog iPad eigenaars?
Ga er heel waarschijnlijk morgen eentje kopen en zoek een goede cover om de achterkant te beschermen. :/
Waarom een automaat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Maitje het volgende:
Jullie met je Ipads.. groeit het geld op je rug ofzo??!!![]()
Als dat zo is, ik wil graag een auto.. 2e hands is prima, gaarne een automaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |