Ik ga maandag bellen hoe of wat. Ik ben die onzekerheid zat en ik wil anders gewoon verder met mijn plan B.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..Ik ben stiekem eigenlijk meer bang dat jij binnenkort ook hard word genaaid dankzij de bezuinigingen, want de enigste mensen die nog mogen starten zijn mensen zoals vortix die ze al uitgesteld hebben. :/
2 jarige opleiding tot verpleegkundige en dan als nog als AMVer aan de slag..quote:
Daarom, Ik weet nog goed dat ik mij zoveel zorgde maken om die fysieke test. Uiteindelijk viel het mee, naja tot ik de uitslag kreegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een "onzin" weer allemaal.
Train nu gewoon, en neem adviezen aan van actief dienenden.
Ik lees weer een hoop onzin hier wat enkel lijdt tot meer verwarring.
Dus trek je eigen plan, welke voor elk individu anders is.
Uch!!! ER heeft gesproken.
Daarom je eigen plan trekken en leren van het verleden waarin je tekort schoot. Focus je daarop, maar verwaarloos de rest niet en train daarnaar. Jouw lange spieren zijn schijnbaar in orde, train nu dus meer op je korte spieren, dus kracht. En ja, Pull-ups zijn een goede graadmeter. Kun jij jouw eigen gewicht 10 keer redelijk gemakkelijk optrekken, dan zit het wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daarom, Ik weet nog goed dat ik mij zoveel zorgde maken om die fysieke test. Uiteindelijk viel het mee, naja tot ik de uitslag kreeg![]()
. Goed, doet nog steeds pijn. Maar i be back!
Dat heb ik nooit gedaan hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cesp het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, dat ik weet waar al die filmpjes over de keuring staan![]()
Maar goed, zelfde principe...
Als ik zie hoeveel ik qua kracht al vooruit ben gegaan, is gewoon niet te geloven. Daarbij maakt het voor mij eigenlijk wat moeilijker dat ik de vorige keer zo gefaald heb, als ik had geweten dat mijn kracht zo makkelijk bij te spijkere was, was ik daar uiteraard veel eerder aan begonnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom je eigen plan trekken en leren van het verleden waarin je tekort schoot. Focus je daarop, maar verwaarloos de rest niet en train daarnaar. Jouw lange spieren zijn schijnbaar in orde, train nu dus meer op je korte spieren, dus kracht. En ja, Pull-ups zijn een goede graadmeter. Kun jij jouw eigen gewicht 10 keer redelijk gemakkelijk optrekken, dan zit het wel goed
Pull-ups zijn ook te trainen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:09 schreef Vronsky het volgende:
Uhu, pullups: De heilige graal van krachtmeting
Physicist ain't regular blokesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef jankaas020 het volgende:
Normale mensen zeggen dat 10 newton 1 kg is.
Daarom dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Maitje het volgende:
Als ik zie hoeveel ik qua kracht al vooruit ben gegaan, is gewoon niet te geloven. Daarbij maakt het voor mij eigenlijk wat moeilijker dat ik de vorige keer zo gefaald heb, als ik had geweten dat mijn kracht zo makkelijk bij te spijkere was, was ik daar uiteraard veel eerder aan begonnen.
Maar goed, gebeurd is gebeurd, kan er wel om blijven treuren maar dat heeft geen zin!
Sine!!quote:
Komt goed!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus
Trek je EIGEN plan (met beleid) en gá ervoor!!
Succes ( sterkte).quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar krijg net oproep, ga er van door, tot laters
Have a good'un
Succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar krijg net oproep, ga er van door, tot laters
Have a good'un
Die rode kater?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo hé, wat in de pan is ruikt wel héél erg lekker
quote:Op vrijdag 10 december 2010 @ 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja!! En? Ben 37, en verdien niks. 8,60 per uur vind ik voor mij dus prima, en WIL er ook voor werken, echter, men wilt me niet.
Acties bij distributiecentra AHquote:37 en dan bij Appie werken?
En dan ook nog voor zo'n karig loontje?
Man daar til ik mijn rechtervoet nog niet eens voor op onder de dekens, laat staan dat ik er mijn bed voor uit kom.
Ik verdien bijna evenveel als die persoonquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt.......zucht.......:
[..]
[..]
Acties bij distributiecentra AH
De gemiddelde fokker verdient 100 euro per uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt.......zucht.......:
[..]
[..]
Acties bij distributiecentra AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |