Viel me tegen dat je dat in het laatste topic niet probeerdequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
Zo, vanaf dit topic ga ik weer een keer de Lapo fixen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef L.no het volgende:
Het hele weekend schreeuwen: Het is weekend
En voordat je het weet is het al voorbij.
He's back.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
Zo, vanaf dit topic ga ik weer een keer de Lapo fixen.
Ik kijk het wel even aan, als ik er maandag nog last van heb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat klinkt helemaal niet goed.. ben je bij de dokter geweest?
Het is weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef L.no het volgende:
Het hele weekend schreeuwen: Het is weekend
En voordat je het weet is het al voorbij.
Ik had niet door dat het zo snel gingquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Viel me tegen dat je dat in het laatste topic niet probeerde
Leuk toch?quote:
Oooh, okay, fair enoughquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het zo snel ging
Dat met die optimist is heul niet mogelijk!!11quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik het die poster van de Sint gekregen
Nais!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik het die poster van de Sint gekregen
Ik ben perfectionist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat met die optimist is heul niet mogelijk!!11
Pessimistquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat met die optimist is heul niet mogelijk!!11
Jaquote:
Joa, en een beetje materialistisch als het om chocolade gaat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, loop ik doe nou net mis?
Had ie nog wel de groetjes gedaan trouwens?
jij komt niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, loop ik doe nou net mis?
Had ie nog wel de groetjes gedaan trouwens?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom niet omdat ik bang ben voor sommige mensen die mij willen slaan wegens mijn overvloed aan bagger die ik in de loop der jaren op het forum afgeleverd heb.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom niet omdat ik bang ben voor sommige mensen die mij willen slaan wegens mijn overvloed aan bagger die ik in de loop der jaren op het forum afgeleverd heb.
Ik wil je slaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Sterker nog: Je bent verplicht om te komenquote:
Je mag achter mij schuilen. Ik ben benieuwd of het past.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Dan gaan wij in een hoekje Un eh oh ah ah ting tang walla walla bing bang zingen. 2 uur lang.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je mag achter mij schuilen. Ik ben benieuwd of het past.
Dan ga ik je ritueel slachtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan gaan wij in een hoekje Un eh oh ah ah ting tang walla walla bing bang zingen. 2 uur lang.
Zal eens kijken of ik dan een weekend naar NL kan komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sterker nog: Je bent verplicht om te komen
Dat klinkt.. disturbing.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan gaan wij in een hoekje Un eh oh ah ah ting tang walla walla bing bang zingen. 2 uur lang.
En een beetje de perfectionist uithangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Braafquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik dan een weekend naar NL kan komen
Dat zeker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En een beetje de perfectionist uithangen
HELEMAAL KAPOT JONGE!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Op de meet gaat HT aan de fristi
Wat is kapot?quote:
Dat valt nog te bezienquote:
Wie anders?quote:
Applaus voor je dochterquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
naja, dan maar zonder zijn toestemming:
[ afbeelding ]
Ik kwam thuis en dacht ik moet ook eens aan de nicpics... zag mn dochter met haar duplo spelen en heb dit samen met haar gemaakt
Waarom deel ik mijn briefje met Mietjas?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam thuis en dacht ik moet ook eens aan de nicpics... zag mn dochter met haar duplo spelen en heb dit samen met haar gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik al gestemd, geen idee op wiequote:
wat liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veranderenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al gestemd, geen idee op wie
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom deel ik mijn briefje met Mietjas?
Daar heb ik zo mn redenen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
L.no staat er niet opquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]sorry... wie weet krijg je ooit nog een persoonlijke nicpic
Allang gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
en natuurlijk mag je m in je fobo plakken
Hij is leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Hoequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zal van maandagavond tot vrijdag avond niet online zijn omdat ik geld ga schooieren.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Foldersquote:
En daarna ga je vuurwerk schooieren?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met kerstkaartjes langs de deuren. Dat verdiend ongeveer 30 euro per uur!
Ah, is het weer zover? Ik moet mijn kleingeld weer klaar laten liggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarna ga ik nieuwe oordopjes kopen van dat geldquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En daarna ga je vuurwerk schooieren?
Het mag vanaf de 13e!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, is het weer zover? Ik moet mijn kleingeld weer klaar laten liggen.
Middag medepimperquote:
Dat tikt lekker aan danquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:
Lutte!quote:
Maakt niet uit toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..].
[..]
Lutte!
Sorry dat ik de laatste keer zomaar wegging zonder gedag te zeggen maar kreeg problemen met mijn router
ja?quote:
Ik denk dat ik je dat wel kan vergeven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..].
[..]
Lutte!
Sorry dat ik de laatste keer zomaar wegging zonder gedag te zeggen maar kreeg problemen met mijn router
quote:
Haha leuk gedichtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bong?![]()
HeeHaiHooi!
Hier is bongyboy!
Ik ken je niet
Zwarte piet
neequote:
Ik ben een dichttalentquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Haha leuk gedicht
Maar ben idd nieuw hier
Ken je plaats vriend, er is hier maar 2 dichtheld en dat is Michhasquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een dichttalent![]()
En weer iemand van de TAL SC![]()
![]()
![]()
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch?Kan gebeuren
En wie is de 2e?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ken je plaats vriend, er is hier maar 2 dichtheld en dat is Michhas
Ach ja shit happensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welMaar mijn style is toch meestal om ff gedag te zeggen als ik intensief heb gesc'ed
Ah kijk, iemand met een eigen stiloquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welMaar mijn style is toch meestal om ff gedag te zeggen als ik intensief heb gesc'ed
Dan is het helemaal flink jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat mijn minimumloon rond de 4 euro per uur ligt
Die 'shit' is inmiddels opgelost dmv een nieuwe router, had alleen problemen om P2P correct in te stellenquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die 'shit' is inmiddels opgelost dmv een nieuwe router, had alleen problemen om P2P correct in te stellen
En nog beter: kan nu eindelijk online games hosten met mijn nieuwe apparaat, de vorige werkte daar niet lekker meequote:
Ik neem dat soort nummers bijna nooit opquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
Ik werd verdomme gebeld door een anoniem nummer, die mij vroeg te wachten tot ik werd dooverbonden![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En nog beter: kan nu eindelijk online games hosten met mijn nieuwe apparaat, de vorige werkte daar niet lekker mee
Ik wel, ik heb 2 kennissen in het ziekenhuis hebben, en als die met die telefoon bellen is het ook anoniem, dus je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik neem dat soort nummers bijna nooit op
je heb wel vaak problemen met vage telefoonshit he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb 2 kennissen in het ziekenhuis hebben, en als die met die telefoon bellen is het ook anoniem, dus je weet maar nooit.
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb wel vaak problemen met vage telefoonshit he?
Ga jij haar maar even lekker heppenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben weg...
dochterlief even 'heppen' met bouwen van duplo
Ik begrijp dat je om die reden wel opneemtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb 2 kennissen in het ziekenhuis hebben, en als die met die telefoon bellen is het ook anoniem, dus je weet maar nooit.
Wij willen het straks wel horen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even muziek maken
Even kijken of ik wat vets kan maken met trompetten
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even muziek maken
Succes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben weg...
dochterlief even 'heppen' met bouwen van duplo
Have funquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even muziek maken
Ben je dan zelf ook niet erg naïef?quote:
Als er iemand op deze wereld niet naïef is ben ik het welquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ben je dan zelf ook niet erg naïef?
Dan is het oppassen geblazenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als er iemand op deze wereld niet naïef is ben ik het welNa alles wat vorig jaar is gebeurd
![]()
Hoezo moet ik oppassen? Dat doe ik goed genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan is het oppassen geblazen
Ik ook, keyboard spelen, that is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even muziek maken
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoezo moet ik oppassen? Dat doe ik goed genoeg
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga naar Micha! Wens mij succes met het weer
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga naar Micha! Wens mij succes met het weer
Byequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo ook even wat anders doen
Was gezellig iig
heeeyquote:
Succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer
En ga ik weer
Rijden
Tot vanavond, morgen of volgende week
Fijn weekendquote:
Jaaa. Heb net gedouched, dus het doet allemaal wat minder zeer. Thanks for asking!quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa. Heb net gedouched, dus het doet allemaal wat minder zeer. Thanks for asking!
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa. Heb net gedouched, dus het doet allemaal wat minder zeer. Thanks for asking!
En ik maak vanavond twee of drie nickpics! Niet allemaal, want dan zie ik er op alle foto's hetzelfde uit en das ook niet leuk.
Hoi Tdronequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef tdrone het volgende:
hoi benny trouwens (ben ook net binnen)
Leren voor mijn SE's.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef tdrone het volgende:
ey stuart
en gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend?
afspraak nu afgezegd met je exquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben trouwens vanavond gewoon op FOK!, het haalde allemaal toch niks meer uit.
Als het goed is welquote:
Stuartquote:
Niet afgezegd, we hebben gezamenlijk besloten dat de ander op mag bokken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
afspraak nu afgezegd met je ex
straks komt een vriend van me en ga ik wss wat gamen
Lekker aardigquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet afgezegd, we hebben gezamenlijk besloten dat de ander op mag bokken.
Tja, had het ook niet zo gewild eigenlijk... Had het wel fijn gevonden om alles even uit te praten, maar het zit er niet in. Misschien als het allemaal een beetje gezakt is.quote:
Ja het is nu erg vers natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, had het ook niet zo gewild eigenlijk... Had het wel fijn gevonden om alles even uit te praten, maar het zit er niet in. Misschien als het allemaal een beetje gezakt is.
klinkt echt als een happy endquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet afgezegd, we hebben gezamenlijk besloten dat de ander op mag bokken.
Ja, enorm! Gezellig boel joh.quote:
Alvast veel sterktequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, enorm! Gezellig boel joh.
Maar ons allebei een beetje kennende... Ik word gauw boos, en hij ook, en we zeggen dan allebei dingen die we niet menen en krijgen later spijt enzo, dus over een week of twee praten we het wel uit en dan kunnen we ook wel weer vrienden zijn.
Ik was vannacht tot laat wakker, toen had ik de meeste al gepostquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Stuart![]()
![]()
1 455 Stuart
2 451 Ploertendoder
3 407 iBenny
4 304 suikertaartje
5 266 Samzz
6 249 Kluts
7 211 -Miauw-
8 186 Huppelmuts
9 184 oh-oh
10 177 Michhas
Ik ben helemaal niet actief geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was vannacht tot laat wakker, toen had ik de meeste al gepost
Maar jijj en Benny zijn ook zwaar actief geweest zie ik al
Je account is gehacktquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet actief geweest
Ik denk hetquote:
Wuuuut?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, had het ook niet zo gewild eigenlijk... Had het wel fijn gevonden om alles even uit te praten, maar het zit er niet in. Misschien als het allemaal een beetje gezakt is.
Gelukkig kun je nu weer zelf op je account thoughquote:
zitten jullie in dezelfde vriendengroep of hoe moet ik het zien? of nog spannedner heb je je ex verlaten voor bennyquote:
PIoertendoderquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder met de i als l even registeren.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ploertendoder met de i als l even registeren.
Ik heb niet zo'n zin om mijn hele liefdesleven op FOK! te zetten, dat is ook niet tof voor Thomas, dus de verdere uitleg kan best per PM. Niet heel geheim, en je mag het best weten, maar niet open en bloot op FOK!.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
zitten jullie in dezelfde vriendengroep of hoe moet ik het zien? of nog spannedner heb je je ex verlaten voor benny
Neenee maar ondertussenquote:
Ik heb er 1quote:
Wellesquote:
Vast op een andere computerquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
WellesVraag een kloonscan aan dan
Neequote:
nee maar ik vroeg me gewoon af of jullie elkaar irl kendenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om mijn hele liefdesleven op FOK! te zetten, dat is ook niet tof voor Thomas, dus de verdere uitleg kan best per PM. Niet heel geheim, en je mag het best weten, maar niet open en bloot op FOK!.
Haha, neen. Maar ik ga Benny, CC en PD wel meeten!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee maar ik vroeg me gewoon af of jullie elkaar irl kenden
Jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Kruisverhoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hiervoor had je toch nog een account? Dat zei je laatst namelijk
Ja maar die is echt afgeschrevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hiervoor had je toch nog een account? Dat zei je laatst namelijk
Hij is verliefd op mequote:
haha! Dus meer dan 1quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar die is echt afgeschreven![]()
Met mn eerste account zat ik zelfs in de crew
Krijg ik nu een ban?quote:
Dat topic van gisteren in ONZquote:
Ook daar krijg je geen ban voor hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat topic van gisteren in ONZ
link?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat topic van gisteren in ONZ
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Ploertendoder het volgende:
CC is ff douchen en dan komt ze
Gezelligquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Ploertendoder het volgende:
CC is ff douchen en dan komt ze
HAHAHHAHAHAA JE BENT TE LAAT JIJ VUIGE TRAGE ASHAFDDASFJASFGAHDASGHASquote:
De gedachte dat ze naakt is daaaamnquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De gedachte dat ze naakt is daaaamn
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAA JE BENT TE LAAT JIJ VUIGE TRAGE ASHAFDDASFJASFGAHDASGHAS
Crewbashquote:
Ik krijg geen ban, want Bio, Splitter, Slangetje, Shmoopy en Remlove vinden mij veel te liefquote:
Ha-ha!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik krijg geen ban, want Bio, Splitter, Slangetje, Shmoopy en Remlove vinden mij veel te lief
En terechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik krijg geen ban, want Bio, Splitter, Slangetje, Shmoopy en Remlove vinden mij veel te lief
Jaloers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zat ik ooit weleens op de beruchte banrandquote:
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ik zie hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Al zat ik ooit weleens op de beruchte banrand
quote:
Ja dus ik zou maar uitkijkenquote:
Maak jij een betere?quote:
laad m dan opquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Lutte het volgende:
Ik kan ineens weg zijn, batterij is bijna leeg!
quote:
Faalkonijnquote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan bij het stopcontact gaan staan?
Omdat ninja-edit, want er stond :'0quote:
Je zag hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat ninja-edit, want er stond :'0
Jaquote:
waarom?quote:
ik ben blank jij wasmachineverkrachterquote:
Die zag ik eiquote:
Weet ik toch mopquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom...
Ik bedoelde het dan ook neit verkeerd
Piezels?quote:
Lutte!quote:
Ik ook, aidsariërquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik ben blank jij wasmachineverkrachter
wat moet je nou joh. prikkeldraadfanaatquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
aah dus hier zitten jullie spamsletjes
CC! Beest!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
aah dus hier zitten jullie spamsletjes
Jij altijd. Zo'n beest:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij altijd. Zo'n beest:een Koe? maar waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Geile koequote:
Koest jijquote:
Ik heb scfreenshots geplaatst van de groetjes per smsquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
BENNY!
ik heb jullie gemist de hele dag![]()
Gisteren ging t anders behoorlijk mis dus vandaarquote:
owja ik snapquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren ging t anders behoorlijk mis dus vandaar
Wij jou ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
BENNY!
ik heb jullie gemist de hele dag![]()
Lurker!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lurkte wel stiekem mee hoor ,maar ik kon niks posten
Ik lurk, jij lurkt, wij lurken, zo gaat dat nou eenmaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |