Viel me tegen dat je dat in het laatste topic niet probeerdequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
Zo, vanaf dit topic ga ik weer een keer de Lapo fixen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef L.no het volgende:
Het hele weekend schreeuwen: Het is weekend
En voordat je het weet is het al voorbij.
He's back.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
Zo, vanaf dit topic ga ik weer een keer de Lapo fixen.
Ik kijk het wel even aan, als ik er maandag nog last van heb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat klinkt helemaal niet goed.. ben je bij de dokter geweest?
Het is weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef L.no het volgende:
Het hele weekend schreeuwen: Het is weekend
En voordat je het weet is het al voorbij.
Ik had niet door dat het zo snel gingquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Viel me tegen dat je dat in het laatste topic niet probeerde
Leuk toch?quote:
Oooh, okay, fair enoughquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het zo snel ging
Dat met die optimist is heul niet mogelijk!!11quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik het die poster van de Sint gekregen
Nais!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik het die poster van de Sint gekregen
Ik ben perfectionist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat met die optimist is heul niet mogelijk!!11
Pessimistquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat met die optimist is heul niet mogelijk!!11
Jaquote:
Joa, en een beetje materialistisch als het om chocolade gaat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, loop ik doe nou net mis?
Had ie nog wel de groetjes gedaan trouwens?
jij komt niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, loop ik doe nou net mis?
Had ie nog wel de groetjes gedaan trouwens?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom niet omdat ik bang ben voor sommige mensen die mij willen slaan wegens mijn overvloed aan bagger die ik in de loop der jaren op het forum afgeleverd heb.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom niet omdat ik bang ben voor sommige mensen die mij willen slaan wegens mijn overvloed aan bagger die ik in de loop der jaren op het forum afgeleverd heb.
Ik wil je slaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Sterker nog: Je bent verplicht om te komenquote:
Je mag achter mij schuilen. Ik ben benieuwd of het past.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
Dan gaan wij in een hoekje Un eh oh ah ah ting tang walla walla bing bang zingen. 2 uur lang.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je mag achter mij schuilen. Ik ben benieuwd of het past.
Dan ga ik je ritueel slachtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan gaan wij in een hoekje Un eh oh ah ah ting tang walla walla bing bang zingen. 2 uur lang.
Zal eens kijken of ik dan een weekend naar NL kan komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sterker nog: Je bent verplicht om te komen
Dat klinkt.. disturbing.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan gaan wij in een hoekje Un eh oh ah ah ting tang walla walla bing bang zingen. 2 uur lang.
En een beetje de perfectionist uithangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Braafquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik dan een weekend naar NL kan komen
Dat zeker.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En een beetje de perfectionist uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |