abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2011 @ 19:41:24 #176
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_95312477
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Kielse het volgende:
Is het het beste om nu al te boeken voor juli of nog wachten tot er promoties komen?
:) Promoties in juli? Ryanair is wel goed, maar net zoals alle andere luchtvaartmaatschappijen niet gek natuurlijk.
In juli hebben veel mensen (verplicht) vrij door schoolgaande kinderen, bouwvak en wat al niet meer, die willen dan allemaal op vakantie. Juist dan zijn de vliegtickets natuurlijk ook hoog geprijsd, er is immers veel vraag naar.

Voor die periode komen er niet echt acties, wellicht vlak voor vertrek naar niet zo goed lopende bestellingen of tegenvallende bezetting, maar daar kan je niet zeker over zijn, en al helemaal niet over de bestemming.
Mocht je naar het zonnige zuiden willen kan je beter vooraf boeken mits de prijzen nu relatief goedkoop zijn, kijk wel uit dat je je niet blind op Ryanair richt, ook andere maatschappijen aangezien bij duurdere prijzen de maatschappijen elkaar niet veel ontlopen.

Voor half juni, of augustus zullen er voldoende promotie acties zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 11 april 2011 @ 08:58:42 #177
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_95332019
No more Weeze - Göteborg! :|W
Wel klote, die zat altijd goed vol en was een leuke stad.. toch regelmatig geweest ^O^
pi_95336168
Ik wil half mei een weekend naar Rome, tickets zijn nu ongeveer 60 euro (met bagage en alles erbij 90 euro ongeveer...) ... NU boeken of nog heel even wachten? Ik heb nog maar 5,5 weken dus ik vraag me af of het nog lager kan...
Ik heb totaal geen ervaring met acties enz, iemand advies? :D
pi_95353187
Hoezo met bagage 90 euro? Je gaat toch geen bagage inchecken voor dat weekend? Die ene koffer kan je vol genoeg stoppen hoor :) En ik zou boeken, op dit moment zijn vluchten voor Mei erg goedkoop (heb zelf retour Dublin-Eindhoven voor 20 euro kunnen boeken..een weekend!) dus veel lager zal je waarschijnlijk niet komen. 60 euro retour voor Rome is al een erg goede deal!
  maandag 11 april 2011 @ 19:48:23 #180
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_95355900
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef lvw88 het volgende:
Hoezo met bagage 90 euro? Je gaat toch geen bagage inchecken voor dat weekend? Die ene koffer kan je vol genoeg stoppen hoor :) En ik zou boeken, op dit moment zijn vluchten voor Mei erg goedkoop (heb zelf retour Dublin-Eindhoven voor 20 euro kunnen boeken..een weekend!) dus veel lager zal je waarschijnlijk niet komen. 60 euro retour voor Rome is al een erg goede deal!
Haha, m'n vader is ook zo'n oen geweest, heeft voor een weekendje ook bagage ā 60 euro erbij geboekt :'(
:-)
pi_95374717
Haha ja dat was stom! Ik heb inderdaad geen koffers gedaan.
Kwam alsnog op 89 euro uit inclusief alle rare passagierstarieven.. administratiekosten, etc. Hij staat er nu al op voor een paar tientjes extra dus ik ben blij dat ik geboekt heb!
pi_95420819
Ik vertrek 30 april vanuit Charleroi naar Barcelona.
Ga eerst vanuit maastricht richting charleroi zuid en daar bus A pakken naar het vliegveld.
Iemand ervaring hiermee ?
  maandag 18 april 2011 @ 20:07:03 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95683045
Ik heb zojuist ook geboekt. En de extra kosten vallen me tegen.
36 euro aan inchekkosten
36 euro aan administratiekosten
en 12 euro aan delay/cancel levy, ik heb geen flauw idee wat dat laatste is, ik kon het ook nergens uitvinken en ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb betaald...
iemand een idee wat dat is? delay/cancel levy?
  maandag 18 april 2011 @ 20:19:03 #184
317016 Shorz
Kick-Ass!
pi_95683893
Ik moet zeggen dat ik het vaak niet met de toeslagen van ryanair eens ben, maar hier hebben ze wel een punt. Die vertragingsvergoedingen zijn buiten proportie. Uiteindelijk berekent elke maatschappij het door aan de klant, alleen is het hier als extra toeslag.
  maandag 18 april 2011 @ 20:23:13 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95683991
quote:
ja, ik ben niet blond maar wel dom
2 x 3 personen is 6
6 x 2 = 12
ik ben er nu achter...

maar toch bedankt!
pi_95684545
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zojuist ook geboekt. En de extra kosten vallen me tegen.
36 euro aan inchekkosten
36 euro aan administratiekosten
en 12 euro aan delay/cancel levy, ik heb geen flauw idee wat dat laatste is, ik kon het ook nergens uitvinken en ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb betaald...
iemand een idee wat dat is? delay/cancel levy?
Ach, bij KLM ticket zie je na je boeking ook een paar tientjes voor je ticket staan en dan nog ruim het dubbele aan belasting eroverheen gaan, overal hetzelfde :Y
  woensdag 20 april 2011 @ 18:38:52 #188
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_95770570
Fijne nieuwe website van Ryanair.

Nu ben ik conservatief en vond ik de oude website ook prima, jammer dat er in de nieuwe spelfouten staan, waaronder Niews....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_95770810
Het lijkt net alsof ze de site door Nigeriaanse Scammers hebben laten vertalen :D
pi_95786294
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef ozzietukker het volgende:

:) Promoties in juli? Ryanair is wel goed, maar net zoals alle andere luchtvaartmaatschappijen niet gek natuurlijk.
In juli hebben veel mensen (verplicht) vrij door schoolgaande kinderen, bouwvak en wat al niet meer, die willen dan allemaal op vakantie. Juist dan zijn de vliegtickets natuurlijk ook hoog geprijsd, er is immers veel vraag naar.

Voor die periode komen er niet echt acties, wellicht vlak voor vertrek naar niet zo goed lopende bestellingen of tegenvallende bezetting, maar daar kan je niet zeker over zijn, en al helemaal niet over de bestemming.
Mocht je naar het zonnige zuiden willen kan je beter vooraf boeken mits de prijzen nu relatief goedkoop zijn, kijk wel uit dat je je niet blind op Ryanair richt, ook andere maatschappijen aangezien bij duurdere prijzen de maatschappijen elkaar niet veel ontlopen.

Voor half juni, of augustus zullen er voldoende promotie acties zijn.
Is gewoon haalbaar hoor. Als je niet te specifieke data hebt.
Vorig jaar rond 15 juli voor 45 euro retour berlijn gevlogen (2 personen) en 150 euro voor rome (4 personen) rond 1 augustus.
..
pi_95792534
quote:
Vorig jaar rond 15 juli voor 45 euro retour berlijn gevlogen (2 personen) en 150 euro voor rome (4 personen) rond 1 augustus.
Ik vind een ryanairvlucht pas een 'promotie' als 'ie minder dan 20 euro kost :p
pi_95964472
Iemand die weet hoe het zit met de handbagegecontroles op Charleroi?
Ik ga een weekje weg en ben aan het twijfelen of ik nog een stuk ruimbagage ga kopen... Scheerschuim en een scheermesje kan ik terplekke altijd wel kopen, maar ik ben ook een lenzendrager. Gewoon mijn lenzen, lenzenpotje en vloeistof in een afsluitbaar zakje steken?
pi_95966661
Lenzenvloeistof wel in een klein verpakking kopen. Ik heb een 100ml flesje wat ik evt navul uit de grote fles.
pi_95966859
En dan inderdaad in een doorzichtig afsluitbaar zakje van maximaal een liter stoppen.
pi_95967339
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Kielse het volgende:
Iemand die weet hoe het zit met de handbagegecontroles op Charleroi?
Ik ga een weekje weg en ben aan het twijfelen of ik nog een stuk ruimbagage ga kopen... Scheerschuim en een scheermesje kan ik terplekke altijd wel kopen, maar ik ben ook een lenzendrager. Gewoon mijn lenzen, lenzenpotje en vloeistof in een afsluitbaar zakje steken?
Veiligheidsscheermesjes (dus in een houdertje als Gilette, Wilkinson etc.) mogen gewoon in je handbagage by the way. (Ter plekke kopen kan natuurlijk ook, scheelt weer gewicht ;P).
pi_95968168
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Veiligheidsscheermesjes (dus in een houdertje als Gilette, Wilkinson etc.) mogen gewoon in je handbagage by the way. (Ter plekke kopen kan natuurlijk ook, scheelt weer gewicht ;P).
Azo, dat wist ik niet. En als ze toch moeilijk doen, gooien ze het gewoon in de vuilbak zeker?
Een bus scheerschuim van 100mL of kleiner heb ik nog nergens gevonden, dus dat koop ik wel in het buitenland.
  maandag 25 april 2011 @ 20:42:05 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95968236
Bij alle drogisten kun je lege flacons kopen, speciaal om te reizen. Koop er een paar en vul ze met oa shampoo, scheerschuim, etc.
pi_95968775
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef amaranta het volgende:
Bij alle drogisten kun je lege flacons kopen, speciaal om te reizen. Koop er een paar en vul ze met oa shampoo, scheerschuim, etc.
Mja, voor 7 dagen heb ik dan al een grote flacon nodig voor het scheerschuim ;) . Desnoods koop ik wel zo'n kleine bus op internet.
pi_95983351
Nog een laatste vraag: vroeger was het goedkoper om gezamelijk de ticketten aan te kopen (1x administratiekosten), maar is dat nu nog altijd zo?
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:33:06 #200
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_96007835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:00 schreef Kielse het volgende:
Nog een laatste vraag: vroeger was het goedkoper om gezamelijk de ticketten aan te kopen (1x administratiekosten), maar is dat nu nog altijd zo?
Bij Ryanair niet, daar betaal je per enkele reis per persoon administratiekosten van 2,50 euro. (Of iets dergelijks, ik betaal helemaal niets via een prepaid Mastercard).
By Easyjet wel, daar betaal je 1 vast bedrag per boeking die je maakt, je kan dus voor 4 personen 4 verschillende vluchten kopen en 1x administratiekosten betalen, ook hier kan je aan deze relatief hoge administratiekosten van 12,50 euro door een virtuele visa debit card te gebruiken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')