quote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Kielse het volgende:
Is het het beste om nu al te boeken voor juli of nog wachten tot er promoties komen?
Haha, m'n vader is ook zo'n oen geweest, heeft voor een weekendje ook bagage ā 60 euro erbij geboektquote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef lvw88 het volgende:
Hoezo met bagage 90 euro? Je gaat toch geen bagage inchecken voor dat weekend? Die ene koffer kan je vol genoeg stoppen hoorEn ik zou boeken, op dit moment zijn vluchten voor Mei erg goedkoop (heb zelf retour Dublin-Eindhoven voor 20 euro kunnen boeken..een weekend!) dus veel lager zal je waarschijnlijk niet komen. 60 euro retour voor Rome is al een erg goede deal!
ja, ik ben niet blond maar wel domquote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Shorz het volgende:
http://www.ryanair.com/en(...)ation-levy-of-2-euro
Ach, bij KLM ticket zie je na je boeking ook een paar tientjes voor je ticket staan en dan nog ruim het dubbele aan belasting eroverheen gaan, overal hetzelfdequote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zojuist ook geboekt. En de extra kosten vallen me tegen.
36 euro aan inchekkosten
36 euro aan administratiekosten
en 12 euro aan delay/cancel levy, ik heb geen flauw idee wat dat laatste is, ik kon het ook nergens uitvinken en ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb betaald...
iemand een idee wat dat is? delay/cancel levy?
Is gewoon haalbaar hoor. Als je niet te specifieke data hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef ozzietukker het volgende:
Promoties in juli? Ryanair is wel goed, maar net zoals alle andere luchtvaartmaatschappijen niet gek natuurlijk.
In juli hebben veel mensen (verplicht) vrij door schoolgaande kinderen, bouwvak en wat al niet meer, die willen dan allemaal op vakantie. Juist dan zijn de vliegtickets natuurlijk ook hoog geprijsd, er is immers veel vraag naar.
Voor die periode komen er niet echt acties, wellicht vlak voor vertrek naar niet zo goed lopende bestellingen of tegenvallende bezetting, maar daar kan je niet zeker over zijn, en al helemaal niet over de bestemming.
Mocht je naar het zonnige zuiden willen kan je beter vooraf boeken mits de prijzen nu relatief goedkoop zijn, kijk wel uit dat je je niet blind op Ryanair richt, ook andere maatschappijen aangezien bij duurdere prijzen de maatschappijen elkaar niet veel ontlopen.
Voor half juni, of augustus zullen er voldoende promotie acties zijn.
Ik vind een ryanairvlucht pas een 'promotie' als 'ie minder dan 20 euro kost :pquote:Vorig jaar rond 15 juli voor 45 euro retour berlijn gevlogen (2 personen) en 150 euro voor rome (4 personen) rond 1 augustus.
Veiligheidsscheermesjes (dus in een houdertje als Gilette, Wilkinson etc.) mogen gewoon in je handbagage by the way. (Ter plekke kopen kan natuurlijk ook, scheelt weer gewicht ;P).quote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef Kielse het volgende:
Iemand die weet hoe het zit met de handbagegecontroles op Charleroi?
Ik ga een weekje weg en ben aan het twijfelen of ik nog een stuk ruimbagage ga kopen... Scheerschuim en een scheermesje kan ik terplekke altijd wel kopen, maar ik ben ook een lenzendrager. Gewoon mijn lenzen, lenzenpotje en vloeistof in een afsluitbaar zakje steken?
Azo, dat wist ik niet. En als ze toch moeilijk doen, gooien ze het gewoon in de vuilbak zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Veiligheidsscheermesjes (dus in een houdertje als Gilette, Wilkinson etc.) mogen gewoon in je handbagage by the way. (Ter plekke kopen kan natuurlijk ook, scheelt weer gewicht ;P).
Mja, voor 7 dagen heb ik dan al een grote flacon nodig voor het scheerschuimquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef amaranta het volgende:
Bij alle drogisten kun je lege flacons kopen, speciaal om te reizen. Koop er een paar en vul ze met oa shampoo, scheerschuim, etc.
Bij Ryanair niet, daar betaal je per enkele reis per persoon administratiekosten van 2,50 euro. (Of iets dergelijks, ik betaal helemaal niets via een prepaid Mastercard).quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:00 schreef Kielse het volgende:
Nog een laatste vraag: vroeger was het goedkoper om gezamelijk de ticketten aan te kopen (1x administratiekosten), maar is dat nu nog altijd zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |