abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93596625
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
KLM gaat de concurrentie met Ryanair enigzins aan. Vanaf morgen hanteren ze een prijs van 99 euro retour all-in voor citytrips naar 20 populaire bestemmingen. Zelfde voorwaarden en service als normaal dus incl gratis bagage mee tot 23kg en vliegen op de grote luchthavens.

Komt toch wel in het vaarwater van Ryanair denk ik. Ok tegen de 12 euro vluchten kan het niet op maar vaak zat kom ik op 50 euro uit bij Ryanair voor alleen ticket en als je dan bagage hebt en met gewone CC wilt betalen kom je al snel op 70-80 euro.

Met de kleine prijsafwijking en de betere kwaliteit over algemeen van KLM (ook kwa snelheid inchecken e.d.) zal ik tegenwoordig iig niet alleen meer naar Ryanair surfen voor een citytrip.
Plus dat je met KLM e.d. vaak ook op een vliegveld landt dat bij de stad hoort en er niet 50 km extra vanaf ligt, denk aan Frankfurt, Brussel, etc etc.. Scheelt ook weer geld en tijd.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_94014803
Mensen hier met ervaring met Mastercard prepaid creditcards? Welke kaart is het beste om te nemen en wat zijn de verschillen? Ik heb al wel wat info gezocht, maar heb niet echt duidelijkheid gekregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!
pi_94015198
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Thierrysn het volgende:
Mensen hier met ervaring met Mastercard prepaid creditcards? Welke kaart is het beste om te nemen en wat zijn de verschillen? Ik heb al wel wat info gezocht, maar heb niet echt duidelijkheid gekregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!
Neteller.
  zondag 13 maart 2011 @ 03:45:19 #154
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_94034051
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Thierrysn het volgende:
Entropay .

Hoewel wel duurder door transaction fees van 5% bij overmaken op kaart valt dit opzich wel mee gezien ik nooit dure vluchten boek met een dergelijke credit card.
Daarnaast heb ik naast de prepaid credit card ook de virual visa van Entropay, en die werkt weer mooi bij Easyjet, en dat is nodig ook, want 2 jaar geleden betaalde je 6,50 credit card kosten en tegenwoordig 12,50. (Wellicht dat Neteller dat ook heeft, maar ik ben een tevreden gebuiker).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_94037283
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 03:45 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Entropay .

Hoewel wel duurder door transaction fees van 5% bij overmaken op kaart valt dit opzich wel mee gezien ik nooit dure vluchten boek met een dergelijke credit card.
Daarnaast heb ik naast de prepaid credit card ook de virual visa van Entropay, en die werkt weer mooi bij Easyjet, en dat is nodig ook, want 2 jaar geleden betaalde je 6,50 credit card kosten en tegenwoordig 12,50. (Wellicht dat Neteller dat ook heeft, maar ik ben een tevreden gebuiker).
Bij de Moneybookers Mastercard betaal je slechts ¤10 per jaar (en dan krijg je ook nog een fysieke kaart opgestuurd). Overmaken op kaart kan gratis met iDeal.
pi_94041200
Zou iemand mij even kunnen helpen met een (klein) probleempje?
Ik vlieg niet zo vaak dus het ligt waarschijnlijk gewoon aan mijn gebrek aan ervaring.. maar er staat dat ik tot max4u vantevoren in online in moet checken. Dusmijn vraag is is wanneer ik dan aanwezig moet zijn op het vliegveld? en hoe het dan met de terugreis zit, aangezien ik geen internetmogelijkheden heb daar..? moet ik dan gewoon een aantal uur vantevoren op het vliegveld aanwezig zijn, of hoe zit dit?
alvast bedankt.
allesch kan kapodt
  zondag 13 maart 2011 @ 13:27:49 #157
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94042744
Op je boardingpass staat hoelaat de 'gate' dichtgaat. Bij RyanAir is dit meestal een half uur voor vertrek. Weet niet van welk vliegveld je vertrekt, maar bijvoorbeeld vanaf eindhoven is dan een half uur voor sluiten van de gate wel prima.
pi_94043481
Hotel/hostel/internetcafe kan je toch wel even inchecken?

Maar heb je bagage dat je nog moet inchecken? want dat is dezelfde wachtrij vaak bij Ryanair als checkin.

1.5 uur vantevoren zou ik toch wel aanwezig zijn bij Ryanair. Dus zeg maar uur voordat de gate dichtgaat.
pi_94048685
Nou aangezien de terug vlucht 's ochtends rond 9u vertrekt, weet ik niet precies hoe laat we richting het vliegveld moeten vertrekken. En als je dan midden in denacht dus richting vliegveld moet weet ik ook niet of ik de mogelijkheid heb om internet te gebruiken.
Heb inderdaad ook nog bagage dat ingecheckt moet worden.
allesch kan kapodt
pi_94048943
Je kan zo'n 24 tot 4 uur voor vertrek online inchecken he.

Maar goed ik zou er toch wel zeker 7:30 zijn bij vertrek om 09:00. Ryanair beveelt zelf 2 uur van te voren aan, meestal dat ik dat deed had ik tijd genoeg over. Maar je hebt met Ryanair, afhankelijk van vliegveld, soms ook dat er honderden man in 1 of 2 rijen staan voor inchecken/bagagedrop. Maar die rij is groter naarmate het later wordt, als je 1,5 uur vantevoren er bent moet prima zijn. Kan je nog ff rustig naar de wc, wat drinken kopen etc.
pi_94050070
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:51 schreef VacaLoca het volgende:
Je kan zo'n 24 tot 4 uur voor vertrek online inchecken he.
Bij Ryanair veel langer. Je kan gewoon dagen vantevoren al inchecken. Bij korte vakantie kan je dus heen/terugvlucht al regelen.
pi_94058244
Bedankt voor de info iniedergeval!:)
allesch kan kapodt
pi_94058290
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Bij Ryanair veel langer. Je kan gewoon dagen vantevoren al inchecken. Bij korte vakantie kan je dus heen/terugvlucht al regelen.
Oh ja klopt ja, was even niet zeker.
pi_94131835
In Ryanair's voorwaarden staan dit soort dingen allemaal heel duidelijk vermeld. Het is niet voor niets dat ze je aanraden ze wel even door te nemen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Je zult niet de eerste zijn die het beleid niet heeft doorgelezen, vervolgens een fout begaat (wat geld kost) en vervolgens Ryanair de schuld geven voor de consequenties van hun eigen fouten.

Wat betreft de check-in: U kunt online inchecken vanaf 15 dagen tot 4 uur vóór de geplande vertrektijd van uw vlucht. Let op - Online inchecken sluit 4 uur voor vertrek.

Duurt je vakantie dus korter dan 2 weken, kun je voor vertrek al inchecken voor de terugvlucht. Ik vertrek zaterdag vanaf Maastricht voor een week naar Tenerife en check vanavond pas in voor zowel heen als terugvlucht.

Ik raad je dus aan om even op F.A.Q. te klikken en willekeurig het beleid over relevante onderwerpen (baggage, check-in enz) te lezen. Alvast een fijne reis
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 09:03:21 #165
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_94365855
woepie lekker met me meisje naar turijn voor 3 dagen en 175 euro incl hotel :)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:59:15 #166
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_94487877
Waarom staat er op mijn boardingkaart "ANDERE RIJ" ? Is dit omdat je geen vaste zitplekken hebt? :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_94488795
Omdat je niet in de Priority-rij mag gaan staan, denk ik.

Heb het zelf nog nooit op m'n boardingpass zien staan, though.
pi_94509713

Hilarische sketch wat duidelijk over Ryanair gaat. Over het algemeen wordt het Ryanair bashing een beetje overdreven, maar dit is wel grappig :)
pi_94513518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom staat er op mijn boardingkaart "ANDERE RIJ" ? Is dit omdat je geen vaste zitplekken hebt? :P
Omdat je geen prioriteit hebt. Je moet dus in de andere rij aansluiten. Staat aangegeven op het vliegveld bij het boarden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:16:11 #170
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_94519755
Ok duidelijk. Thanks!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:44:15 #171
246373 Idler
Simplicity!
pi_94520895
Hoe zit het eigenlijk met online inchecken en je boardingpass printen wanneer je mét bagage vliegt? Hetzelfde als zonder? Of moet je dan inchecken bij het afgeven van je bagage? Ik zie het nergens duidelijk op hun site staan.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_94523440
Bagage gaat naar een drop off punt. Inchecken kan gewoon online ..
pi_95312170
Is het het beste om nu al te boeken voor juli of nog wachten tot er promoties komen?
pi_95312422
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Kielse het volgende:
Is het het beste om nu al te boeken voor juli of nog wachten tot er promoties komen?
Ligt eraan. Ben je bereid de prijs die het nu kost te betalen?
Als je nu een retourtje voor < ¤40 kan krijgen, dan vind ik dat al een goede deal.
En juli is natuurlijk wel hoogseizoen, dus ik weet niet wat de prijzen dan doen.
pi_95312466
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ligt eraan. Ben je bereid de prijs die het nu kost te betalen?
Als je nu een retourtje voor < ¤40 kan krijgen, dan vind ik dat al een goede deal.
En juli is natuurlijk wel hoogseizoen, dus ik weet niet wat de prijzen dan doen.
Ik zou naar Marseille moeten, kost nu iets van een 75¤ vanuit Charleroi... Ik hou het al een tijdje in het oog en echt goedkoper heb ik de ticketten naar Marseille nog niet geweten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')