Plus dat je met KLM e.d. vaak ook op een vliegveld landt dat bij de stad hoort en er niet 50 km extra vanaf ligt, denk aan Frankfurt, Brussel, etc etc.. Scheelt ook weer geld en tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
KLM gaat de concurrentie met Ryanair enigzins aan. Vanaf morgen hanteren ze een prijs van 99 euro retour all-in voor citytrips naar 20 populaire bestemmingen. Zelfde voorwaarden en service als normaal dus incl gratis bagage mee tot 23kg en vliegen op de grote luchthavens.
Komt toch wel in het vaarwater van Ryanair denk ik. Ok tegen de 12 euro vluchten kan het niet op maar vaak zat kom ik op 50 euro uit bij Ryanair voor alleen ticket en als je dan bagage hebt en met gewone CC wilt betalen kom je al snel op 70-80 euro.
Met de kleine prijsafwijking en de betere kwaliteit over algemeen van KLM (ook kwa snelheid inchecken e.d.) zal ik tegenwoordig iig niet alleen meer naar Ryanair surfen voor een citytrip.
Neteller.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Thierrysn het volgende:
Mensen hier met ervaring met Mastercard prepaid creditcards? Welke kaart is het beste om te nemen en wat zijn de verschillen? Ik heb al wel wat info gezocht, maar heb niet echt duidelijkheid gekregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!
Entropay .quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Thierrysn het volgende:
Mensen hier met ervaring met Mastercard prepaid creditcards? Welke kaart is het beste om te nemen en wat zijn de verschillen? Ik heb al wel wat info gezocht, maar heb niet echt duidelijkheid gekregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!
Bij de Moneybookers Mastercard betaal je slechts ¤10 per jaar (en dan krijg je ook nog een fysieke kaart opgestuurd). Overmaken op kaart kan gratis met iDeal.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:45 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Entropay .
Hoewel wel duurder door transaction fees van 5% bij overmaken op kaart valt dit opzich wel mee gezien ik nooit dure vluchten boek met een dergelijke credit card.
Daarnaast heb ik naast de prepaid credit card ook de virual visa van Entropay, en die werkt weer mooi bij Easyjet, en dat is nodig ook, want 2 jaar geleden betaalde je 6,50 credit card kosten en tegenwoordig 12,50. (Wellicht dat Neteller dat ook heeft, maar ik ben een tevreden gebuiker).
Bij Ryanair veel langer. Je kan gewoon dagen vantevoren al inchecken. Bij korte vakantie kan je dus heen/terugvlucht al regelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:51 schreef VacaLoca het volgende:
Je kan zo'n 24 tot 4 uur voor vertrek online inchecken he.
Oh ja klopt ja, was even niet zeker.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Bij Ryanair veel langer. Je kan gewoon dagen vantevoren al inchecken. Bij korte vakantie kan je dus heen/terugvlucht al regelen.
Omdat je geen prioriteit hebt. Je moet dus in de andere rij aansluiten. Staat aangegeven op het vliegveld bij het boarden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom staat er op mijn boardingkaart "ANDERE RIJ" ? Is dit omdat je geen vaste zitplekken hebt?
Ligt eraan. Ben je bereid de prijs die het nu kost te betalen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Kielse het volgende:
Is het het beste om nu al te boeken voor juli of nog wachten tot er promoties komen?
Ik zou naar Marseille moeten, kost nu iets van een 75¤ vanuit Charleroi... Ik hou het al een tijdje in het oog en echt goedkoper heb ik de ticketten naar Marseille nog niet geweten...quote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je bereid de prijs die het nu kost te betalen?
Als je nu een retourtje voor < ¤40 kan krijgen, dan vind ik dat al een goede deal.
En juli is natuurlijk wel hoogseizoen, dus ik weet niet wat de prijzen dan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |