kom mijn woonkamer doen dan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:06 schreef Oceanview het volgende:
ik wil mijn kamer anders inrichten maar het mag niet
jawel, geheid dat iemand wel eens in de gang gemasseerd wordtquote:
hoe laat ben je hier?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, geheid dat iemand wel eens in de gang gemasseerd wordt
komt door zijn UIquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
zag je net in userfoto's maar ik had je heel anders verwacht
link!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak!quote:
Boefje!quote:
Ja, weet ik veelquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Oh. Is dat dan met bijv. 16 handen tegelijk of 2 handen omstebeurt?
Nee ik ben beetje addicted aan een andere gamequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Boefje!Of gaan we samen Black Opsen!?
welke welke welke!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik ben beetje addicted aan een andere game
Ohw, nee geen idee inderdaadquote:
ik had je minder alternatief verwacht maar vind het wel cool hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?zeg het maar eerlijk
Ahhh oke, sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Third person shooter met een beetje fantasie
Ik hou van alto's!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had je minder alternatief verwacht maar vind het wel cool hoor!
wel allemaal sneue reacties van mensen eronder
Dankjewel ik speel het al een paar jaarquote:
Ik ben niet alternatiefquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had je minder alternatief verwacht maar vind het wel cool hoor!
wel allemaal sneue reacties van mensen eronder
De pic staat hierboven alquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef tdrone het volgende:
michhas heb je er problemen mee als ik die pic (of link ernaar) hier post?
Hij staat er toch al?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef tdrone het volgende:
michhas heb je er problemen mee als ik die pic (of link ernaar) hier post?
Dat dacht ik nou ook...quote:
Subtielquote:
Ach, kan de beste gebeuren...quote:
Onderrug massage svp!quote:
Haal ook een voor mij pl0xquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:24 schreef Michhas het volgende:
Ik ben ff boodschappen doen en een nieuwe webcam halen
Met happy endingquote:
Gezongen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:30 schreef NBT het volgende:
Oke, ik heb gezogen, nu moet ik alles weer een plekje geven
Nee, want niemand komt mij masseren!quote:
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, want niemand komt mij masseren!
hmmmm minderquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
gruwelijk, voor een tender die we toch niet gaan krijgen, moet ik nog een last minute wijziging doen... daar gaat mijn vroege weekend
Kan geregeld wordenquote:
quote:
Nah, gewoon doorslikkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:30 schreef NBT het volgende:
Oke, ik heb gezogen, nu moet ik alles weer een plekje geven
quote:
het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
was dat het enige maar... nu open ik mn planning... is de file corrupt geraakt en kan ik alles weer gaan aanpassen![]()
![]()
nee, nu even niet... maar ik ga het maar gauw fiksen... des te eerder heb ik weekend...quote:
Hoe kan ik je opvrolijken! ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
we zijn echt wederhelften hea... allebei in demood...
GAM.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
waar ben jij eigenlijk mod STING?
fix jij ff mn planning... dan richt ik je huis wel ff op nieuw inquote:
JA MAN BITCH KOM DAN JA DAN SLA IK JE AHDFGHDFAHDAHDFHDFAHDdquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
JE CAPS LOCK STAAT WEER AAN EN ZOEK JE RUZIE?!
verkoop hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef NBT het volgende:
Hoe los is dit op?
Ik heb dit al: [ afbeelding ]
Maar ik moet dit er allemaal nog is kwijt:
[ afbeelding ]
+ Salon tafel die rechthoekig is.
En het wil niet passen!
Sorry... mijn inbeeldingsvermogen en ruimtelijk inzicht schieten tekort... heb je voor mij een boven aanzicht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef NBT het volgende:
Hoe los is dit op?
[ afbeelding ]
En het wil niet passen!
Dat zou handig zijn jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... mijn inbeeldingsvermogen en ruimtelijk inzicht schieten tekort... heb je voor mij een boven aanzicht?Dan kan ik je misschien helpen...
Op een trap staan of zo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef NBT het volgende:
Hoe kan ik nou van bovenaf een foto maken, kan niet aan de lamp gaan hangen
Ik heb geen trapquote:
En nu ga je cammen met NBT?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En nu ga je cammen met NBT?
Is dat je vriendin?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja?
Dan moet ik mezelf nog even presentabel maken, ik loop rond met een dikke afro
Jij mazzelt want u gaat cammen met NBTquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja?
Gastquote:
Zijn woorden, niet die van mijquote:
Je loopt met een dikke afroquote:
Gewoon even een simpel tekeningetje maken met de vorm van je woonkamer, met ongeveer de afmetingen van de meubels... en dan gewoon invullen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef NBT het volgende:
Hoe kan ik nou van bovenaf een foto maken, kan niet aan de lamp gaan hangen
Welke dude?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef Michhas het volgende:
Dude
Die grap is echt te vergezocht en slaat vooral nergens op
is geen grap hoor michhas gewoon goed bedoeld advies voor NBT...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:08 schreef Michhas het volgende:
Dude
Die grap is echt te vergezocht en slaat vooral nergens op
respect voor je afro!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja?
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb ook een micdan kan ik NBT een serenade brengen
Klinkt als mijn nieuwe cam... ook nieuw sinds deze weekquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb ook een micdan kan ik NBT een serenade brengen
Ben je op werkquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt als mijn nieuwe cam... ook nieuw sinds deze week
Ooh ja die ene keerquote:
Ik ook niet op mijn pc. Wel op mijn monitorquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb geen eens een cam op mijn PC
In mijn laptop ook alleen gebruik ik mijn laptop zeldenquote:
quote:
Nee. Dat is ongehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeg me dat er nog meer mensen zijn die bellen blazen onder de douche of in bad
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
met de shampooflesquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Maar het is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maar het is leuk![]()
En ik had net echt zo'n supergrote bel geblazen
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Nee. Mijn eigen lichaam als bellenblaasdingutje gebruikenquote:
[..]
[..]
Maar het is leuk![]()
dan vertel het mij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Serieus ik had mn foon niet mee naar boven anders had ik een foto gemaakt jaquote:
ow zo je duim tegen je wijsvinger doen en dan daar wat water vermengt met zeep tussenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Mijn eigen lichaam als bellenblaasdingutje gebruiken
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus ik had mn foon niet mee naar boven anders had ik een foto gemaakt ja
Dat idee ja maar dan hand over decolletéquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow zo je duim tegen je wijsvinger doen en dan daar wat water vermengt met zeep tussen
Zo groot lukt me vast geen tweede keerquote:
ja daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee ja maar dan hand over decolleté
Vast welquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo groot lukt me vast geen tweede keer
Ik welquote:
Simpel... je maakt een stapel van alles... zit het niet lekker dan meot je die erwt eronder vandaan halenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef NBT het volgende:
Hoe los ik dit op?
[ afbeelding ]
En het wil niet passen!
[..]
[..]
Maar het is leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoopte bijna dat er pics onder de spoiler zaten...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik ben een ervaren decolletébellenblazer
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Simpel... je maakt een stapel van alles... zit het niet lekker dan meot je die erwt eronder vandaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |