Vrouwen van jouw leeftijd hebben al een verhoogd risico op complicaties bij zwangerschappenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen kleine Lamonnetjes, ik wil voorlopig echt geen kinderen, dat zou een dealbreaker zijn.
Waarom denk je dat ik altijd met jongere vrouwen date?
Jawel, alleen het moet een beetje vrijblijvend zijn, geen kinderwens, en niet meteen gaan praten over welk huis.quote:
Nee, dat begint pas bij 40 geloof ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen van jouw leeftijd hebben al een verhoogd risico op complicaties bij zwangerschappen!
Waarom niet? Je bent onderhand op een leeftijd waarin het tijd wordt om te committen en je leven op een deugdelijke manier in gezinsverband te leven, zoals God het wilt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jawel, alleen het moet een beetje vrijblijvend zijn, geen kinderwens, en niet meteen gaan praten over welk huis.
Oh, ik dacht 35. Iemand?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat begint pas bij 40 geloof ik.
zoals God het wilquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent onderhand op een leeftijd waarin het tijd wordt om te committen en je leven op een deugdelijke manier in gezinsverband te leven, zoals God het wilt.
quote:
quote:Het bekendste voorbeeld van deze chromosomale afwijking is mongolisme, of het syndroom van Down. De kans op een kind met Downsyndroom bij een 20-jarige is één op de 1500. Bij een 36-jarige vrouw is dat al één op de 300, en bij een 40-jarige één op de 100.
Lamon is als Hank Moodyquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent onderhand op een leeftijd waarin het tijd wordt om te committen en je leven op een deugdelijke manier in gezinsverband te leven, zoals God het wilt.
Wat is daar mis mee? Ik ben nu 20 en mijn pa is nu 58. Maar gedraagt zich en ziet er uit als iemand van 35.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om pas in het eind van mijn 30-er jaren kinderen te krijgen. Worden ze 18, zit jij daar als 55+-er.
Ik zeg niet dat iets mis mee is, maar ik zou het persoonlijk niet chill vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben nu 20 en mijn pa is nu 58. Maar gedraagt zich en ziet er uit als iemand van 35.Mijn pa is een baas.
Ik zie het probleem ook niet. Net of dat je je leven zo kunt uitkienen dat je voor je 30e al 2 kinderen, een hond, een huis en een vrouw hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben nu 20 en mijn pa is nu 58. Maar gedraagt zich en ziet er uit als iemand van 35.Mijn pa is een baas.
Maar hoezo niet als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iets mis mee is, maar ik zou het persoonlijk niet chill vinden.
Als man zijnde is dat heel anders. Wanneer je een vrouw bent en een leuke carriere tegemoet wil gaan, dan kun jij niet op je 25e al aan kinderen beginnen. Voor de man maakt het geen drol uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben het met Otis eens, ik wil ook nog betrekkelijk jong zijn. Dat je op vakantie lekker met de kinderen gaat zwemmen ipv een boekje lezen aan de kant. Dat je nog meegaat in enige mate met de hypes.
"ja ligt aan jezelf hoe dat gaat" Nee, fuck off.
Snel meteen stressen chick. Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Net of dat je je leven zo kunt uitkienen dat je voor je 30e al 2 kinderen, een hond, een huis en een vrouw hebt.
Het is niet dat ik het rampzalig vind, maar ik zou het wel chill vinden als ik nog een beetje mee kan met voetballen (om maar een voorbeeld te noemen) als mijn kinderen 16 zijn. En natuurlijk heb je ook mensen die dat met 55 jaar doen, maar liever ben ik wat jonger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar hoezo niet als ik vragen mag?
Daarom zeg ik ook ik en persoonlijk. Zo van dat het over mezelf gaat. Mij. Mijn mening. Snap je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als man zijnde is dat heel anders. Wanneer je een vrouw bent en een leuke carriere tegemoet wil gaan, dan kun jij niet op je 25e al aan kinderen beginnen. Voor de man maakt het geen drol uit.
Dan kan ook prima als je 58 bent hoor. Mijn pa is nu met een hele vriendengroep naar Düsseldorf om het hele weekend te zuipen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben het met Otis eens, ik wil ook nog betrekkelijk jong zijn. Dat je op vakantie lekker met de kinderen gaat zwemmen ipv een boekje lezen aan de kant. Dat je nog meegaat in enige mate met de hypes.
"ja ligt aan jezelf hoe dat gaat" Nee, fuck off.
Ja, maar jij zegt het altijd op zo'n manier dat alle andere opties niet goed of fout zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook ik en persoonlijk. Zo van dat het over mezelf gaat. Mij. Mijn mening. Snap je?
De tering zeg. 'je zegt het op zo'n manier datquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt het altijd op zo'n manier dat alle andere opties niet goed of fout zijn.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iets mis mee is, maar ik zou het persoonlijk niet chill vinden.
Ik ben een Duitser. Ik kan dat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, mensen die tegen Otis ingaan.
*popcorn pakt*
Komt omdat jij 9 van de 10 keer aan het trollen bent, en als je dan ook nog eens met 'quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De tering zeg. 'je zegt het op zo'n manier dat.' Want dan zou ik dit zeggen?
[..]
Dat is erg mooi voor je pa. En ik denk helemaal niet dat je leven voorbij is als je 55+ bent. En ik zeg ook niet dat je pa een saaie ouwe lul is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef tliciouz het volgende:
Waarom denken mensen dat je leven voorbij is als je 55+ bent. Ik heb mijn pa nog nooit zo zien genieten zoals nu. Hij maakt elk weekend schik met zijn vrienden, ga zo maar door. Als je hem ziet zou je niet eens zeggen dat hij zo oud is. Het is maar net hoe jij je gedraagt en voelt op die leeftijd.
ik ben half duits... alleen de onderste helft van mij gaat tegen andere in. als zij naar achteren komt ga ik naar vorenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben een Duitser. Ik kan dat.
Aparrrrte situatie. Omdat ik andere keren heb getrolld komt een compleet normale zin over een persoonlijke voorkeur nu volledig anders over, alsof ik alle andere voorkeuren achterlijk vind? Vreemde denkwijze, maar okay. Sorry dan dat het zo overkwam he, het was niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij 9 van de 10 keer aan het trollen bent, en als je dan ook nog eens met '' smilies aan komt zetten, kun je dit verwachten.
Nee zo heet de nieuwe afhaalchinees.quote:
hou je kkbek, mijn vader is 78 en nog supervitaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is erg mooi voor je pa. En ik denk helemaal niet dat je leven voorbij is als je 55+ bent. En ik zeg ook niet dat je pa een saaie ouwe lul is.
Het enige dat ik zeg is dat ik het voor mezelf prettig zou vinden, persoonlijk, als ik iets jonger ben wanneer ik kinderen krijg.
Zelfs iemand die jou niet kent zegt na 1 post van jou al dat je provocerend overkomt met je posts. Dus het is niet zo vreemd wat ik zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aparrrrte situatie. Omdat ik andere keren heb getrolld komt een compleet normale zin over een persoonlijke voorkeur nu volledig anders over, alsof ik alle andere voorkeuren achterlijk vind? Vreemde denkwijze, maar okay. Sorry dan dat het zo overkwam he, het was niet mijn bedoeling.
Okay chick.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zelfs iemand die jou niet kent zegt na 1 post van jou al dat je provocerend overkomt met je posts. Dus het is niet zo vreemd wat ik zeg.
O_o hmm dat is niet echt prettig nee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
Moet ik mij overigens zorgen gaan maken als mijn ouders om 10 uur vanochtend al naar Duitsland vertrokken zijn en nog steeds niets laten horen en niet opnemen.
quote:
quote:
beide niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
Moet ik mij overigens zorgen gaan maken als mijn ouders om 10 uur vanochtend al naar Duitsland vertrokken zijn en nog steeds niets laten horen en niet opnemen.
Haha, maar als in plaats van reetveter Dqod dat had gepost stond er nu: "Awhhhquote:
Laat die kids toch plezier hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, maar als in plaats van reetveter Dqod dat had gepost stond er nu: "Awhhh. Dat is kut inderdaad
. Ik heb nog wel voor je!
![]()
."
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zelfs iemand die jou niet kent zegt na 1 post van jou al dat je provocerend overkomt met je posts. Dus het is niet zo vreemd wat ik zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |