quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Da's een duidelijke Wierdenaar.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Da's een duidelijke Wierdenaar.
En waar komen ze vandaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Een aantal bruine.
Een paar zwarte.
Een paar grote en wat kleine.
En 1 gevlekte.
Geen idee. De meeste paarden op dat soort markten zijn kruisingen van verschillende rassen. Hier lijkt me New Forrest bloed in zitten, maar kan het heel goed mis hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:28 schreef ACT-F het volgende:
En wat voor een Tukker is dit San?
[ afbeelding ]
Vooral veel shetlanders, helemaal achterin twee Friezen (rode en blauwe halster), een Tinker en een Fjord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:40 schreef ACT-F het volgende:
San!! Ik moet een klein rotstukje over deze paardjes schrijven, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat er allemaal rondhuppelt. Noem eens paar soorten die hieronder staan. Help me![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. De meeste paarden op dat soort markten zijn kruisingen van verschillende rassen. Hier lijkt me New Forrest bloed in zitten, maar kan het heel goed mis hebben.
[..]
Vooral veel shetlanders, helemaal achterin twee Friezen (rode en blauwe halster), een Tinker en een Fjord.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. De meeste paarden op dat soort markten zijn kruisingen van verschillende rassen. Hier lijkt me New Forrest bloed in zitten, maar kan het heel goed mis hebben.
[..]
Vooral veel shetlanders, helemaal achterin twee Friezen (rode en blauwe halster), een Tinker en een Fjord.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Kan je zelfs de kleuren erbij geven
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Weet je... Weet je waar ik van hou?
Van PAARDE.
Grote paarde, kleine paarde, dikke paare, dunne paarde, witte paarde, en zwarte paarde met een witte punt op de kop.
Ook hou ik ervan om een paard te zien stijgeren op de achtergrond van een ondergaande zon.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Van PAARDE.
Grote paarde, kleine paarde, dikke paare, dunne paarde, witte paarde, en zwarte paarde met een witte punt op de kop.
Ook hou ik ervan om een paard te zien stijgeren op de achtergrond van een ondergaande zon.
Ik ook. De kleurcodes zelfs.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Kan je zelfs de kleuren erbij geven
Hansje Teeuwen.quote:
Ben je nu al sjikke?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Van PAARDE.
die zwarten lijken me wel een paar almeloërs zoals ze daar ook gegroe(peerdquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:40 schreef ACT-F het volgende:
San!! Ik moet een klein rotstukje over deze paardjes schrijven, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat er allemaal rondhuppelt. Noem eens paar soorten die hieronder staan. Help me![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook. De kleurcodes zelfs.
Dat witte rechtsvoor bijvoorbeeld is R.226 G.226 B.218
Die zwarte shetland in het midden is R.24 B.24. G.26
Verder ga ik niet kijken want da's teveel werk
Oh. Wat heeft die bruin Dunn voor kleurcode dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Elke kleur heeft z'n eigen code.
Dus van die paarden heb ik de kleurcodes nagekeken.
Het zijn Finse paarden, zie ik aan de bontkraagjes...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
die zwarten lijken me wel een paar almeloërs zoals ze daar ook gegroe(peerd![]()
) staan.
Ik schil mijn melk altijd. Ik hou niet van dat karton...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Van PAARDE.
Ik wacht nog even tot 17:00...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |